Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van efedrine. Efedrine is een van de bestanddelen van amfetamine, maar het is natuurlijk en "gezonder". Omdat het makkelijk te verkrijgen is als anabool ga ik het gebruiken. Bedankt alvast."
"Psychedelibee zei: Ik heb ervaring met ephedra, waar de efedrine uit geextraheerd wordt. Het wordt natural speed genoemd, maar is niet een van de bestanddelen van amfetamine. Chemisch gezien lijkt het er wel op, en kan als grondstof voor metamfetamine gebruikt worden. Het is trouwens ook geen anabool, maar een stimulerend middel dat vroeger veel voor sport werd gebruikt vanwege de extra energie. Ik heb het altijd een fijn middel gevonden, het effect lijkt enigzins op amfetamine maar een stuk minder heftig. Waar wil je het precies voor gaan gebruiken? Klik om te vergroten... Voornamelijk om vet te verbranden. Ik fitness regelmatig, alleen ik heb nog steeds vrij veel vet (vooral buik en bovenarmen) waardoor mijn spieren niet goed zichtbaar zijn."
"Joopiejo zei: Gbl drinken is ook niet verstandig. Klik om te vergroten... Hoezo niet? Gbl heeft toch hetzelfde effect in gbh, alleen de dosering is hoger."
"SmartieAndMe zei: Verstandig? Nee zeker niet... De meeste velgenreinigers bevatten geen GBL en zullen dus ook niet dezelfde werking hebben. GBL kun je niet zomaar kopen in de winkels in Nederland, ook niet in de vorm van velgenreiniger. Klik om te vergroten... Zijn er uberhaubt velgenreinigers beschikbaar die wel gbl bevatten?"
"Is het verstandig om velgenreiniger ipv zuivere gbl te drinken. De velgenreiniger bevat waarschijnlijk ook toevoegingen zoals parfum, dus erg goed lijkt het niet"