Heyy,
Beetje een late reactie maar ik wilde toch even kort mijn ervaring met de gewassen pep laten horen. Zoals ik al zei in mijn vorige post was de pep vrijwel geurloos. Dit is iets dat ik nog nooit heb meegemaakt maar iets dat natuurlijk wel normaal zou moeten zijn (als ik het topic over speed wassen mag geloven haha).
Het eerste puntje dat ik pakte merkte ik na een paar minuten, maar het was te weinig om echt een verschil te voelen tussen ongewassen speed, die ik eerder had, en gewassen speed. Ik nam een aantal keren kleine puntjes omdat ik niet wist of het verschil in sterkte groot zou zijn en dus voorzichtig wilde zijn. Na ongeveer drie puntjes voelde ik me lekker en opgewekt. Ik had lichte zweethanden maar het grootste verschil dat ik merkte was dat mijn hartslag niet extreem hoog was. Dit is iets dat ik normaal gesproken wel zou hebben. Natuurlijk was m'n hartslag wel duidelijk hoger dan zonder pep, maar het was niet storend.
Uiteindelijk heb ik +/- 4 of 5 puntjes gehad en pakte ik rond 9 uur savonds de laatste. Het festival duurde tot 11 uur. Rond 2 uur snachts ging ik een poging doen om te gaan slapen en na een beetje gedraai viel ik in slaap en sliep ik tot half 9 sochtends. De kater was minimaal en ik had, buiten en lam gevoel, nergens last van
![:)]()
.
p.s. Ik heb voor, tijdens en na het festival veel gegeten. Dit verlicht de kater enorm bij mij, ik voel me niet uitgeput of iets dergelijks hierdoor.
Mijn conclusie; Ondanks dat ik niet direct kan zeggen wat de verschillen zijn ben ik wel overtuigd dat het wassen werkt! Ik weet ook niet hoe puur de speed voor het wassen was, dus dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben. In het vervolg ga ik het 100% zeker altijd wassen voordat ik het ga gebruiken.
Bedankt voor alle hulp!
![:)]()