Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeth ongemerkt ingenomen

Meth ongemerkt ingenomen

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#1
op een feestje hebben we ongemerkt metamohetamine binnen gekregen. We zijn hiervan zeer gechockeerd. Twee uit onze groep zijn in het ziekenhuis beland. Wij gebruiken geen drugs.
Na de urine test bleek het om metaphetamines te gaan. We proberen te backtracken hoe & waar dit gebeurd is. Kan het verneveld worden? Zit het in drank? Doen barmannen dit? Wat drijft mensen tot zo’n waanzin. Mijn bloeddruk was zo hoog (1:sunglasses: dat ik gerust een hersenbloeding of hartstilstand kon krijgen....
Wanneer begint dit te werken? We zijn allemaal gedrogeerd geweest. Alleen ik en nog twee meisjes reageerden er zo fel op. We ondergingen alle 5 een urinetest. Bij 2 van ons waren er ook amphetamines aanwezig.
We zijn heel paranoa en waarschijnlijk krijgen we het nooit te weten wie, wat, waarom... we proberen gezamelijk de puzzel samen te leggen. We herinneren ons nog vreemde gesprekken die begonnen, is dit reeds een effect? Zo ja, zat het niet in onze drank. Tja, misschien moest het gewoon eens van mijn hart. Ik voel me misbruikt, aangerand zelfs. En ja ik wil de persoon verantwoordelijk voor dit aanklagen.
Dank u om te lezen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat erg! Gelukkig is het weer goed met jullie. De schuldige zul je denk ik niet vinden. In een “openbare” gelegenheid kan iedereen het gedaan hebben. Schuld bewijzen in deze zal niet mogelijk zijn. Mits er camarabeelden zijn waar de daad helemaal duidelijk op staat.
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#3
We zitten nog in de afkick-fase....pijnlijke spieren...zo down & depri & moe
Dank u voor je steun. Het was het vreselijkste wat ik ooit heb meegemaakt en ik begrijp de fun hier helemaal niet van. Ik begrijp nog minder dat je om die dingen te voelen drugs neemt. Blijkbaar gaat het om chrystal meth. Ik google al een ganse dag over wat het is, hoe het werkt...wat ik voelde was pure psychose en angst. Niks leuk aan.
Tja, daarvoor moeten wij dan zo oud geworden zijn en heel goed weten dat we geen drinken mogen aannemen van anderen etc.... ik voel me heel belachelijk.
Gelukkig leef ik nog en hebben mijn
Kinderen nig steeds een mama.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat voor festival was dit? Afgelopen zaterdag was ik op een festival en ik zag diverse mensen serieus naar de kloten gaan en weggedragen zien worden. Mocht dit hetzelfde festival zijn, dan ben ik verbaast over je conclusie van: geen drinken aannemen van andere. Is op zich wel logisch, maar vaak kan je wel aanvoelen of het drinken dat iemand aanbiedt normaal is of niet. Net zoals iemand die drugs aanbied. Mocht je er niet zeker van zijn, drugs vragen of om drinken vragen is in dit geval een veilige optie. Festivals waar ik heen ga maak ik me bijna geen zorgen hierover. Ik begin alleen twijfels te krijgen als iemand zwaar onder invloed naar me te komt, iets aanbied omdat 'hij weg moet'.

Maar even on topic, wees niet te negatief over drugs, het is allemaal leuk en aardig, zolang het goed gaat. En zodra het fout gaat (bij mij is altijd het ergste geval kotsen geweest en een kort depri gevoel), ervan leren, anders aanpakken en dan ervan genieten.

Hopelijk voel je je snel beter! Gedrogeerd worden wens je niemand toe.
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#5
We waren in Duitsland.

Mijn herinneringen beginnen heel hard te vervagen en zoals ik al merk uit de verhalen van de anderen waren er in ons groepje al een paar die dingen zagen die er niet waren.

