#1


Oss aan de Sos zei:Hij boos en zegt, ben je al 3 dagen aan
het bellen ben verschillende keren aan de deur geweest maar geen reactie. Ik kijk hem aan,
ik kijk naar buiten en zie dat de zon vol op schijnt. Mijn beeldscherm op de pc stond nog
hetzelfde. Blijkt het inderdaad 3 dagen verder te zijn. Ik heb nog nooit getript op speed,
maar waar ik die 3 dagen ben geweest??? Geen idee totaal helemaal niks. Alleen dat ik
weet dat ik voor de pc zat. Nooit meer voor mij een bommetje.
Ik slaap elke dag hoor..valt zelden voor dat ik nacht overslaag..is ook moeilijk als je ga werken in ploege en zoveel neem ik niet hoor alle ligt eraan..SmartieAndMe zei:Wauw Lotske, ik had niet verwacht dat jij nog eens de verstandige zou zijn. Ik ben trots op je![]()
Inderdaad, probeer eens wat meer te slapen en niet zo veel te nemen ineens. Overigens is natte speed nemen ook niet heel handig, als het nog methanol bevat kun je er blind van worden.
lotske1984- zei:Ik slaap elke dag hoor..valt zelden voor dat ik nacht overslaag..is ook moeilijk als je ga werken in ploege en zoveel neem ik niet hoor alle ligt eraan..
Aah omdat je zegde dak ook eens verstandig kon zijn..SmartieAndMe zei:lotske1984- zei:Ik slaap elke dag hoor..valt zelden voor dat ik nacht overslaag..is ook moeilijk als je ga werken in ploege en zoveel neem ik niet hoor alle ligt eraan..
Sorry, dat tweede gedeelte was voor Oss aan de Sos bedoeld. :P
Messentrekker!JackHerrer zei:Nu schaam ik me dat ik in oss woon![]()
Exceptional Insight zei:Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.
Ik vind het anders wel mooie satire. Na drie dagen aan de speed vraag ik me ook altijd af waar de tijd gebleven isWacky zei:Zo vermakelijk ook weer niet.Exceptional Insight zei:Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.
Exceptional Insight zei:Ik vind het anders wel mooie satire. Na drie dagen aan de speed vraag ik me ook altijd af waar de tijd gebleven isWacky zei:Zo vermakelijk ook weer niet.Exceptional Insight zei:Het is weer een bijzonder sterk verhaal. Redelijk vermakelijk, maar niet erg geloofwaardig.![]()
ooscaar zei:Messentrekker!JackHerrer zei:Nu schaam ik me dat ik in oss woon![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."