Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOhoh, ik dacht dat het mij nooit zou kunnen overkomen.

Ohoh, ik dacht dat het mij nooit zou kunnen overkomen.

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Guapo Temudgin zei:
Ik word hier langzaam gek kan ik niet gewoon een slaappil nemen en hopen dat het morgen beter is? ...
Klik om te vergroten...

Ik had deze post gemist en zou normaal ook niet zo heel snel dit advies geven, maar, ja, dat lijkt me in jouw specifieke geval nu dus niet zo’n verkeerd idee.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hulde aan de roze olifant! Ik heb in principe ook nergens last van ik vind die visuals gewoon kut. Het waait hier al de hele dag. En het rookt ofzo. Ik ging gisteravond ook gewoon redelijk moe op bed maar ik ben nou klaarwakker.. Mijn ritme is niet optimaal want ik werk in ploegendienst maar of dat nou ZO veel effect heeft? zoals ik al zei ik snap het niet.:( neem normaal nooit een slaappil maar heb de buurman gevraagd om advies denk misschien niet geheel onverstandig.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Guapo Temudgin zei:
Hulde aan de roze olifant! Ik heb in principe ook nergens last van ik vind die visuals gewoon kut. Het waait hier al de hele dag. En het rookt ofzo. Ik ging gisteravond ook gewoon redelijk moe op bed maar ik ben nou klaarwakker.. Mijn ritme is niet optimaal want ik werk in ploegendienst maar of dat nou ZO veel effect heeft? zoals ik al zei ik snap het niet.:( neem normaal nooit een slaappil maar heb de buurman gevraagd om advies denk misschien niet geheel onverstandig.
Klik om te vergroten...

Die rook is zo herkenbaar haha, ik zie ook vaak rook in allerlei kleuren opstijgen op random plaatsen in de kamer, randen om voorwerpen, gordijnen die bubbelen, zwermen vliegjes, schaduwmennsen in ooghoeken, etc. Het is inderdaad een irritante manier van hallucineren, wel fascinerend om te zien wat slaaptekort met je brein doet maar niet wenselijk om al te lang jezelf mee te moeten zitten vervelen. :wink: Dat je klaarwakker bent komt waarschijnlijk door het restant speed in je bloedbaan, maar je hersenen zijn er duidelijk klaar mee. Daarom denk ik dat een slaappilletje niet zo’n ramp is, welke heb je liggen?

Goed dat je even met je buurman overlegt ook, buurmannen weten shit ^^
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja nou ik heb gemixte gevoelens ik heb helaas in mijn jeugd pep meer misbruiktst als gebruikt ik had toen nog het idee dat je slaap wel in kan halen en ik was dan regelmatig 2dagen wakker en dan 2 dagen in slaap. Ik weet inmiddels beter en ik heb naar mijn idee het minimale genomen maar lichaam reageerd er zo heftig op.

schaduwmensen in de ooghoeken was ik wel mee bekend maar daar heb ik altijd een para gevoel bij. Dit is echt heel anders ik voel "normaal" maar het duurt te lang en omdat ik het niet bevatten raak ik af en toe wat in paniek. maar nu is het alles ik kan nergens naar toe kijken of het probeert mij voor de gek te houden en het is ook nog steeds hetzelfde ook als bijvoorbeeld het gordijn stil probeer te hangen dan merk ik gewoon dat ik er naast pak. als ik hem eenmaal te pakken heb stopt het wel even maar gaat er elders rustig verder.