Drugs kan leuk zijn voor anderen, ieder zijn keuze daarin maar het moet ons niet letterlijk door de strot geramd worden.
20min na mijn laatste drankje waarvan ik me achteraf vaag herinnerde dat die laatste slok nu echt wel bitter smaakte ben ik beginnen halucineren. Ongeveer 20min denk ik. Tijdsbesef is ook niet echt top. Het was juist in de wissel tussen 2 bands.
Maar ja het was Duits bier dat smaakt altijd slecht. Op dat moment heb ik er ook niet meer van gemaakt.

Kan het ook dadelijk werken, direct na je eerste slok dat je veel minder tot geen grenzen meer hebt? Of duurt het standaard een uur?

Ik ga proberen deze gebeurtenis te wissen uit mijn geheugen. We hebben melding gemaakt bij de organisatie. Stel dat er een zot rondliep (mensen stiekem drogeren = een moordpoging) , weet ik niet of ik nog durf gaan naar dit prachtig festival waar wij al jaren naartoe gaan.
Wij zijn geen tieners meer, wij hebben al zwaar gepartyd in onze jeugdjaren...nooit of te nooit zoiets meegemaakt....Wij gaan weg voor de muziek, muziek is onze drug.
Mijn man dacht dat hij mij daar aan’t verliezen was...nee, prettig is echt anders....gelukkig heeft hij zelfs onder invloed nog zo helder kunnen reageren en me dadelijk naar de ziekenboeg gebracht dewelke me onmiddelijk naar het ziekenhuis bracht. Door de baxter en de kalium en de 5 liter water die ik moest drinken is het niet erger geworden.
Vannacht kunnen slapen, spierpijn lijkt weg, lippen nig dik en gesprongen verder nog steeds uitgeput.

Wij hopen heel fel dat we te horen krijgen wat er gebeurd is daar.

Dank je wel voor jullie hulp. Het is misschien niet de juiste plaats maar ik moet ergens ventileren. Met standaard dokter antwoorden ben ik niks.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bizar!

Crystal meth is als je het niet rookt een soort superspeed, daar ga je als het goed is niet zo een twee drie van hallucineren of je vaag voelen of zo, je wordt er juist heel helder van.ik sta er van te kijken dat jullie de effecten kregen die je beschrijft, maar ja, als je je ineens anders voelt terwijl je niet bewust gebruikt hebt kan ik me voorstellen dat dit een gigantische paniek geeft.

Veel sterkte gewenst, en hopelijk komt er alsnog uit wat hier gebeurd is. En weer een wijze les voor iedereen die gaat stappen, kijk goed uit je doppen!
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe niet anders dan googlen, van alles wat ik lees heb ik weinig gemerkt. Misschien inderdaad omdat ik niet wist wat me overkwam.
Ik herinner me de lichtshow die mega fel en geweldig was, de zaal die paars was en scherp, goudkleurige mensen. Dan claustrofobisch...het was ook uitverkocht. Dus ik dacht een bloeddrukval, ik heb cola gedronken en water en dan besloot mijn man me naar de ziekenboeg te brengen. Hij heeft me moeten half buitendragen/duwen want mijn benen werkten niet. Ik begreep toen nog steeds niet wat er was. Het enige dat ik zei was: ik voel me raar, dees is niet normaal. En bleef het maar herhalen. Enfin, dat weet ik van mijn man, herinner me het nog vaag. Het volgende moment lig ik in de ambulance en het volgende ben ik in’t ziekenhuis. Aan’t trillen en beven, mijn kaken opeen geplakt, ik kon niet praten en toch bleef ik praten. 1000x hetzelfde. Verder leek mij alles glashelder en wist ik precies alles. Dat ben ik nu wel vergeten wat dat dat dan wel was. Ik had het ook ijskoud.

Van de organisatie hebben we nog geen nieuws ontvangen, helaas.

Inderdaad uit je doppen kijken, al denk ik nu dat het heel moeilijk is. Een vriend uit onze groep is de laatste drank gaan halen. Het bier zat in flesjes, dus aan de toog worden deze geopend en in een bekertje gegoten voor je neus. Het kan niet anders dat het om een groep ging. Misschien om ons zo snel mogelijk out te krijgen en te beroven. Waarom steek je drugs in iemand zijn beker? Dat kost geld.
Ik snap er niks van. We gaan het proberen plaatsen en achter ons laten als iets uit een slechte film.

