#1
Hoihoi,
Afgelopen zaterdag heb ik voor de 2e keer pep gebruikt. Helaas ging er iets fout bij de dosering (geen idee wat) waardoor ik achteraf gezien een dikke gram had weggesnoven. Ik ging prima die avond en heb er toen ook niks van gemerkt. Begin van de avond een paar biertjes gehad maar verder geen gekkigheid.
Ik begon rond 22.00 en rond 03.00 het laatste puntje gehad. Om half 7 een poging gedaan tot slapen en ik heb een paar minuutjes liggen doezelen. Toen ik daar weer wakker uit werd was ik ongelooflijk misselijk en zwak in mn benen. Als ik op stond meteen dreigen flauw te vallen etc.
Hele dag niet gegeten natuurlijk maar ik vond het niet zo vreemd. Smiddags nog een poging gedaan wat te slapen, ook om die gigantische doppen iets te laten afnemen. Lukte niet maar mn ogen waren al niet meer zo groot. Gisteren vroeg gaan slapen(21.00) en om half 5 werd ik misselijk wakker. 3x boven de pot gehangen waarnaar ik pep heb afgezworen. Ik hoopte dat het op zou luchten, maar ik ben nog net zo ziek. Ondertussen nog steeds niks gegeten op gisteren een appel en een bakje yoghurt na.
De eerste keer pep was er niks aan de hand, normale dosering gehad. Goed moe de volgende dag maar geen gekkigheid.
Maar ik moet er wel bij toevoegen dat ik ook een hele lage tolerantie heb voor wiet en alcohol.
Iemand advies? Of iemand die uberhaupt al kan zeggen of dit normaal is en me gerust kan stellen?
Afgelopen zaterdag heb ik voor de 2e keer pep gebruikt. Helaas ging er iets fout bij de dosering (geen idee wat) waardoor ik achteraf gezien een dikke gram had weggesnoven. Ik ging prima die avond en heb er toen ook niks van gemerkt. Begin van de avond een paar biertjes gehad maar verder geen gekkigheid.
Ik begon rond 22.00 en rond 03.00 het laatste puntje gehad. Om half 7 een poging gedaan tot slapen en ik heb een paar minuutjes liggen doezelen. Toen ik daar weer wakker uit werd was ik ongelooflijk misselijk en zwak in mn benen. Als ik op stond meteen dreigen flauw te vallen etc.
Hele dag niet gegeten natuurlijk maar ik vond het niet zo vreemd. Smiddags nog een poging gedaan wat te slapen, ook om die gigantische doppen iets te laten afnemen. Lukte niet maar mn ogen waren al niet meer zo groot. Gisteren vroeg gaan slapen(21.00) en om half 5 werd ik misselijk wakker. 3x boven de pot gehangen waarnaar ik pep heb afgezworen. Ik hoopte dat het op zou luchten, maar ik ben nog net zo ziek. Ondertussen nog steeds niks gegeten op gisteren een appel en een bakje yoghurt na.
De eerste keer pep was er niks aan de hand, normale dosering gehad. Goed moe de volgende dag maar geen gekkigheid.
Maar ik moet er wel bij toevoegen dat ik ook een hele lage tolerantie heb voor wiet en alcohol.
Iemand advies? Of iemand die uberhaupt al kan zeggen of dit normaal is en me gerust kan stellen?