#1
de ''fuck it'' attitude is inderdaad een grote factor in het bijnemen. ik ben benieuwd of een grote start dosis zonder bijnemen een leuke avond kan bezorgen, zonder dat je na 2 uur alweer op de terug weg naar dysforie bent.
de ''fuck it'' attitude is inderdaad een grote factor in het bijnemen. ik ben benieuwd of een grote start dosis zonder bijnemen een leuke avond kan bezorgen, zonder dat je na 2 uur alweer op de terug weg naar dysforie bent.
Klinkt als een leuk experimentje wellicht dat ik het ook ga proberen, heb vanaf morgen middag een weekje geen verplichtingen. Hou je me op de hoogte van jou conclusie?
Ik zelf ook haha, ik zal morgen mijn paaskostuum uit de kast vissen want dit weekend speel ik voor proefkonijnIk ga morgen de proef op de som nemen! ik zal in deze post mijn conclusie delen. ben ook benieuwd naar jou conclusie!
Ik ga morgen de proef op de som nemen! ik zal in deze post mijn conclusie delen. ben ook benieuwd naar jou conclusie!
Ik ga voor 50 a 75 % meer.
Speed weeg ik echt nooit dus ik zou eigenlijk niet weten hoeveel ik normaal neem. Normaal gesproken begin ik altijd met 2 kleine lijnen en neem ik door ze avond flinke punten bij.
Mijn idee is om nu echt 2 fl______________________________________________inke lijnen te leggen. En jij?
Speed is inderdaad echt zoiets dat puur op gevoel gaat, hier een puntje, daar een puntje. Ik maak morgen wel even een foto van wat ik neem (als ik het niet vergeet)
.Het maakt niet uit of ik een dikke lijn pep neem of 2 dagen lang elke keer een puntje.
Slapen doe ik dan sws niet meer
Het maakt niet uit of ik een dikke lijn pep neem of 2 dagen lang elke keer een puntje.
Slapen doe ik dan sws niet meer
Waarom gaan mensen uberhaupt op bed liggen en naar het plafond staren? Ik heb werkelijk waar geen idee.
Zolang ik niet kan slapen ga ik niet in bed liggen in ieder geval.
Ok,Alles is uitgewerkt! Heb gedanst, sex gehad van alles gebruikt en het is klaar.
Ja, dan is dus niet alles uitgewerkt, dus in zo'n geval ga ik dan ook niet op me bed liggen.Dus ga je liggen houd die kut pep je wakker!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."