Ondertussen zijn we enkel nog mentaal en fysiek uitgeteld. De spierpijn is weg, het speelsel is terug, de dwaasheid in ons hoofd is er nog.

Hopelijk morgen helemaal over dat we eindelijk terug normaal kunnen genieten van het leven.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Chrystal Meth is geen zogenaamde 'rapedrug', andere middelen zijn daarvoor veel geschikter.

Gewoon zieke geesten denk ik die zich van een afstandje kapot hebben gelachen om jullie te zien lijkt me. Ik kan me er anders niks bij voorstellen. Of misschien eerder woorden gehad met een andere groep, persoon of zoiets? soort van wraakactie?
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blijf na veel paranoia gedachten bij je eerste bemerking. We zaten in Duitsland in kleine kring. Exact 10 mensen op een uitverkocht festival kennen we. Ik heb ze alle 8 verdacht.
Vermits het voor de eerste maal uitverkocht was, vermoeden we dat het ook ander volk aangetrokken heeft. Er loopt nogal wat fetisch volk rond, niet iedereen kan daarmee om.

Ik begin het langzaam los te laten.

Het enige positief aan heel het verhaal is dat ik & mijn man er weer sterker uitgekomen zijn.

Hartelijk dank voor jullie luisterend oor. Ik heb veel geleerd over drugs maar weet al heel lang dat ik daar fout op reageer. Ook op medicijnen dus nee, dank u. Ik hou het bij mijn wijntje en de maximale halve dag hangover ipv deze 4 lange slopende dagen en buiten het uurtje waarzeggertje spelen was er niet echt veel fun aan.

Leven en laten leven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat klinkt als een heel beangstigende nare ervaring. Je kunt alleen maar raden waarom iemand zich dit in zijn hoofd zou halen om mensen aan te doen.

Maar ik vind je nu wel heel generaliserend over drugs spreken, alsof 'drugs' 1 ding is. En alcohol valt daar voor het gemak dan weer buiten want dat is wél weer heel wat anders... Maar misschien is zo'n reactie ook weer niet zo raar na zo'n shockerende ervaring. Hopelijk herstellen jullie er goed van.
B
Beest053Lid
01-01-2024, 00:00
#11
wat een nep verhaal
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beest053 zei:
wat een nep verhaal
Klik om te vergroten...

Die reactie heeft lang weggeweest, nu ja, je was er niet bij....onze bloedwaarden liegen niet. Enkel ikzelf en een ander meisje werden afgevoerd, de rest bleef eerder normaal buiten heel snelle hartslag. Mijn man had met zijn klachten nooit naar de ziekenboeg gegaan, juist eens gedacht oei ik heb mss teveel koffie of cola gedronken.


Nu ja, het doet er ook niet toe of je het gelooft.
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Maar ik vind je nu wel heel generaliserend over drugs spreken, alsof 'drugs' 1 ding is.
Klik om te vergroten...

Nee, drugs zijn meer dan 1 ding. Voor mij valt daar alles onder waar je verslaafd aan bent of kan geraken. Dan heb ik het ook over ijscreme, er zijn mensen die niet zonder hun dagelijks ijsje kunnen slapen. Suiker, koffie, cola, pijnstillers etc

Ik probeer ze allemaal te mijden wat in deze wereld niet meer zo makkelijk is. Alles wat we eten en drinken is gemanipuleerd. Goedkope wijn is gemaakt van vannalles behalve druiven.

Lange discussie...het doet er onrechtstreeks idd wel toe, het zou ons te ver drijven

