Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOhoh, ik dacht dat het mij nooit zou kunnen overkomen.

Ohoh, ik dacht dat het mij nooit zou kunnen overkomen.

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
Helpende FriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Guapo Temudgin,

Dit doet mij overkomen als het welbekende 'sleepparalyze' wat betekent:
Je lichaam is in de war, je gebruikt oppeppers en toch vat je slaap, jou lichaam wordt wakker, maar eigenlijk zijn jouw hersenen nog in ''SPEED'' mood, waardoor je hersenen niet goed kunnen beredeneren wat slaap/droom is in vergelijking met de werkelijkheid. Door wat vaker en gedoseerd te gaan gebruiken kan dit oplossen, of je moet proberen jezelf af te leiden in plaats van te gaan slapen.

Hoop dat je wat aan mijn reactie hebt,

Groetjes :)

P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vervelend dit zeg. Ik zou in ieder geval alle soorten drugs inclusief wiet meteen door de wc spoelen. Het lijkt op een psychose (slaaptekort en amfetamine plus wiet). Probeer wat meer te slapen en/of neem contact op met je huisarts/andere hulpbron als je het niet meer aankan.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moet helaas ook constanteren dat de klachten hetzelfde blijven cq het waait net iets zachterharder.. Maar ik snap het niet! Ik heb in mijn jeugd echt drugsmisbruikt ik dacht dat ik daar inmiddels al wel voor had geboet. Stiekem hoop ik nog dat hier iemand gaat roepen dat er een designerdrugs door mijn pep zat ofzo..
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Moet helaas ook constanteren dat de klachten hetzelfde blijven cq het waait net iets zachterharder.. Maar ik snap het niet! Ik heb in mijn jeugd echt drugsmisbruikt ik dacht dat ik daar inmiddels al wel voor had geboet. Stiekem hoop ik nog dat hier iemand gaat roepen dat er een designerdrugs door mijn pep zat ofzo..
Klik om te vergroten...

Dat kunnen wij en jij niet vaststellen zonder dat je het laat testen. Blijf er in ieder geval van af!

Amfetamine in combinatie met wiet kan iig zulke klachten veroorzaken. Mijn advies is om een tijdje geen drugs te gebruiken en een gezond levensritme aan te nemen. Veel beweging en gezond eten.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voert hier een excuus in > Ik heb niet genoeg om te laten testen heb net < misschien 2 gram gehaald en na het wassen was er nog maar de helft van over. Ik sport en eet voldoende dus dat moet goed komen! vind dit alleen een overdreven reactie op de middelen die ik heb genomen. En zoals ik al zei is het goedje niet nieuw voor mij de combinatie met wiet ook niet. Waar ik vroeger met 100 door de bocht kan klap ik nu met 30 op de stoep..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Helpende Fries
Door wat vaker en gedoseerd te gaan gebruiken kan dit oplossen
Klik om te vergroten...
Sorry, maar nu val je echt door de mand wat betreft hulpverlener. TS moet nu juist GEEN drugs gaan gebruiken.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je zegt het acht.zes heb gelukkig zelf al het idee dat 1 korrel de laatste zou kunnen zijn. Ik ga vandaag gewoon doen wat ik gepland had "bankzaken" dus en als ik mij morgen nog zo voel ga ik wel naar de huisarts. Bedankt jongens ik had ook gewoon even een hart onder die riem nodig. :mouthzip::sneeze:
H
Helpende FriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@Helpende Fries

Sorry, maar nu val je echt door de mand wat betreft hulpverlener. TS moet nu juist GEEN drugs gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...


Pardon? Ik probeer zo goed mogelijk te helpen, hij zegt duidelijk dat toen hij gebruikte dit probleem zich voordeed, ik geef als tip: Wanneer hij ervan af wil en toch vaker wil gebruiken dat hij dat kan doen door met regelmaat en gedoseerd te gebruiken dit kan voorkomen en als hij wil stoppen met het gebruik beter afleiding kan zoeken.

Ik mag dan wel het diploma bezitten van Verpleegkundige maar 1. Ik heb in een ander topic uitgelegd waarom ik nu niet werk, 2. Dit is een DRUGS forum, en ja ook ik (de verpleger) gebruik drugs en 3. zelfs de succesvolste mensen op aarde gebruiken of hebben drugs gebruikt.

