Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Hell

Speed Hell

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaa inderdaad, is even wachten en ben zelf ook zeker benieuwd wat er uit komt. Goede nieuws is dat het goed gaat met alle 3.
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Update: gister speed ingeleverd om te laten testen, volgens de arts was er niks te vinden na het bloedonderzoek dan alleen speed. Dat is dan wel weer een kleine opluchting :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, wat heftig zeg :openmouth: schrikken! Wat een vreemd verhaal ook. Ben heel benieuwd naar de uitslag.

Hoe gaat het nu met je vrienden dan?
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Wow, wat heftig zeg :openmouth: schrikken! Wat een vreemd verhaal ook. Ben heel benieuwd naar de uitslag.

Hoe gaat het nu met je vrienden dan?
Klik om te vergroten...
Jaa het gaat goed Nick mag is al opgehaald en de meiden gaat het ook wel redelijk goed, gewoon alledrie goed uitrusten. Meiden mogen later op de dag naar huis, gelukkig maar.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het ziekenhuis zal ook wel hebben gekeken naar welke drugs in het lichaam zaten. je zou een van je opgenomen vrienden eens laten navragen wat ze in het ziekenhuis voor stoffen hebben aangetroffen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een opluchting, maar ook schrikbarend dat zoiets kan gebeuren op speed...
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Het ziekenhuis zal ook wel hebben gekeken naar welke drugs in het lichaam zaten. je zou een van je opgenomen vrienden eens laten navragen wat ze in het ziekenhuis voor stoffen hebben aangetroffen.
Klik om te vergroten...
Dat ga ik ook zeker vragen straks eff naar Nick toe als hij thuis is. Hou jullie op de hoogte
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik schrok echt van je verhaal, wat een nare heftige gebeurtenis!
Ik hoop dat alles nu goed gaat met jullie.

Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt maar je hebt goed gehandeld en je uiterste best gedaan om je vrienden te helpen.
Ik ben zelf ook weleens erg slecht gegaan door drugs, zijn heftige ervaringen die tijd kosten om te verwerken.

Ik wens jullie veel sterkte:redheart:
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad schrikbarend, ben benieuwd naar de uitslag van het testcentrum!
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Speedy wolf
Hoe is het afgelopen met het testen van de speed?
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
@SneeuwSnuiver
Hee, ja het is getest op 68% dus ze hadden dus teveel genomen. Wijze les eruit gehaald dat dan weer wel.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow, dat is wel heel vreemd! Zo hoog hadden ze toch ook weer niet gedoseerd? Ik heb zelf speed die getest is op 70%. Heb daar nu eenmalig een bom van gehad om uit te proberen (andere keren gewoon snuiven) en heb toen maar direct 170 mg erin gedaan aangezien ik van mezelf weet dat ik vrij ongevoelig op uppers reageer.

Het is voor mij echt moeilijk voor te stellen dat andere mensen dit als zo heftig kunnen ervaren. Ik vond die bom (waarom het dus ‘bom’ heet, geen idee) echt nog eens drie keer milder/subtieler dan dat ik speed normaal snuivend al ervaar. Vond er niet veel aan eigenlijk. Iemand die ik op dat moment aan de telefoon had, zei ook niets aan me te merken, dus het lag niet aan mijn eigen inschatting.

Echt een apart verhaal, gek om te bedenken hoe verschillend mensen kunnen reageren. Maar gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen.
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze olifant zei:
Wow, dat is wel heel vreemd! Zo hoog hadden ze toch ook weer niet gedoseerd? Ik heb zelf speed die getest is op 70%. Heb daar nu eenmalig een bom van gehad om uit te proberen (andere keren gewoon snuiven) en heb toen maar direct 170 mg erin gedaan aangezien ik van mezelf weet dat ik vrij ongevoelig op uppers reageer.

Het is voor mij echt moeilijk voor te stellen dat andere mensen dit als zo heftig kunnen ervaren. Ik vond die bom (waarom het dus ‘bom’ heet, geen idee) echt nog eens drie keer milder/subtieler dan dat ik speed normaal snuivend al ervaar. Vond er niet veel aan eigenlijk. Iemand die ik op dat moment aan de telefoon had, zei ook niets aan me te merken, dus het lag niet aan mijn eigen inschatting.