Ik kan niet tegen drugs, flip daar altijd op. De eerste keer bewust drugs gebruikt en toen beslist het nooit meer te doen. Ook met alcohol moet ik oppassen, in de verkeerde omstandigheden loopt het goed mis.
Nu is het onbewust in mijn systeem geraakt en ik ben weer doorgeflipt. Ik weet natuurlijk niet wat en hoeveel.
Voor mij is het nu wel bewezen dat dit niks is voor mij. Zoals ik eerder meldde ieder doet wat hij wil maar hoeft mij niet te overtuigen. Ik wil ook niemand dwingen of overtuigen dat alcohol beter is. Het is niet beter, het is ook slecht, het is echter een genotsmiddel dat ik beter hanteer. En spijtig dat roken zo slecht is voor de gezondheid anders zou ik zeker en vast nog steeds roken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
mimi zei:
Die reactie heeft lang weggeweest, nu ja, je was er niet bij....onze bloedwaarden liegen niet. Enkel ikzelf en een ander meisje werden afgevoerd, de rest bleef eerder normaal buiten heel snelle hartslag. Mijn man had met zijn klachten nooit naar de ziekenboeg gegaan, juist eens gedacht oei ik heb mss teveel koffie of cola gedronken.


Nu ja, het doet er ook niet toe of je het gelooft.
Klik om te vergroten...
Niks van aantrekken! Jij weet hoe het zit. Is gewoon een domme rot opmerking van Beest053. Gewoon negeren! :wink:
2
22:22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeetje wat een heftig verhaal!!

Hebben jullie aangifte gedaan?
Ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent en kwaad, ik zou zulke malloten ook graag gepakt willen zien, waar zit je verstand zeg, anderen te drogeren met weet jij veel wat voor gevolgen -_-

Weet je wat het is de kans dat ze gepakt worden is nihil, enige wat je kunt doen is aangifte wellicht alleen voor je eigen gevoel en probeer het verder toch los te laten.
Dit is dus waarom ik zelfs met uitgaan als de sodemieter op mijn eigen drankje let, trust no bitch:tearsofjoy: maar dat zal ook komen omdat ik in een discotheek werk :tongueout:
Maar inderdaad probeer drugs in het algemeen niet de schuld te geven. Het is gebeurd, laat het los. nu goed voor jezelf zorgen en gewoon van festivals blijven genieten met je man alleen alert zijn!

Ik hoop dat het je heeft geholpen je verhaal hier te doen. Veel sterkte!
2
22:22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ps. Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt, ik probeer jou/jullie absoluut niet de schuld te geven dat je niet goed genoeg opgelet zou hebben! Want dit bedenk je als uitgaansgast gewoon niet!

Maar dit gebeurd nog vaker dan dat je hoopt dat het gebeurd, en ik heb het gezien,gehoord zelfs in de meest brave gebieden van Nederland. Les 1 als je in een nachtclub komt te werken is wel panisch zijn met je drankje dus, zelfs al staat het 1 minuut onbeheerd op de bar dan drink ik het niet meer op. Klinkt paranoia maar ik heb teveel gezien :wink:
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#17
We hebben in Duitsland aangifte gedaan daags na de gebeurtenis, wij zijn van Belgie, we mochten toen eigenlijk nog niet rijden. Ik natuurlijk weer in paniek want ja zondagavond moest ik wel mijn kinderen gaan oppikken & maandag werken.
Nu, de politie heeft ons toch laten vertrekken. We hebben het ook gemeld bij de organisatie gewoon om ze te verwittigen en mss nog iets te weten te komen.
Ons laatste drankje heeft onze vriend gaan halen en ja aan hem ik het ook gevraagd of hij dat had gedaan, zijn idee om een feestje leuker te maken ofzo. Nu schaam ik me ervoor maar hij begrijpt het.

De les is wel geworden enkel mijn man haalt nog drank voor me....tenzij hij het gezellig wou maken hahahaha

Ik zit momenteel wel wat met angst om terug te gaan, we zien wel.

Het heeft me heel veel geholpen om mijn verhaal te doen. Ik dacht mss eerst naar een psycholoog te gaan maar ja dan komt dat weer in een dossier en god weet wanneer dat dan weer boven komt en tegen mij gebruikt wordt....

Mijn enige zorg is nu dat er geen blijvende schade zal zijn en of ik nog iets extra kan doen om de chemische middelen uit mijn lijf te krijgen. Iets om te ontgiften.

Nee tuurlijk zie ik dat niet als een beschuldiging. Volgens ons letten we ook goed op...niet dus...zo gemakkelijk kan het dus gebeuren. Niemand van ons heeft iets vreemds gezien of opgemerkt. Buiten 1 iemand die zijn beker over ons morstte. Dat is lang het idee geweest dat het een sterk middel was dat we over ons heen kregen of verneveld in onze buurt. De smaak, de reactie van het ander meisje en ik vallen echter allemaal samen en zo komen we steeds op onze drank uit.

