Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed doorhalen of in neus laten zitte?

Speed doorhalen of in neus laten zitte?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
speedstyle zei:
moet ik de speed in me neus doorhalen of laten zitte in me neus als ik het opsnuif?
Klik om te vergroten...

Je moet het door je neus inhaleren, hard, maar niet overdrijven. Als het terugvalt heb je niet hard genoeg gesnoven.

Het is echt geen rocket-science.
s
speedstyleLid
01-01-2024, 00:00
#2
BasvanHoven zei:
Je moet het door je neus inhaleren, hard, maar niet overdrijven. Als het terugvalt heb je niet hard genoeg gesnoven.

Het is echt geen rocket-science.
Klik om te vergroten...



Haha maar ik zit op me kamer en me moeder slaapt precies boven me dusja als ik het “hard” doorhaal kan mijn moeder het dan horen of ben ik gewoon spichtig
(Ze heeft trouwens geen deur in haar kamer dus het is 1 trap naar boven en daar slaapt ze)
Ik zie graag reactie
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#3
speedstyle zei:
Haha maar ik zit op me kamer en me moeder slaapt precies boven me dusja als ik het “hard” doorhaal kan mijn moeder het dan horen of ben ik gewoon spichtig
(Ze heeft trouwens geen deur in haar kamer dus het is 1 trap naar boven en daar slaapt ze)
Ik zie graag reactie
Klik om te vergroten...

Dan heb je wel een groter probleem dan snuifgeluid te verbergen. Je gaat een potente stimulerende drug gebruiken met effecten die uren aanhouden, dat gaan mensen zien. Dus wacht daar gewoon tot morgen mee zou ik zeggen.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben gestopt met proberen te snuiven. De eerste paar keer ging het best, maar daarna ging het ver bergafwaarts.

Tot het niveau dat ik de helft rechtstreeks mijn keel in kreeg, wat wel in mijn nuis bleef zitten veroorzaakte binnen 5 minuten zon verstopte neus dat ik naar de wc kon om mijn hele neus leeg te snuiven en ik al bijna begon te kokhalzen van alleen de geur.

Ik heb lege capsules gekocht en neem het zo voortaan in. Je moet wat langer wachten tot het werkt, maar ik vind de opkomst een stuk lekkerder, geen gedoe met mij neus meer, plus ik doe langer met een dosis, dus i.p.v. bij te willen pakken steeds, heb ik aan 1 zelfgemaakte pil genoeg.

Ik ben compleet van het snuiven afgestapt
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif speed zelf niet echt hoorbaar hard. Wel snel. Na 10/15 minuten is een lijn (50mg) wel ingewerkt, en dan haal ik in 1x heel hard mijn neus op. Klinkt vies. Is het ook. Maar heb liever in 1x die vieze drip smaak, dan minuten lang.
s
speedstyleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atwa zei:
Ik ben gestopt met proberen te snuiven. De eerste paar keer ging het best, maar daarna ging het ver bergafwaarts.

Tot het niveau dat ik de helft rechtstreeks mijn keel in kreeg, wat wel in mijn nuis bleef zitten veroorzaakte binnen 5 minuten zon verstopte neus dat ik naar de wc kon om mijn hele neus leeg te snuiven en ik al bijna begon te kokhalzen van alleen de geur.

Ik heb lege capsules gekocht en neem het zo voortaan in. Je moet wat langer wachten tot het werkt, maar ik vind de opkomst een stuk lekkerder, geen gedoe met mij neus meer, plus ik doe langer met een dosis, dus i.p.v. bij te willen pakken steeds, heb ik aan 1 zelfgemaakte pil genoeg.

Ik ben compleet van het snuiven afgestapt
Klik om te vergroten...

Ik herken het gevoel en de vieze geur
Maar bedankt man ik was sowieso toch morge ochtend
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon net zo hard snuiven dat er niets meer terug uit je neus valt. Dan gaat het een beetje branden en oplossen in je neus. De speed wordt grotendeels opgenomen door je neusslijmvlies. Na een poosje zakt de rest naar beneden zo je keel in en dat proef je wel. Ik vond het geen eens een heel smerig smaakje. Als je weer gaat douchen is het wel verstandig om wat water te “snuiven” en je neus schoon te maken. Als je gevoelig bent voor ontstekingen in je neus of voorhoofdsholtes kan je misschien beter bommetjes of capsules maken. Of pluggen. Of shotten (nee dat is niet echt verstandig).
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gwn inhaleren, en dan in 1 keer naar de bovenkamer snuiven, werkt het best, en word het best opgenomen, zorg ook dat je het goed genoeg verpoederd heb
s
speedstyleLid
01-01-2024, 00:00
#9
moet ik de speed in me neus doorhalen of laten zitte in me neus als ik het opsnuif?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."