Daarnaast vind ik het erg jammer hoe jij reageert, waarom zou ik liegen, dat is op dit forum niet relevant, in dat geval kon ik beter wat anders doen met mijn tijd. Om nog een keer duidelijk te wezen: IK WIL MENSEN HELPEN... ook al leefde ik van een uitkering of werkte ik in de supermarkt, dan nog zou ik mijn tijd deels inzetten in het helpen van mensen.

Bedankt dat je NIET waardeert dat sommige mensen anderen een goed gevoel willen geven, hoe dan ook geloof wat je wil geloven, ik ben hier om deze redenen en niet om mensen zoals jij keer op keer duidelijk te maken waarom hij/zij geen oprechte mening over mij op dit forum verkondigd.

Ik ga nu verder met waar ik mee bezig was, en laat aan jou de keuze of je met terugwerkende kracht respect toont, of dat je liever met je eigen dingen bezig gaat.
Ik wens je een prettige dag.

Groeten
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Guapo Temudgin zei:
Voert hier een excuus in > Ik heb niet genoeg om te laten testen heb net < misschien 2 gram gehaald en na het wassen was er nog maar de helft van over. Ik sport en eet voldoende dus dat moet goed komen! vind dit alleen een overdreven reactie op de middelen die ik heb genomen. En zoals ik al zei is het goedje niet nieuw voor mij de combinatie met wiet ook niet. Waar ik vroeger met 100 door de bocht kan klap ik nu met 30 op de stoep..
Klik om te vergroten...

Een signaal van je lichaam en geest om niet meer zo hard te gaan dus. Wees verstandig!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helpende Fries zei:
Pardon? Ik probeer zo goed mogelijk te helpen, hij zegt duidelijk dat toen hij gebruikte dit probleem zich voordeed, ik geef als tip: Wanneer hij ervan af wil en toch vaker wil gebruiken dat hij dat kan doen door met regelmaat en gedoseerd te gebruiken dit kan voorkomen en als hij wil stoppen met het gebruik beter afleiding kan zoeken.

Ik mag dan wel het diploma bezitten van Verpleegkundige maar 1. Ik heb in een ander topic uitgelegd waarom ik nu niet werk, 2. Dit is een DRUGS forum, en ja ook ik (de verpleger) gebruik drugs en 3. zelfs de succesvolste mensen op aarde gebruiken of hebben drugs gebruikt.

Daarnaast vind ik het erg jammer hoe jij reageert, waarom zou ik liegen, dat is op dit forum niet relevant, in dat geval kon ik beter wat anders doen met mijn tijd. Om nog een keer duidelijk te wezen: IK WIL MENSEN HELPEN... ook al leefde ik van een uitkering of werkte ik in de supermarkt, dan nog zou ik mijn tijd deels inzetten in het helpen van mensen.

Bedankt dat je NIET waardeert dat sommige mensen anderen een goed gevoel willen geven, hoe dan ook geloof wat je wil geloven, ik ben hier om deze redenen en niet om mensen zoals jij keer op keer duidelijk te maken waarom hij/zij geen oprechte mening over mij op dit forum verkondigd.

Ik ga nu verder met waar ik mee bezig was, en laat aan jou de keuze of je met terugwerkende kracht respect toont, of dat je liever met je eigen dingen bezig gaat.
Ik wens je een prettige dag.

Groeten
Klik om te vergroten...

Het is toch overduidelijk dat de TS een flinke periode even niks moet gebruiken. Dus niet gedoseerd maar helemaal niks.
H
Helpende FriesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prison zei:
Het is toch overduidelijk dat de TS een flinke periode even niks moet gebruiken. Dus niet gedoseerd maar helemaal niks.
Klik om te vergroten...

Daar geef ik je gelijk in, Maar TS heeft de eigen keus wat hij met onze adviesen doet. Ik heb liever inderdaad dat hij even om zijn gezondheid denkt, maar ik kan hem niet bevelen wat hij wel of niet moet doen.

Gelukkig denkt iedereen hier hetzelfde, even rust en zichzelf op de been helpen.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Helpende Fries zei:
Daar geef ik je gelijk in, Maar TS heeft de eigen keus wat hij met onze adviesen doet. Ik heb liever inderdaad dat hij even om zijn gezondheid denkt, maar ik kan hem niet bevelen wat hij wel of niet moet doen.