Echt een apart verhaal, gek om te bedenken hoe verschillend mensen kunnen reageren. Maar gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen.
Klik om te vergroten...
Ja ik vraag het me ook af maar als zij zeggen (vrienden) dat ze gewoon teveel hadden ingenomen. Geloof ik ze op hun woord ook al is het inderdaad vreemd
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#14
weet niet of het in deze topic hoort, maar moet mijn verhaal kwijt. Namen zijn veranderd in verband met respect

Afgelopen weekend hebben wij met zijn 5e speed gebruikt ik 2 maten en 2 vriendinnen.
Ik en Tj waren al bij mij thuis, en wij hadden daarvoor bij mijn vertrouwelijke mannetje onze witte goedje gehaald 2gr 50%=standaard bij hem aangezien ik het al 3x heb laten testen de voortgaande keren en iedere keer kwam eruit 50%, dus oke wij hadden al een goeie bom ingenomen en moesten nog op de rest wachten. Werd gebeld door Clara met de mededeling dat ze witte goedje moesten halen maar omdat hun mannetje niet opnam gaf ik de nummer van de mijne hij bleek niet te kunnen maar hij kende nog iemand anders, die bleek wel te kunnen. Hij maakte hun wijs dat het goede kwaliteit was de hoeveelheid werkende stof lag tussen de 55en 70% dus Nick haalde 4gr. Toen kwamen ze bij mij aan, en ze hadden eerst goed gegeten, zelfgemaakte kippensoep (verplicht ik ze altijd zodat ze een basis hebben) na het eten hebben ze alle drie een bommetje genomen van zo 125mg p.p. Halfuur later begon het Clara zei dat ze wel voelde dat het begon te werken maar het voelde anders, Nick en Claire(de andere vriendin) stemden er mee in dat het anders voelde. Maar we lachten het met zen alle weg. Na een uur of 2 ging het compleet fout. Eerst begon Clara zwaar te shaken en paranoïde te schreeuwen, Nick zat zichzelf open te krabben en heel de tijd te zeggen dat hij kleine beestjes in en uit zijn lichaam komen, Claire zat heel bang en ingekropen in een hoekje, dus ik met spoed 112 gebeld en verteld dat ze alle 3 fout gingen en dat ze speed hadden gebruikt, ik gaf ze drinken als ze niet wilden dan verplichte ik ze. Had geen baat ik had het raam open gezet voor frisse en koele lucht. Had ook geen baat, 2 minuten voordat de ambulances kwamen viel de clara bewusteloos vanaf dat moment raak ik licht in paniek ik en Tj hadden haar op der zin gelegd en der mond goed vrijgemaakt voor het geval dat. Er werd aangebeld bleek dat er 1 ambulance was gekomen en dat ze heen en weer moesten rijden, dus eerst Clara mee. Ik belde me neef op om mee te kunnen helpen, hij was er en toen viel Nick bewusteloos.. dus zelfde met Nick als met Clara alleen bij Nick sprongen zijn kaken op slot dus moesten wij met man en macht zijn kaken proberen los te maken. Wat na veel gedoe gelukt is, terwijl wij met Nick bezig waren liep Claire rondjes en ze zei het volgende: ze komen me halen ze gaan me opeten, ik liep naar haar toe en vroeg wie gaan jou opeten? Maar ze luisterde niet.. 2e dat de ambulance kwam en Nick meenam, ik vroeg aan mijn neef of hij wilde wilde rijden met Mij en Claire naar het ziekenhuis aangezien we niet langer konden wachten (mijn neef had niks gebruikt) onderweg ging het fout met Claire ze sloeg met haar hoofd tegen de raam van de auto en niet zo zacht ook. Ik sprong tijdens het rijden op de achterbank (ja ik weet het heel dom zag geen andere keus op dat moment) om haar vast tehousen en alsmaar zeggen dat alles goed komt. Bij het ziekenhuis aangekomen is ze gelijk op de ic gelegd mocht niet mee wat logisch is. Was zelf redelijk in paniek was naar huis gegaan samen met mijn neef en heb het witte goedje van hun weggegooid op een 100mg na om te laten testen.
Het moest een gezellig weekend worden aangezien we met ze 5en hadden afgesproken dat we na dit weekend voor een periode zouden stoppen met speed.. het waren 4 a 5 lange uren in hell heb zelf sinds alles gebeurd is het gevoel of het mijn schuld is.

