Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLage Hartslag bij Speedgebruik -|-

Lage Hartslag bij Speedgebruik -|-

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jo DF-leden,

Ik zit toch al een tijdje met een vraagje over iets wat ik een aantal weken geleden had bij een avondje Speed.

Ik had toen die avond één lijntje van 0.4gr gepakt, en sinds het moment van inwerking tot het einde van de speed werking had ik een extreem lage hartslag.
Ook was ik VET rustig terwijl ik normaal met zo'n dosis wel redelijk uit mijn pan vlieg.

Wat zou dit kunnen zijn?

Groetjes.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
PinkUnicorn013 zei:
Jo DF-leden,

Ik zit toch al een tijdje met een vraagje over iets wat ik een aantal weken geleden had bij een avondje Speed.

Ik had toen die avond één lijntje van 0.4gr gepakt, en sinds het moment van inwerking tot het einde van de speed werking had ik een extreem lage hartslag.
Ook was ik VET rustig terwijl ik normaal met zo'n dosis wel redelijk uit mijn pan vlieg.

Wat zou dit kunnen zijn?

Groetjes.
Klik om te vergroten...
Is je speed getest? Anders kan het wel iets anders zijn of iig iets anders er door zitten. Er is best veel sjit-speed in omloop met heel laag % aan amfetamine en veel toegevoegde rommel. 400mg is namelijk een beste dosis. Als ik dat van mijn 73% speed in ene zou nemen dan is dat echt veel en veel te veel.
Ook kun je elke keer anders reageren op dezelfde drug. Met speed heb ik dat niet echt, word ook rustig van speed altijd. MEt mdma/xtc kan het heel erg per keer verschillen. Setting is heel erg van belang en kwaliteit van je speed.
Meestal krijg je een hogere hartslag van speed. Tenminste, in het begin van het gebruik valt dat reuze mee en heb ik althans een normale rustige hartslag. Pas in het tweede deel van de speed avond gaat mijn hartslag en bloeddruk pas omhoog. Uren na begin van mijn gebruik.
Ik hoor en lees dat van meerderen. Maar als tie echt extreem laag word en ook blijft weet ik het niet. Blow je er bij? Blowen kan je hartslag en bloeddruk doen verlagen.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou gewoon even een paar maanden helemaal geen drugs meer doen en je lichaam lekker tot rust laten komen, want zoveel drugs achter elkaar is zeker niet goed. En je moet vooral herstellen van je x misbruik.
Anyways: laat altijd je drugs testen, dan weet je wat je hebt.
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dennisr12 zei:
Ik zou gewoon even een paar maanden helemaal geen drugs meer doen en je lichaam lekker tot rust laten komen, want zoveel drugs achter elkaar is zeker niet goed. En je moet vooral herstellen van je x misbruik.
Anyways: laat altijd je drugs testen, dan weet je wat je hebt.
Klik om te vergroten...

Dit is gebeurd vóór het XTC gebruik, ongeveer 5-6 weken geleden.
Ik ga nu zeker ff een tijd rustig aan doen.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beter! Gewoon een paar maanden volhouden en daarna gewoon op een normale manier drugs gebruiken. Ik doe dat nu ook en Ik zit beter in mn vel dan ooit. Soms heb ik wel zoiets van: ik heb eigenlijk best wel zin in weer een lijntje of een pilletje, want het was gister avond zo’n nice gevoel. Maar dan denk ik even aan de gevolgen en dat ik er misschien weer doodziek van kan worden en dus laat ik het gewoon lekker liggen. Het enige wat ik doe, is zo af en toe een jointje en dan om de maand hard drugs of nog langer. Heb trouwens 6 jaar dagelijks geblowd en dacht dat ik verslaafd was. Totdat ik een vriendin kreeg.. Opeens rookte ik niks meer en had ook niet de behoefte er aan, terwijl ik altijd MOEST hebben. Daarbij zeg ik niet dat verslavingen tussen je oren zitten, want dat is zeker niet zo, maar wiet enz, zit wel tussen je oren. Het ligt er ook maar net aan, wat je te doen hebt. Als je verantwoordelijkheden hebt, zal je er makkelijk van af kunnen blijven.

Ik weet wel zeker, dat je je beter gaat voelen, of je voelt je al beter? Je bent i.i.g goed bezig. Keep going!

Greetz,

Dennisz.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is het nu? Achter de oren of tussen de oren? :mrgreen:
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ben ik gisteren op de Eerste Hulp belandt met een hartslag van ruim 200.
Had iets wat teveel speed gebruikt en had het: Koud, trillen, duizelig, 2x out gegaan en ontzettend moeite met praten.
Gaat nu weer goed maar de hoofdpijn is niet te harden.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bas zei:
Wat is het nu? Achter de oren of tussen de oren? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha, was me niet eens opgevallen..:mrgreen:
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trouwens, ff heel wat anders.. weet jij wat dat groene driehoek puntje linksboven van je profiel foto is? Dat heb ik soms en ik zie nu dat jij dat ook hebt @Bas
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@dennisr12

Dat groene ding linksboven een profiel zegt dat het lid in kwestie online is, als ik me niet vergis.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
dennisr12 zei:
Trouwens, ff heel wat anders.. weet jij wat dat groene driehoek puntje linksboven van je profiel foto is? Dat heb ik soms en ik zie nu dat jij dat ook hebt @Bas
Klik om te vergroten...
Dat je online bent, haha. ;p
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, weet ik dat ook weer. Thnx!
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Was dat bij mij maar zo :( erger mij aan die snelle hartslag als de speed begint uit te werken, denk dan heel de tijd dat die gaat stillvallen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Out gaan door speed? Kan dat wel?

Over welke hoeveelheid hebben we het hier? Nog iets er bij gecombineerd?
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PinkUnicorn013 Oei dat is niet goed :( was het echt nodig dat je naar de spoed moest of was je je gewoon aan het opjagen dat je hart snel sloeg en daardoor het nog erger maakte ? Was het ook tijdens de comedown ? Want ik heb dat alleen bij de comedown en ik snuif maar een half grammetje (soms minder), wat hebben ze gedaan op de spoed ? Alvast beterschap
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Out gaan door speed? Kan dat wel?

Over welke hoeveelheid hebben we het hier? Nog iets er bij gecombineerd?
Klik om te vergroten...


Hmmm.. is niet onmogelijk maar dan moet je wel een hele flinke dosis hebben gehad moet je out willen gaan. Ik neem deze reacties met een korreltje zout

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."