Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste bommetje na 15 jaar bijna dagelijks snuif

1ste bommetje na 15 jaar bijna dagelijks snuif

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi verhaal, misschien wat vaker gaan slapen dan 2/3 dagen in de maand. Ik heb wel vaker dit soort dingen gelezen als gevolg van erg lang niet slapen. Door slikken ipv snuiven komt dit niet. :tearsofjoy:
O
Oss aan de SosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey ik snuif al vijtien jaar bijna dagelijks speed. Wat kan oplopen tot zoon 4 tot 6 grm
per dag. Verder heb ik normaal eetpatroon. Kom ni aan en val ni af. Slapen daarin tegen
zoon 2 a 3 dagen in de maand. Dit patroon heb ik nu zoon 2 jaar dag in dag uit week in
week uit. Gewenning of zoiets zeg je dan maar.
Een paar weken geleden had ik speed, en die kreeg ik maar ni droog. Duurde echt zoon
anderhalf uur. Begon mezelf zo erg eraan te irriteren dat ik besloot het in te nemen
als een bommetje. Toch nog een half uurtje gewacht, en mezelf afgevraagd of het wel
zoon slim idee zou zijn. Maar ja voordat ie droog is duurt ook nog zoon uur.
Uiteindelijk iets meer dan een gram in een vloeitje gedaan. En weg was ie.
Na een half uur had ik zoiets van wat een zooi. Werkt da bij mij ni of zo? Terwijl ik deze
speed al weken gebruik. Een half uur verder en 4 grm minder. Betrapte ik mezelf dat ik zat
te staren naar mn pc. Maar nog steeds ni zoon gevoel van, lekker.
Opeens gaat de bel, en schrik mezelf helemaal de teering. Vraagt die kameraad of ik nog
leef...... Leef??? vraag ik mezelf af. Hoezo zeg ik. Hij boos en zegt, ben je al 3 dagen aan
het bellen ben verschillende keren aan de deur geweest maar geen reactie. Ik kijk hem aan,
ik kijk naar buiten en zie dat de zon vol op schijnt. Mijn beeldscherm op de pc stond nog
hetzelfde. Blijkt het inderdaad 3 dagen verder te zijn. Ik heb nog nooit getript op speed,
maar waar ik die 3 dagen ben geweest??? Geen idee totaal helemaal niks. Alleen dat ik
weet dat ik voor de pc zat. Nooit meer voor mij een bommetje. Hou het wel bij de snuuf.

Zijn er mensen die zoiets ook hebben meegemaakt van Speed?? Of heb alleen ik da weer. :confused:
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oss aan de Sos zei:
Hij boos en zegt, ben je al 3 dagen aan
het bellen ben verschillende keren aan de deur geweest maar geen reactie. Ik kijk hem aan,
ik kijk naar buiten en zie dat de zon vol op schijnt. Mijn beeldscherm op de pc stond nog
hetzelfde. Blijkt het inderdaad 3 dagen verder te zijn. Ik heb nog nooit getript op speed,
maar waar ik die 3 dagen ben geweest??? Geen idee totaal helemaal niks. Alleen dat ik
weet dat ik voor de pc zat. Nooit meer voor mij een bommetje.
Klik om te vergroten...