LAAT ALTIJD JE SPEED TESTEN! als je niet bij je vertrouwelijke of de vertrouwelijke mannetje van je vrienden haalt. Normaal sorry als het in de verkeerde topic staat moest mijn verhaal kwijt..
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kijk dit is dus de reden dat ik nooit bommen neem, maar altijd begin met een nakkie. Vind het altijd maar onvoorspelbaar en lastig doseren. Ik denk dat jullie ook een te hoge dosering in een keer te verduren hebben gekregen of er zat een andere stof in je 'speed' dan amfetamine die niet zo lekker viel.

Kut dat jullie avond zo heeft moeten lopen, ben zelf ook een aantal keren bad gegaan op uppers dus ik weet hoe naar het kan zijn. Ik hoop dat dit verhaal goed is afgelopen voor jullie allemaal!
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koffieboon zei:
Kijk dit is dus de reden dat ik nooit bommen neem, maar altijd begin met een nakkie. Vind het altijd maar onvoorspelbaar en lastig doseren. Ik denk dat jullie ook een te hoge dosering in een keer te verduren hebben gekregen of er zat een andere stof in je 'speed' dan amfetamine die niet zo lekker viel.

Kut dat jullie avond zo heeft moeten lopen, ben zelf ook een aantal keren bad gegaan op uppers dus ik weet hoe naar het kan zijn. Ik hoop dat dit verhaal goed is afgelopen voor jullie allemaal!
Klik om te vergroten...

Wij zouden na een paar uur ook de rest nakkies nemen, en meestal gaat het goed met 125mg. Het was ook totaal niet slim om zoveel te nemen van een onbekende zonder het te laten testen. Ik denk dus ook dat er teveel troep in zat, het is jammer dat het zo heeft moeten gaan. Maar hebben onze les wel geleerd nu voorlopig geen speed, ik kreeg een belletje van Nick dat het goed gaat het met hem en dat hij vooral goed moet uitrusten. Maar met de meiden weet ik helaas nog niet hoe het is.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sterkte en hopelijk komt alles snel goed. Dit zijn wel erg heftige effecten voor 125mg speed. Ik ben erg benieuwd naar de testuitslag van het gebruikte goedje.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Parfumflesje zei:
Sterkte en hopelijk komt alles snel goed. Dit zijn wel erg heftige effecten voor 125mg speed. Ik ben erg benieuwd naar de testuitslag van het gebruikte goedje.
Klik om te vergroten...

Een bom van 125mg 70% werkzame stof amfetamine kan letterlijk als een bom in slaan.
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffieboon zei:
Een bom van 125mg 70% werkzame stof amfetamine kan letterlijk als een bom in slaan.
Klik om te vergroten...
Ja dat zeker, weten het alleen niet echt zeker. Na een beetje onderzoek gedaan kunnen het 2 dingen zijn. Of 70%werkende stof of athropine. Dat laatste weet ik al helemaal niet zeker maar de effecten leken er wel op, Slachtoffers van een overdosis atropine kunnen de volgende symptomen vertonen: psychotische verschijnselen, hallucinaties, hartkloppingen, rusteloosheid en gedaald bewustzijn (tot bewusteloosheid). In het uiterste geval leiden de verschijnselen tot een dodelijke afloop, als gevolg van ademhalings- en hartritmestoornissen.

Edit:Weet dat het alleen in cocaïne en ketamine voor komt nog geen bericht over speed met athropine maar you never know
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
er zit ongetwijfeld iets door die speed.

De omschrijving van deze klachten is echt bijzonder a-typisch voor deze drugs. Als het al voorkomt, dan moet je echt meerdere dagen achter elkaar wakker zijn/doorpakken om een beetje kans te krijgen op dit soort klachten en dat was hier dus niet het geval.

Dus ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de uitslag van de test. Atropine lijkt ook mij voor de hand liggend, maar kan ook een andere boosdoener zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."