Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitputting speed

Uitputting speed

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik op hardcore feestjes altijd speed met de reden dat ik dan heel de dag/nacht kan blijven los gaan. Ik kan zonder problemen uren stampen en uit mijn dak gaan zonder dat ik tussendoor moet bij komen. Zonder drugs zou ik om t nummer minimaal 10 minuten moeten bij komen, ik heb ook zeker geen goede conditie. Tot hoevere is het slecht om door te gaan ondanks je hier eigenlijk geen energie voor hebt. Dus als je speed op hebt en gaat de hele avond los of met de zelfde hoeveelheid maar staat alleen maar zonder los te gaan. Ben hier erg benieuwd naar want ik sta er altijd onwijs van te kijken hoe lang ik door kan gaan.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
genk123 zei:
Tot hoevere is het slecht om door te gaan ondanks je hier eigenlijk geen energie voor hebt.
Klik om te vergroten...
Aangezien speed jou geen externe energie aanlevert, maar uit je eigen reserves put + jouw slechte fysieke conditie, kan je het antwoord al raden vermoed ik ...?
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
AphexTwin zei:
Aangezien speed jou geen externe energie aanlevert, maar uit je eigen reserves put + jouw slechte fysieke conditie, kan je het antwoord al raden vermoed ik ...?
Klik om te vergroten...

Hmm ja.. Dit zal dan wellicht minder gezond zijn. Ik zorg wel dat ik voldoende rust heb gehad voordat ik ga en dat ik voldoende heb gegeten. Ik denk dat het verstandig is dat ik dan toch maar wat rustiger aan ga doen.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer af en toe eens rust te nemen op een feestje, gewoon 10 min neerzitten. Ik vergeet het ook soms, maar als ik dan neerzit besef ik dat mijn lichaam dit wel apprecieert.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
genk123 zei:
ik heb ook zeker geen goede conditie.
Klik om te vergroten...
Wees voorzichtig met de combinatie overgewicht en stimulanten. Er zijn wel gevallen bekend waarbij mensen met overgewicht een hartstilstand kregen na gebruik van Methylfenidaat (Ritalin) of Amfetamine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."