Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid 1e keer speed

Hoeveelheid 1e keer speed

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DaniqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Zaterdag wil ik voor de eerste keer speed gaan gebruiken.

Vraag me alleen af wat een "normale" hoeveelheid is wanneer je voor het eerste gebruikt. En kan ik beter een pil nemen of snuiven?

:wave:

xxx Danique
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou niet te wild doen....

gewoon een lijn nemen zou ik zeggen... ben je wel even zoet. Mocht het nou echt stopverf zijn, kan je altijd nog bij pakken, ik raad je zeker niet meer dan een halve gram aan.

veel plezier
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Colaiuta zei:
zou niet te wild doen....

gewoon een lijn nemen zou ik zeggen... ben je wel even zoet. Mocht het nou echt stopverf zijn, kan je altijd nog bij pakken, ik raad je zeker niet meer dan een halve gram aan.

veel plezier
Klik om te vergroten...
geen 0.5 gram per lijn he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Colaiuta zei:
niet meer dan een halve gram per neusgat bedoelde ik eigenlijk :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet meer dan een halve gram per neusgat bedoelde ik eigenlijk :wink: :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou beginnen met een sleutelpuntje in je drankie :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
gwn een fatsoenlijk lijntje..

eerste keer is het leukst dus zou niet heel weinig doen..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
0.5 gram is ruim voldoende voor een leuke avond.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
0.5 gram is ruim voldoende voor een leuke avond.
Klik om te vergroten...
per neusgat :openmouth: :openmouth: :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
Solidius zei:
0.5 gram is ruim voldoende voor een leuke avond.
Klik om te vergroten...
per neusgat :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Voor de eerste keer toch niet lijkt me.. is ze echt wel met een halve zoet.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
schranziewanzie zei:
Solidius zei:
0.5 gram is ruim voldoende voor een leuke avond.
Klik om te vergroten...
per neusgat :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Voor de eerste keer toch niet lijkt me.. is ze echt wel met een halve zoet.
Klik om te vergroten...
$
weet ik ook wel hoor :wink:
is ook sarcastich bedoeld
D
DaniqueLid
01-01-2024, 00:00
#12
bedankt allemaal! gaat helemaal goedkomen! ga straks naar defqon dusss... moet het de hele dag nog volhouden..

xxx
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danique zei:
bedankt allemaal! gaat helemaal goedkomen! ga straks naar defqon dusss... moet het de hele dag nog volhouden..

xxx
Klik om te vergroten...

dan zou ik idd rond een halve gram pakken.. :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
gwn een fatsoenlijk lijntje..

eerste keer is het leukst dus zou niet heel weinig doen..
Klik om te vergroten...

1ste keer voel je je het minst.
Pas na een paar keer ga je het effect goed voelen.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#15
die ervaring heb ik toch echt niet

na een paar keer ga je de negative effecten van die rotzooi merken ,mijns inziens
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Colaiuta zei:
die ervaring heb ik toch echt niet

na een paar keer ga je de negative effecten van die rotzooi merken ,mijns inziens
Klik om te vergroten...
rotzooi rotzooi :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Colaiuta zei:
die ervaring heb ik toch echt niet

na een paar keer ga je de negative effecten van die rotzooi merken ,mijns inziens
Klik om te vergroten...

negatieve effecten voel ik na een jaar nog niet eens..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Colaiuta zei:
die ervaring heb ik toch echt niet

na een paar keer ga je de negative effecten van die rotzooi merken ,mijns inziens
Klik om te vergroten...
Mijn inziens ook,dat het rotzooi is,maar wel lekkere rotzooi helaas :mrgreen:
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Danique zei:
bedankt allemaal! gaat helemaal goedkomen! ga straks naar defqon dusss... moet het de hele dag nog volhouden..

xxx
Klik om te vergroten...


Ooh dat lijkt me minder slim in die hitte... Droog je nog sneller uit jah... Ben dr ook geweest, helemaal nuchter :grin: :grin: :grin: :grin: (mjah tis toch minder leuk zonder iets op...........)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jawel, een bump van 12 jaar! Ik weet dat pep lekker is @Detraid, maar misschien moet je even chillen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."