Tgoh het was een ervaring. Gelukkig werkt ons geheugen als een fototoestel, net zoals we enkrl van de leuke dingen een foto nemen, onthouden we enkel de goeie dingen. Ik heb geleerd en mijn man ook dat we elkaar heel graag zien en er zijn voor elkaar door dik en dun. Dus ja, de liefde is er nog mooier door geworden.

Vannacht 12h geslapen, we voelen ons eerder goed. Jammer dat je overdag er zo slap en uitgeput van bent want als slaapmiddel kan het wel tellen
2
22:22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt ontgiften zal niet nodig zijn, wel kan het geen kwaad om goed gezond te eten en wat supplementen te nemen, voornamelijk vitamine C-1000 doet veel goed en voor mij persoonlijk na amfetamine magnesium ook! Maar dat heb ik sowieso al zwaar tekort :tongueout:
Verder niet teveel zorgen maken om je gezondheid, volgens mij gaat het prima met je op een zware kater na!
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja, ondertussen gaat het prima, we kunnen ermee lachen en ik ben heel blij en gelukkig dat ik dit samen doorgemaakt heb met mijn man, hoe raar dit ook mag klinken. Het wordt een verhaal voor in de oude doos...weet je nog toen die doos begint behoorlijk vol te zitten

Bedankt allemaal, de hevige eerste emoties, woede, angst en verdriet zijn reeds zo goed als vergeten. En ik ben blij te horen dat het allemaal niet zo erg is, buiten dan gewoon een onverstaanbare & onverklaarbare maffe actie van een idioot. Ik ga me daar ook niet langer in proberen verplaatsen. Het lijkt mij iets onbezonnens beavus en butthead puberaals...
m
mimiLid
01-01-2024, 00:00
#20
...onze nachtmerrie is waarheid geworden...

We hebben bericht gekregen van de organisatie aangezien er geruchten waren over problemen met barmannen en bendekes etc....enkel wij 3 (ik, mijn man & het Duitse meisje uit ons groepje) werden afgevoerd.
mijn biertje smaakte, zeker het laatste teugje énorm bitter, vies eigenlijk, ik dacht meer, bweik dit wordt echt mijn laatste pintje, dat Duits bier trekt op geen zak
20min na het drinken van ons laatste drankje zijn wij, zeker ik en het Duits meisje onwel beginnen worden, mijn man had hoofdpijn en duizelig gevoel, maar te druk met mij in de weer
normaal trakteert onze vriend nooit, achteraf zeiden ik en mijn man dat tegen elkaar, zo van oh, hij trakteert, hij doet dat nooit en zeker niet een heel bende...
onze vriend werd door de security gestripsearched, vraag me niet hoe,waar,waarom, wij waren er niet bij, hij vertelde dit in het ziekenhuis, (is ons gevolgd, ik weet ook niet hoe ze wisten dat we daar waren) maar dit werd wel bevestigd door organisatie - denk ik; of misschien weer een verhaaltje om zijn onschuld te bewijzen
ik had metamphetamines (grr hoe schrijft dat woord) in mijn mijn bloed, mijn man dubbele dosis en ook amphetamines - mijn man is ook dubbel zo zwaar als ik
Het Duitse meisje is in een ander hospitaal terecht gekomen waar ze geen urinestaal genomen hebben, 3-dagen later was het echter uit haar bloed waardoor we geen bewijs meer hebben.
Op zijn fb account heeft onze vriend, openbaar gepost, met als achtergrond het paarse feest-dingetje, op spoed in Duitsland. eronder de comment, de beer is geveld (mijn man is een beer-type)....mijn man heeft hem toen uit het hospitaal gekegeld....

Kortom, mogen we zo kort door de bocht gaan dat ons eerste vermoeden, een vermoeden wat ik absoluut niet wou of kon aannemen, dat het toch onze vriend is???

Dit is gewoon WAANZIN

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."