Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek na speed

Ziek na speed

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan ook niet tegen pep.
Misschien is het gewoon niet jou drugs.
Kies dan voor iets waar je je wel goed door gaat voelen.
Vind het maar een vies chemisch goedje die pep!
Daarom kost het ook maar paar euro per gram...
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag feestneuzen,

Helaas voel ik me nu voor de 2e keer achter elkaar niet fit na speed gebruik. Beide keren is het gebruik op zaterdag geweest en begin ik me op maandag ziek te voelen. Ik heb t enorm koud en keelontsteking, dit laatste is voornamelijk bij t slikken. Ik heb hiervoor al een aantal keer het zelfde gedaan en toen ervaarde ik dit niet zo. Dit was van de zelfde speed, betreft schone 73% getest. De vorige keer was ik één week ziek en werd ik ook nog verkouden, het was eigenlijk zoals griep. Deze week moet ik het nog afwachten maar tot nu voelt het 't zelfde. Heeft iemand enig idee waardoor dit komt. Ik eet en slaap voldoende voor en na het feest. Maar tijdens het feest drink ik water en mischien één ijsje en één colaatje, verder niks. Verder ga ik tussendoor altijd wel ff rustig rondje lopen om wat tot rust te komen en af te koelen.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk niet dat iemand je een zinnig antwoord kan geven behalve goed eten en slapen, maar mijn gok zou zijn is dat speed je weerstand verlaagt, en je misschien al een bacterie ofzo had of een beetje keelpijn wat nu erger is geworden. Merk het zelf dat speed je weerstand verlaagd aan bijvoorbeeld ook sneller snotterig, wondjes genezen langzamer, huid is gevoelig, sneller een dikke keel inderdaad en nog meer dingen. Denk dat je gewoon net pech heb, goed eten, drinken en slapen en je bent hoop ik weer gauw fit

Heb wel altijd t idee dat rauwe groente en fruit beter zijn dan gekookt of een bewerking ondergaan, maar kan ook aan mij liggen. Zakje van 300 gr rauwkost of een paar stukken fruit heb je zo in je kanaal gedrukt en "voelt" altijd wel gezond, misschien helpt dat een beetje voor je
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#4
De voorraad en reserves zijn op, tijd om alles uit de kast te pakken om weer "normaal" te worden.
Ik heb er zelf gelukkig geen last meer van want ben geen dagelijkse gebruiker meer maar wat ik vroeger in huis had was:

- Boerenkool stampot & appelmoes. (vitamines mineralen & suikers anti-oxidanten)
- Vruchtensappen en ontbijtdrankjes drinken (suikers, koolhydraten, vezels)
- Rijstenpap (eiwitten en koolhydraten)
- multivitamines van a tot z (voor & na gebruik)

Belangrijkste is dat jij je goed voelt voordat je pep gaat gebruiken want voorkomen is beter dan genezen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
genk123 zei:
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt. Ik eet en slaap voldoende voor en na het feest. Maar tijdens het feest drink ik water en mischien één ijsje en één colaatje, verder niks. Verder ga ik tussendoor altijd wel ff rustig rondje lopen om wat tot rust te komen en af te koelen
Klik om te vergroten...
Wat jij doet, doe ik ook altijd, maar ik heb nergens last van. Op af en toe een verkoudheid en keelpijn na, ben ik al jaren nooit ziek geweest. En gezien speed je weerstand vermindert, denk ik gewoon dat jouw lichaam al een lage weerstand heeft.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed misbruikt echt al je lichamelijk reserves, dat is echt een aanslag op je lichaam.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
DeApotheek zei:
dat is echt een aanslag
Klik om te vergroten...
''Dropping pep bombs like hiroshima''
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie strak wil zijn moet pijn lijden, geld zowel in de ontharingskliniek als op een feest :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."