Gelukkig denkt iedereen hier hetzelfde, even rust en zichzelf op de been helpen.
Klik om te vergroten...

De TS vraagt advies. Als verpleegkundige zou je dan in ieder geval moeten adviseren dat hij geen drugs meer gaat gebruiken in deze situatie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Helpende Fries
Ik heb in jouw eigen topic verduidelijkt waarom ik kritisch ben, Ik hoop dat je dat gaat lezen.

Hier hou ik het puur inhoudelijk, en jouw advies om nu drugs te gaan gebruiken is gewoon heel slecht advies. Dat heeft niks met geen respect te maken of iets dergelijks, het is gewoon een slecht idee om nu nog meer drugs te nemen.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Helpende Fries, Toch bedankt man heb er een beetje over heen gelezen want er zijn geen verplegers die aan de drugs zitten en al helemaal niet die verstandige hypocrieten :wink: Daarnaast heb ik echt een minimale hoeveelheid genomen voor wat ik nu beleef en genoeg blaren op de kont om het in 1 keer weer af te leren.
H
Helpende FriesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Guapo Temudgin zei:
@Helpende Fries, Toch bedankt man heb er een beetje over heen gelezen want er zijn geen verplegers die aan de drugs zitten en al helemaal niet die verstandige hypocrieten :wink: Daarnaast heb ik echt een minimale hoeveelheid genomen voor wat ik nu beleef en genoeg blaren op de kont om het in 1 keer weer af te leren.
Klik om te vergroten...

Verplegers wel, ik dan, want ik ben nu even werkloos door mijn situatie en deels door die problemen ben ik drugs gaan gebruiken, het begon als uitweg wat nu is gepromoveerd naar recreatief gebruik gelukkig. Ben daarintegen erg blij dat je het zelf inziet, want dat is een belangrijke en goede stap naar het goede pad. Heel eerlijk: Ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen :wink:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#16
En mijn post niet goed gelezen :grin: Dan kun je dus ook nog wat van mij leren :wink:

/trollol
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik word hier langzaam gek kan ik niet gewoon een slaappil nemen en hopen dat het morgen beter is? ...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien beginstadium psychose getriggerd door die speed?

Ben je er al mee naar je huisarts geweest?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neen dichtsbijzijnde huisartenpost is 20km verder en mijn uitstelgedrag dacht ah morgen zijn ze ook nog wel open. Dus heb geen actie ondernomen en nu het dus feitelijk te laat is bedenk ik mij net dat ik het misschien kan proberen met een slaappil. Aangezien het steeds hetzelfde is word er niet echt misselijk van maar flauw! Ik heb vanacht nog redelijk geslapen ben bang dat het zonder niet gaat lukken. Ik lig al de hele dag op de bank heb nog niks anders gedaan als de hond buiten
gelaten en gegeten etc.

Ik zie mijzelf in ieder geval geen auto rijden dus wat is wijsheid, ambulance bellen doe ik niet dan kan ik nog wel een nachtje wachten denk ik :/ Ik ben het plaatje gewoon beu dus krijg wel het idee dat ik wat moet doen. Vooral na het een en ander hier gelezen te hebben ben ik er even helemaal flauw van.

Ik ontwijk je vraag omdat ik er wel een beetje bang voor ben ja maar vind het ja ehm overdonderend? Normaal gaat het altijd goed dat idee..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Helpende Fries dit heeft echt niks met slaapparalyse te maken, dat is heel iets anders.

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar om dit type hallucineren gelijk psychose te noemen gaat me wat ver. Ik vind je in je posts ook niet echt onhelder overkomen.

Wat je omschrijft klinkt als wat ik ervaar als ik een paar dagen wakker ben op de pep. Vreemd wel dat je er last van hebt ná al wat geslapen te hebben. Wellicht niet genoeg dan toch. Het advies is dus: GA SLAPEN! Desnoods voor deze ene keer met een rustgevertje/benzootje als je die bij de hand hebt maar maak daar vooral geen gewoonte van. En geen paniek, dit soort klachten komen vaak voor en ze gaan over.

Sterkte en welterusten. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."