#1
Ja, dat inderdaad ook, mindset. Juist hier zelfs denk ik want zijn mindset was al dat de speed raar smaakte (angstige mindset) wat het dus juist triggerde. ![:thumbsup1:]()
Slaaptekort speelt echt een hele grote rol in de ervaringen van paranoia op/na speed, nog vaker als bij overdosering heb ik het idee. Ik ben zelf een persoon die angststoornissen heeft, maar op/na speed heb ik nog nooit last gehad van angsten of wat dan ook. Ik denk vooral omdat het bij mij ook niet meer dan 1 nacht doorhalen is. Meestal dat zelfs niet eens.
Dat is die afkick verschijnsel met cafeïne. Je krijgt er hoofdpijn van als je het niet neemt, maar dat heb je wel door denk ik.Ja inderdaad @Psychedelibee, ik had laatst speed genomen die 28% amfetamine en 55% cafeïne bevatte (Bewust, lang verhaal) en kreeg daar iedere keer de dag erna een migraine-achtige hoofdpijn van waarmee ik dan ochtends heel vroeg wakker werd.
Ik dacht toeval. Maar na nog 2x die speed met 2x exact zulke hoofdpijn ochtenden, speed gewassen met aceton, en geen hoofdpijn meer de volgende dag.
Het is nog geen wetenschappelijk bewijs natuurlijk, en van een flink sterke mok koffie krijg ik normaal ook geen hoofdpijn, eerder als ik die oversla juistdus dan zal die versterking de oorzaak wel zijn geweest toen.
![]()
Ik refereerde eigenlijk meer naar dit:Ja inderdaad @Psychedelibee, ik had laatst speed genomen die 28% amfetamine en 55% cafeïne bevatte (Bewust, lang verhaal) en kreeg daar iedere keer de dag erna een migraine-achtige hoofdpijn van waarmee ik dan ochtends heel vroeg wakker werd.
Ik dacht toeval. Maar na nog 2x die speed met 2x exact zulke hoofdpijn ochtenden, speed gewassen met aceton, en geen hoofdpijn meer de volgende dag.
Het is nog geen wetenschappelijk bewijs natuurlijk, en van een flink sterke mok koffie krijg ik normaal ook geen hoofdpijn, eerder als ik die oversla juistdus dan zal die versterking de oorzaak wel zijn geweest toen.
![]()
Dus dat het een slecht idee is om veel koffie te gaan drinken wanneer je je al slecht voelt van de pep.Ben daarna veel koffie gaan drinken ,
voelde me het ene moment positief ,
En het moment daar op weer negatief ,
Lol 28% speed en 55% caffeine en dan nog bewust. Ben benieuwd naar het verhaal hierachter.
Voor nu is mijn advies vooral om te gaan slapen, en om geen koffie, thee of speed meer gebruiken. Als je bang bent dat je vandaag nog niet kunt slapen, zou je wellicht in een spoedafspraak de situatie aan je huisarts kunnen uitleggen en vragen om een benzo(een slaappil). Let op dat je geen zopiclone of zolpidem meekrijgt, die kunnen op zichzelf lichte hallucinaties opwekken. 4 dagen slaaptekort is dan niet erg bevorderlijk voor je situatie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."