Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk tijdens speedgebruik

Misselijk tijdens speedgebruik

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand hoe het kan dat je misselijk word terwijl de speed nog 2,5 uur aan het werken is? Zou dit misschien door een vocht tekort of hyperthermie kunnen komen? ik hoop dat ik snel reactie krijg, want dit heb ik in al die jaren mog nooit meegemaakt. Nog een verschijnsel is dat ik helemaal begin te trillen, maar ik weet niet waardoor.

Ps:

Tijdens innercore heb ik flink staan hakken en was ik echt net een zweetkraan, zo erg zweette ik. En voordat ik iets had genomen had ik al 4 uur staan feesten en beuken
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed getest?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed laat je denken dat je 'meer energie' hebt, waardoor je je lichaam uitbundig gebruikt. Dat zorgt ervoor dat je misselijk wordt, omdat je meer energie gebruikt dan je in werkelijkheid hebt. Ook je maag spieren worden aangespannen wat kramp en pijn kan veroorzaken.

Afgelopen week had ik er ook last van na speedgebruik, maar dat komt ook mede door de Red Bull's die ik die avond dronk en de pizza + bijgerechten die nog in m'n maag zaten. ;p
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat Bas hierboven zegt: kan goed zijn dat je je eigen fysieke grens over bent gegaan door de energie die speed geeft.

Misselijkheid is daarnaast ook gewoon een bekende bijwerking van amfetamine, die zoals de meeste bijwerkingen over het algemeen vooral naar voren komt in de come down maar ook eerder al aanwezig kan zijn. Voor trillen/spiertrekkingen geldt eigenlijk hetzelfde. Ook een gebruikelijke bijwerking die in hevigheid zal toenemen met dosis en mate van fysieke uitputting.

Rustig aan doen, goed drinken en/of iets (kleins) eten kan helpen.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Wat Bas hierboven zegt: kan goed zijn dat je je eigen fysieke grens over bent gegaan door de energie die speed geeft.

Misselijkheid is daarnaast ook gewoon een bekende bijwerking van amfetamine, die zoals de meeste bijwerkingen over het algemeen vooral naar voren komt in de come down maar ook eerder al aanwezig kan zijn. Voor trillen/spiertrekkingen geldt eigenlijk hetzelfde. Ook een gebruikelijke bijwerking die in hevigheid zal toenemen met dosis en mate van fysieke uitputting.

Rustig aan doen, goed drinken en/of iets (kleins) eten kan helpen.
Klik om te vergroten...

Ik heb me waarschijnlijk juist teveel uitgeput voordat ik wat had genomen, want ik heb soms zo veel gehakt, dat ik degene die juist iets hadden gebruikt er uit hakte, en pas om kwart over 11, na 4,5 uur gebeukt te hebben, heb ik 2 sleutelpunten genomen en een kwartier daarna zat ik weer 1,5 uur in de auto naar huis toe, en toen ik net een uur thuis was, begon ik me ineens licht misselijk te voelen, en dat heeft voor ongeveer 3 uur aan een stuk aangehouden, en de rest van de dag heb ik de hele tijd zo'n gevoel gehad alsof er een zware steen op m'n maag ligt die niet meer weg wil. En dat was trouwens ook de eerste keer na anderhalf jaar dat ik weer iets gebruikt heb, dus m'n lichaam was het natuurlijk niet meer gewend om in zo'n korte tijd zoveel energie te gebruiken
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat het ook kan komen doordat je inderdaad "denkt" meer energie te hebben.
Je hebt toch wel is na goed tijdje stampeuh last van maagzuur en of dizzyness? (Of ben ik de enige?)

Door het gebruik stap je alstware over je conditie heen en ik lees dat je al flink had zitte ramme dus je gaat nog langer over dat gevoel heen

(Ik heb geen idee of dit waar is. Maar zo klinkt het voor mij logisch)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."