Joepie de buurman is geweest ik hoop dat ik snel kan slapen het is een 5mg diazepam. Weltrusten! :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe gaat het nu? Heb je lekker geslapen? En zijn de hallucinaties weg?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als een baby! de hele dag op bed gelegen haha. Wel fijn om weer normaal te zien zeg heuu geen pep meer voor mij :P
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#7
*Update*

Dit was een voorganger van een psychose helaas weet ik daar niet alles meer van behalve dan dat ik op straat mijn hond aan het zoeken was uhum. Gelukkig heb ik de krant niet gehaald maar was een tijd behoorlijk in de war. Neem nu anti psychoticas en het gaat een stuk beter. Ben allang blij dat de kookwekker niet meer tegen mij praat enzo :/
Heb ook geen specifieke aanleiding was naar eigen mening nuchter. Of misschien was dat het juist.
Ik weet het niet meer.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Guapo Temudgin zei:
*Update*

Dit was een voorganger van een psychose helaas weet ik daar niet alles meer van behalve dan dat ik op straat mijn hond aan het zoeken was uhum. Gelukkig heb ik de krant niet gehaald maar was een tijd behoorlijk in de war. Neem nu anti psychoticas en het gaat een stuk beter. Ben allang blij dat de kookwekker niet meer tegen mij praat enzo :/
Heb ook geen specifieke aanleiding was naar eigen mening nuchter. Of misschien was dat het juist.
Ik weet het niet meer.
Klik om te vergroten...

Hulde aan de psychiater en de zorgverzekering. Trots op Nederland. Fijn dat het nu weer beter gaat.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik raak lichtelijk in paniek ook al weet ik dat het niet echt is. Heb van het weekend na lange tijd (10jaar) weer speed genomen Nassaal en ongetest beetje dom maar ja wel gewassen en ben sporadische gebruiker dus ik dacht dat woord gewoon weer zoals vanouds genieten. En ja hoor smiddags vroeg begonnen om 1 uur met 2 lijntjes zat er gelijk weer helemaal in! Voelde me top kon de hond wel met mijn playstation onder de arm uitlaten zon gekke bui dat ik was haha afijn. Dat dus ook gedaan een een flinke joint er bij om het af te maken.

Die avond vroeg op bed gegaan omdat ik in het weekend moest werken en maandag en dinsdag ook nog waarna ik 2 weken vakantie heb maargoed gister dus besloten om het nog een keer te doen heb vakantie dus heb op het moment alleen maar mijn playstation in gedachten. Mja de hond moet er ook een keer uit en heb maar even vlug een Ping ping maaltijd gegeten. So far so good, heb het tot een uur of 4/5 snachts volgehouden? geen idee ben gaan slapen toen ik moe werd wel inderdaad weer onder het genot van een jointje.

Maar toen.. Toen werd ik wakker!

Mijn hele wereld staat op de kop. Mijn gordijnen zijn al een dikke 2 uur aan het golven alsof er hier een winkrachtje 100 staat.. Als ik nu naar mijn broek kijk zie ik het zelfde windpatroon :/. Er verschijnen hier en daar behoorlijke rookpluimen door de kamer maar ik kan je niet vertellen wat voor kleur het is? Het zwaait soms naar mij en als ik een foto zie dan lijkt het wel een film..

Voel me niet heel erg angstig ik voel eigenlijk helemaal niks? Of nja toch wel wat paniek?:/ Ik ben vooral benieuwd of die visuals een keer weggaan en hoe de fuck dat zou opeens kan? WAT ben vroeger ook wel eens 2 dagen wakker geweest en paranoia geworden van de speed maar dit?! WOWW. shadowpoeple in de ooghoeken tot daar aan toe maar ze vliegen nu de hele keet door..... heb ook vaag momenten van weinig zicht heb altijd een bril op maar was hem net al aan het zoeken terwijl ik hem gewoon op had. Ik ben nog nooit zo wazig wakker geworden..

En het lijkt mij allemaal ook een beetje overdreven dit kan toch niet! Ik zit voornamelijk in ongeloof ik snap het gewoon niet. Kan iemand zich hier heel toevallig in vinden? Die mij wat advies kan geven want ik ben alles behalve in staat om de deur uit te gaan vandaag. Het komt mij echt rauw op het dak vallen :confused: het enige wat ik denk is wat is deze en kom ik er vanaf? Het mag van mij nu wel wat minder ik wil graag nog wat gamen vandaag maar ik kan mij er niet op concentreren..

Als iemand mij hier mee kan helpen graag :sunglasses:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."