#1
Hoi allemaal, ik heb vandaag echt superveel geluk gehad, want ik heb namelijk een speedregel overtreden waar ik me niet bewust van was, want ik had deze ochtend gesport waarbij ik erg heb gezweet, alleen na dat heb ik geen zouten ingenomen waardoor ik dus overgehydrateerd kon raken, ik vroeg me eerst al af waarom m'n arm ook zo aan het opzwellen was nadat ik die had geblesseerd, en iedereen weet dat er dan vocht heen gestuurd word, maar door dat minpuntje heb ik wel geluk gehad, want als een groot deel vocht niet naar m'n arm was gegaan, dan had het ook op andere plekken kunnen komen waarbij het slechter kan aflopen, alleen ik vond het dus ook al apart dat ik me ineens slecht begon te voelen terwijl ik me netjes aan de regel had gehouden van 1-2 glazen drinken per uur. En ik begin maar eens te denken aan een onderwerp binnen dit forum over gevaren van verkeerde stoffen tijdens gebruik bij speed (dan bedoel ik onder andere watervergiftiging en zout te kort, door dat zout tekort stijgt de bloeddruk ook nog eens)
Als jullie tips hebben of vragen dan hoor ik ze maar uiterst graag, want dit is namelijk het 2de gevaar wat ik opgelopen ben binnen 2 maanden door gebrek aan info, want ik heb aan verschillende dealers gevraagd wat de effecten en gevaren zijn, en ik heb op verschillende sites (onder andere dit forum) gekeken en allerlei info geobserveerd, maar nooit zie ik ergens een hele goede voorlichting over deze veel voorkomende gevaren, ik heb bijvoorbeeld op het hele gezocht over watervergiftiging, en het enige wat ik kan vinden staat in 1 forum op drugsforum. En mij lijkt het wel een goed idee om voortaan voorlichtingsposters op te hangen op plekken waar veel drugsgebruik is, want dan kan het aantal slachtoffers per jaar weer met een aantal cijfers vermindert worden, en het zou me geen slecht idee lijken om dit idee voor te leggen aan verschillende gemeentes, zodat jongeren en volwassenen zich bewuster worden van verschillende gevaren
Als jullie tips hebben of vragen dan hoor ik ze maar uiterst graag, want dit is namelijk het 2de gevaar wat ik opgelopen ben binnen 2 maanden door gebrek aan info, want ik heb aan verschillende dealers gevraagd wat de effecten en gevaren zijn, en ik heb op verschillende sites (onder andere dit forum) gekeken en allerlei info geobserveerd, maar nooit zie ik ergens een hele goede voorlichting over deze veel voorkomende gevaren, ik heb bijvoorbeeld op het hele gezocht over watervergiftiging, en het enige wat ik kan vinden staat in 1 forum op drugsforum. En mij lijkt het wel een goed idee om voortaan voorlichtingsposters op te hangen op plekken waar veel drugsgebruik is, want dan kan het aantal slachtoffers per jaar weer met een aantal cijfers vermindert worden, en het zou me geen slecht idee lijken om dit idee voor te leggen aan verschillende gemeentes, zodat jongeren en volwassenen zich bewuster worden van verschillende gevaren