#1
Waarom gaan mensen uberhaupt op bed liggen en naar het plafond staren? Ik heb werkelijk waar geen idee.
Zolang ik niet kan slapen ga ik niet in bed liggen in ieder geval.
Als ik weet dat ik niet kan slapen lig ik(meestal) ook niet in bed. Al hoewel ik het soms wel lekker vind om af en toe in bed te liggen en te lezen of schrijven bijvoorbeeld, maar dan zit ik alsnog vaker en liever aan mijn bureau