#1
Jaa inderdaad, is even wachten en ben zelf ook zeker benieuwd wat er uit komt. Goede nieuws is dat het goed gaat met alle 3.
Jaa het gaat goed Nick mag is al opgehaald en de meiden gaat het ook wel redelijk goed, gewoon alledrie goed uitrusten. Meiden mogen later op de dag naar huis, gelukkig maar.Wow, wat heftig zegschrikken! Wat een vreemd verhaal ook. Ben heel benieuwd naar de uitslag.
Hoe gaat het nu met je vrienden dan?
Dat ga ik ook zeker vragen straks eff naar Nick toe als hij thuis is. Hou jullie op de hoogteHet ziekenhuis zal ook wel hebben gekeken naar welke drugs in het lichaam zaten. je zou een van je opgenomen vrienden eens laten navragen wat ze in het ziekenhuis voor stoffen hebben aangetroffen.
Ja ik vraag het me ook af maar als zij zeggen (vrienden) dat ze gewoon teveel hadden ingenomen. Geloof ik ze op hun woord ook al is het inderdaad vreemdWow, dat is wel heel vreemd! Zo hoog hadden ze toch ook weer niet gedoseerd? Ik heb zelf speed die getest is op 70%. Heb daar nu eenmalig een bom van gehad om uit te proberen (andere keren gewoon snuiven) en heb toen maar direct 170 mg erin gedaan aangezien ik van mezelf weet dat ik vrij ongevoelig op uppers reageer.
Het is voor mij echt moeilijk voor te stellen dat andere mensen dit als zo heftig kunnen ervaren. Ik vond die bom (waarom het dus ‘bom’ heet, geen idee) echt nog eens drie keer milder/subtieler dan dat ik speed normaal snuivend al ervaar. Vond er niet veel aan eigenlijk. Iemand die ik op dat moment aan de telefoon had, zei ook niets aan me te merken, dus het lag niet aan mijn eigen inschatting.
Echt een apart verhaal, gek om te bedenken hoe verschillend mensen kunnen reageren. Maar gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen.
Kijk dit is dus de reden dat ik nooit bommen neem, maar altijd begin met een nakkie. Vind het altijd maar onvoorspelbaar en lastig doseren. Ik denk dat jullie ook een te hoge dosering in een keer te verduren hebben gekregen of er zat een andere stof in je 'speed' dan amfetamine die niet zo lekker viel.
Kut dat jullie avond zo heeft moeten lopen, ben zelf ook een aantal keren bad gegaan op uppers dus ik weet hoe naar het kan zijn. Ik hoop dat dit verhaal goed is afgelopen voor jullie allemaal!
Sterkte en hopelijk komt alles snel goed. Dit zijn wel erg heftige effecten voor 125mg speed. Ik ben erg benieuwd naar de testuitslag van het gebruikte goedje.
Ja dat zeker, weten het alleen niet echt zeker. Na een beetje onderzoek gedaan kunnen het 2 dingen zijn. Of 70%werkende stof of athropine. Dat laatste weet ik al helemaal niet zeker maar de effecten leken er wel op, Slachtoffers van een overdosis atropine kunnen de volgende symptomen vertonen: psychotische verschijnselen, hallucinaties, hartkloppingen, rusteloosheid en gedaald bewustzijn (tot bewusteloosheid). In het uiterste geval leiden de verschijnselen tot een dodelijke afloop, als gevolg van ademhalings- en hartritmestoornissen.Een bom van 125mg 70% werkzame stof amfetamine kan letterlijk als een bom in slaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."