Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsherdoseren speed

herdoseren speed

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
de ''fuck it'' attitude is inderdaad een grote factor in het bijnemen. ik ben benieuwd of een grote start dosis zonder bijnemen een leuke avond kan bezorgen, zonder dat je na 2 uur alweer op de terug weg naar dysforie bent.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is echt goed mogelijk inderdaad, alleen je moet door de neiging om bij te nemen heen. als je dat kan overzien dan is het echt prima.
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#3
DeApotheek zei:
de ''fuck it'' attitude is inderdaad een grote factor in het bijnemen. ik ben benieuwd of een grote start dosis zonder bijnemen een leuke avond kan bezorgen, zonder dat je na 2 uur alweer op de terug weg naar dysforie bent.
Klik om te vergroten...

Klinkt als een leuk experimentje wellicht dat ik het ook ga proberen, heb vanaf morgen middag een weekje geen verplichtingen. Hou je me op de hoogte van jou conclusie?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sniksnak zei:
Klinkt als een leuk experimentje wellicht dat ik het ook ga proberen, heb vanaf morgen middag een weekje geen verplichtingen. Hou je me op de hoogte van jou conclusie?
Klik om te vergroten...

Ik ga morgen de proef op de som nemen! ik zal in deze post mijn conclusie delen. ben ook benieuwd naar jou conclusie!
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#5
DeApotheek zei:
Ik ga morgen de proef op de som nemen! ik zal in deze post mijn conclusie delen. ben ook benieuwd naar jou conclusie!
Klik om te vergroten...
Ik zelf ook haha, ik zal morgen mijn paaskostuum uit de kast vissen want dit weekend speel ik voor proefkonijn :tilttearlaugh: .
Ik zal dan uiteraard ook een report uitwerken van hoe het gegaan is.
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#6
DeApotheek zei:
Ik ga morgen de proef op de som nemen! ik zal in deze post mijn conclusie delen. ben ook benieuwd naar jou conclusie!
Klik om te vergroten...

Met wat voor een percentage zou jij jou dosis willen verhogen als ik vragen mag?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga voor 50 a 75 % meer.
Speed weeg ik echt nooit dus ik zou eigenlijk niet weten hoeveel ik normaal neem. Normaal gesproken begin ik altijd met 2 kleine lijnen en neem ik door ze avond flinke punten bij.

Mijn idee is om nu echt 2 fl______________________________________________inke lijnen te leggen. En jij?
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#8
DeApotheek zei:
Ik ga voor 50 a 75 % meer.
Speed weeg ik echt nooit dus ik zou eigenlijk niet weten hoeveel ik normaal neem. Normaal gesproken begin ik altijd met 2 kleine lijnen en neem ik door ze avond flinke punten bij.

Mijn idee is om nu echt 2 fl______________________________________________inke lijnen te leggen. En jij?
Klik om te vergroten...

Nu je het zegt..
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoeveel ik normaal neem qua mg enzo. ik doe het altijd een beetje op gevoel eigenlijk. Ik denk dat ik ga beginnen met iets minder dan het dubbele van wat ik normaal zou doen dus idd zon 70-80% wat het zal worden. Moet nog wel kijken welke dag het beste uitkomt.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed is inderdaad echt zoiets dat puur op gevoel gaat, hier een puntje, daar een puntje. Ik maak morgen wel even een foto van wat ik neem (als ik het niet vergeet)
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#10
DeApotheek zei:
Speed is inderdaad echt zoiets dat puur op gevoel gaat, hier een puntje, daar een puntje. Ik maak morgen wel even een foto van wat ik neem (als ik het niet vergeet)
Klik om te vergroten...

Speed is net zoals koken wat dat betreft:mrgreen:.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het maakt niet uit of ik een dikke lijn pep neem of 2 dagen lang elke keer een puntje.
Slapen doe ik dan sws niet meer
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rebell zei:
Het maakt niet uit of ik een dikke lijn pep neem of 2 dagen lang elke keer een puntje.
Slapen doe ik dan sws niet meer
Klik om te vergroten...

Tja ik voel je vanuit hier:sob::tearsofjoy:. k draai plafonddienst vanavond
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rebell zei:
Het maakt niet uit of ik een dikke lijn pep neem of 2 dagen lang elke keer een puntje.
Slapen doe ik dan sws niet meer
Klik om te vergroten...

Het gaat niet over slapen, maar of het genoeg is om gewoon een keer een grote dosis te nemen en daarna niet meer te nemen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom gaan mensen uberhaupt op bed liggen en naar het plafond staren? Ik heb werkelijk waar geen idee.

Zolang ik niet kan slapen ga ik niet in bed liggen in ieder geval.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Waarom gaan mensen uberhaupt op bed liggen en naar het plafond staren? Ik heb werkelijk waar geen idee.

Zolang ik niet kan slapen ga ik niet in bed liggen in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Alles is uitgewerkt! Heb gedanst, sex gehad van alles gebruikt en het is klaar.
Dus ga je liggen houd die kut pep je wakker!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alles is uitgewerkt! Heb gedanst, sex gehad van alles gebruikt en het is klaar.
Klik om te vergroten...
Ok,
Dus ga je liggen houd die kut pep je wakker!
Klik om te vergroten...
Ja, dan is dus niet alles uitgewerkt, dus in zo'n geval ga ik dan ook niet op me bed liggen.

Als ik toch niet kan slapen dan blijf ik gewoon lekker bezig. En aangezien ik niet overdag wil slapen (dan geraak ik uit mijn ritme) pak ik dan een klein beetje pep in de nacht of maximaal eind van de ochtend bij om het uit te zingen tot de avond.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem gewoon een benzo.... slaap altijd. Is nog goed voor de bloeddruk ook.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik gebruik dus gewoon geen pep...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik geloof altijd alles wat ze bij de apotheek zeggen :)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
:upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."