- de laatste sleutel was om 11 uur savonds en om 12 uur sliep ik als een blok. De volgende ochtend ben ik klaar wakker en voel me alsof ik best wat gesnuifd had. Geen last van kater ect. Hoe is dit mogelijk terwijl ik de vorige keer zo ongelofelijk kapot ben gegaan.
- 1.2 jaar geleden was dit een paniek aanval of angstaanval waardoor ik dus letterlijk dacht dat ik dood ging of had dit best gekundt met zoveel speed de eerste keer?
ten eerste is 8x20mg 160mg, wat voor gemiddelde kwaliteit pep nelemaal niet verkeerd is, zeker verdeeld over 8 momenten.
ten tweede 25 lijnen is geen hoeveelheid die ik kan inschatten, maar het klinkt als veel, gebruikten je vrienden evenveel? als je behoorlijk veel snuift, en het niet gewend bent kan het nogal eng worden, je hartslag verhoogt, je lichaamstemperatuur gaat omhoog, en als je niet goed voor je lichaam zorgt zijn hartkloppingen, zweten, misselijkheid, hoofdpijn et cetera duidelijke symptomen van uitdroging, wat niet zo vergezocht is.
je kan het beter rustig aan doen als je zelf niet weet hoeveel je moet doseren, want zulke vragen komen vaker voor op dit forum, en lopen meestal goed af. toch is er wel degelijk gevaar bij een te hoge dosering speed.
ehbo bij zulke gevallen bestaat uit veel water of sportdrank drinken, maar niet meer dan een halve liter per half uur of uur, nooit meer dan 4 liter in elk geval, anders verdun je je bloed, en loop je risico onwel te worden.
snuif als beginner niet evenhard mee als meer ervaren gebruikers, snuif niet te snel achter elkaar, en meerdere kleine beetjes werken net zo goed als een paar enorme lijnen.
er staat een topic bovenaan om de risico's te beperken, dat is veel beter geschreve dan ik kan, die moet je echt eens lezen, en doe rustig aan verder.