Dit lijkt mij echt het meest beangstigende wat je maar kan over komen, denk dat de meeste mensen echt direct psychotisch zouden worden als dit hun overkomt en hier niet mee om zouden kunnen gaan. Vind je het niet behoorlijk dom om direct 1 gram speed in een bommetje te doen voor de eerste keer? Normaal gesproken zie ik op het forum dat mensen speed bommetjes maken van rond de 50-150mg, dus dit is echt extreem, zelfs voor iemand die al 15 jaar lang snuift.
Bedenk je goed dat meer niet altijd beter is (aangezien je verslaafd bent), een belangrijke regel is om af te wisselen tussen periodes van niks en wel gebruiken. Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is voor jou, maar probeer eens een dag niks of nauwelijks iets te nemen en de andere dag als het echt moet, maar dan juist niet weer extra veel te nemen. Je kan dan iedere dag steeds beter relativeren wat het oude echte gevoel van speed je geeft, terwijl je in dosis minder hoeft te nemen. Niet is dit alleen beter voor je lichaam, maar het zal je ook meer voldoening geven dan dat je nu krijgt.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Amaai 1 gram in een bommetje is echt wel veel..en 4-6 gram per dag snuiven amaai das ook veel en zo weinig slapen..en zo weinig slape.. :confused: hou he dat al zo lang vol.?das nie echt gezond he..als hij zo slecht droogt op verwarming leggen en tijdje heb overlaatst ook heel natte gehad..was bijna niet droog te krijgen heel frusterend..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wauw Lotske, ik had niet verwacht dat jij nog eens de verstandige zou zijn. Ik ben trots op je :hearteyes:

Inderdaad, probeer eens wat meer te slapen en niet zo veel te nemen ineens. Overigens is natte speed nemen ook niet heel handig, als het nog methanol bevat kun je er blind van worden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Wauw Lotske, ik had niet verwacht dat jij nog eens de verstandige zou zijn. Ik ben trots op je :hearteyes:

Inderdaad, probeer eens wat meer te slapen en niet zo veel te nemen ineens. Overigens is natte speed nemen ook niet heel handig, als het nog methanol bevat kun je er blind van worden.
Klik om te vergroten...
Ik slaap elke dag hoor..valt zelden voor dat ik nacht overslaag..is ook moeilijk als je ga werken in ploege en zoveel neem ik niet hoor alle ligt eraan.. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Ik slaap elke dag hoor..valt zelden voor dat ik nacht overslaag..is ook moeilijk als je ga werken in ploege en zoveel neem ik niet hoor alle ligt eraan..
Klik om te vergroten...

Sorry, dat tweede gedeelte was voor Oss aan de Sos bedoeld. :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
lotske1984- zei:
Ik slaap elke dag hoor..valt zelden voor dat ik nacht overslaag..is ook moeilijk als je ga werken in ploege en zoveel neem ik niet hoor alle ligt eraan..
Klik om te vergroten...

Sorry, dat tweede gedeelte was voor Oss aan de Sos bedoeld. :P
Klik om te vergroten...
Aah omdat je zegde dak ook eens verstandig kon zijn.. :)
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu schaam ik me dat ik in oss woon :(
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
JackHerrer zei:
Nu schaam ik me dat ik in oss woon :(
Klik om te vergroten...
Messentrekker!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.
Klik om te vergroten...

Zo vermakelijk ook weer niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Exceptional Insight zei:
Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.
Klik om te vergroten...
Zo vermakelijk ook weer niet.
Klik om te vergroten...
Ik vind het anders wel mooie satire. Na drie dagen aan de speed vraag ik me ook altijd af waar de tijd gebleven is :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Wacky zei:
Exceptional Insight zei:
Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.
Klik om te vergroten...
Zo vermakelijk ook weer niet.
Klik om te vergroten...
Ik vind het anders wel mooie satire. Na drie dagen aan de speed vraag ik me ook altijd af waar de tijd gebleven is :)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Ik vraag me meer af waar m'n speed gebleven is
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooscaar zei:
JackHerrer zei:
Nu schaam ik me dat ik in oss woon :(
Klik om te vergroten...
Messentrekker!
Klik om te vergroten...

:stoned:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb ook ooit iets meer dan 2 etmaal geslapen aan een stuk. mensen gingen serieus checken of ik nog ademde. ik was na 6-8 dagen wakkerblijven totaal uitgeput.

dat lijkt me de meest voor de hand liggende verklaring.

los daarvan is 2 of 3 dagen (etmalen of nachten/periode's?) in de maand slapen niet normaal, gezond of erg zinvol. als je 4 tot 6 gram gebruikt zou ik ook de kwaliteit eens laten uitzoeken.

ik snuif alweer een tijdje, en heb nooit meer dan 1,5g per dag nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."