#1
Speed is echt heel lang houdbaar, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het zou wellicht wat gelig kunnen kleuren, maar behalve dat het nog minder lekker wordt gaat de potentie er dan niet meteen enorm op achteruit.
dekroter zei:Beste forumers(is dat een woord?)
Ik wil binnenkort op een festival wat speed gaan doen, alleen weet er vrij weinig over, dus zit ik nogal met wat vragen.
Ik heb wel eens xtc gedaan en weet dus hoeveel mg veel is en hoeveel pillen veel is, wat de aanbevolen hoeveelheid is etc, dit zou ik bij speed ook graag willen weten.
dekroter zei:Hoeveel speed is genoeg on een avond van 01.00 tot 08.00 lekker te gaan? (Liever te veel dan te weinig.. Wil niet zonder iets komen te zitten als ik nog bij wil nemen)
Wat voor effecten kan ik verwachten?
dekroter zei:Heeft de speed een bepaalde sterkte, zoja, wat is een goede sterkte?
Als ik om 8 uur faar wegga ben ik rond 10.00 thuis, hoe laat moet ik kappen met de speed om niet helemaal strak thuis te komen?
dekroter zei:Of ik het moet snuiven, moet slikken of in mn drankje moet doen maakt me niet heel veel uit, wat de beste ervaring oplevert spreekt mij het meeste aan.
Daarover. Ik heb sinds kort een snuifbullet, gekocht bij de eerste de beste smartshop voor nog geen vijf euro. Je stopt je pep daar vantevoren in en hebt op het feest geen gedoe meer met sleutels enzo. Het klinkt misschien een beetje next level, maar doordat elke dosering uit zo'n bullet (vrijwel) evengroot is, weet je aan het einde precies hoeveel je gebruikt hebt. Bijkomend voordeel: geen gemors meer, zo zonde van je pep anders. Heb momenteel eentje van plastic/glas, maar ben van plan binnenkort een wat duurzamere van metaal aan te schaffen.Peppi en Coki zei:Snuiven is vaak makkelijk te doen via sleutelpunten (naar mijn mening! Het is op deze manier lastig te bepalen hoeveel je precies weg werkt op een avond, aangezien elke sleutel(/punt) weer anders is).
Hoezo is morsen zonde van de pep? Gewoon alles opsnuiven wat ernaast is gevallen. :PZinnentuimel zei:Daarover. Ik heb sinds kort een snuifbullet, gekocht bij de eerste de beste smartshop voor nog geen vijf euro. Je stopt je pep daar vantevoren in en hebt op het feest geen gedoe meer met sleutels enzo. Het klinkt misschien een beetje next level, maar doordat elke dosering uit zo'n bullet (vrijwel) evengroot is, weet je aan het einde precies hoeveel je gebruikt hebt. Bijkomend voordeel: geen gemors meer, zo zonde van je pep anders. Heb momenteel eentje van plastic/glas, maar ben van plan binnenkort een wat duurzamere van metaal aan te schaffen.Peppi en Coki zei:Snuiven is vaak makkelijk te doen via sleutelpunten (naar mijn mening! Het is op deze manier lastig te bepalen hoeveel je precies weg werkt op een avond, aangezien elke sleutel(/punt) weer anders is).
Je zou wel gek zijn als je überhaupt een gripzakje (niet eens gevuld) los in je broekzak doet als je het feest nog binnen moet komen :P. Dat is vragen om een weigering/extra goeie controle. Zou het persoonlijk gewoon ergens in mijn onderbroek doen.Kleine J zei:Ik heb naar mijn mening toch net iets makkelijkers, want als je zo'n zakje zo uit je zak haalt (of waar je het ook hebt verstopt) ben je eigenlijk al verraden, want iedereen kan zien dat je wit poeder bij hebt, waarvan ze dus gaan denken aan drugs, maar ik gebruik dan zeg maar gewoon een speciaal sealtje ervoor wat ook nog eens een stuk duurzamer is en beter afgesloten (eigen mening) want niemand zou namelijk moeilijk doen over een papiertje, en zon sealtje is ook nog eens makkelijk zelf te maken ook en bij zakjes heb je altijd dat je niet alles eruit kunt krijgen en over zo'n sealtje ga je een keer met een pasje overheen en alles is er gelijk uit, scheelt je als je veel gebruikt jaarlijks een hele hoop gram
Ah ja, als vrouw zijnde heb je inderdaad nog de BH om het in te stoppen. Lijkt mij wel dat als je langs een (brutale) vrouwelijke security moet, deze daar veel makkelijker iets vindt dan als het in je onderbroek zit.Zinnentuimel zei:Ik doe de bullet in mijn BH of onderbroek en mijn vriend doet 'm in z'n boxer. Tot op heden nog geen problemen mee gehad bij de security. Wel plakken we hem meestal vast met ducttape, zodat hij op z'n plek blijft zitten. Dan gaan we na binnenkomst even naar het toilet, halen we de tape los en dan gaat hij tijdens het feest in de broekzak. Gripzakje is wel makkelijker te verstoppen, dus hangt ook een beetje van het feestje af. Bij een kort feestje begin ik gewoon goed en doseer ik maar één keertje bij, dus dan is op de wc nemen met een gripzakje ook prima. Maar bij langere/grotere feestjes waar je ver moet lopen voor de wc vind ik zo'n bullet ideaal.
PS. Ik hoop dat security hier niet meeleest :P
Ze zijn met controles vaak eerder op zoek naar wapens. Als ze toevallig drugs vinden omdat je het niet goed verstopt hebt, dan zullen ze het uiteraard wel innemen en eventueel sancties laten opleggen.Peppi en Coki zei:Ze doen zo'n standaardcontrole juist om de pannenkoeken die het niet goed hebben verstopt te pakken.
Psychedelibee zei:Ze zijn met controles vaak eerder op zoek naar wapens. Als ze toevallig drugs vinden omdat je het niet goed verstopt hebt, dan zullen ze het uiteraard wel innemen en eventueel sancties laten opleggen.Peppi en Coki zei:Ze doen zo'n standaardcontrole juist om de pannenkoeken die het niet goed hebben verstopt te pakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."