Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPasta of droog

Pasta of droog

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben mij wat aan het verdiepen in speed. Sinds kort heb ik wat besteld (1 gram) en ben ik van plan wat bij te kopen, laten testen en eventueel te wassen.

Nu zie ik dat de droge speed veel duurder is dan pasta, het verschil is enorm. Ik vraag mij af wat de beste keuze is. Met drogen en wassen mag er heel wat 'verloren' gaan om qua prijs op het zelfde uit te komen. Of mis ik iets?

Wat is jou ervaring?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
OlderPsyEr zei:
Ik ben mij wat aan het verdiepen in speed. Sinds kort heb ik wat besteld (1 gram) en ben ik van plan wat bij te kopen, laten testen en eventueel te wassen.

Nu zie ik dat de droge speed veel duurder is dan pasta, het verschil is enorm. Ik vraag mij af wat de beste keuze is. Met drogen en wassen mag er heel wat 'verloren' gaan om qua prijs op het zelfde uit te komen. Of mis ik iets?

Wat is jou ervaring?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt per dealer denk ik. Maar je kan er wel van uit gaan dat tenminste 30% verdampt en waarschijnlijk meer.

Je zou van allebei een gram kunnen kopen en kunnen laten testen. Dan weet je of het dezelfde batch en sterkte is. Kun je op die manier bepalen wat het meest voordelig is.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Dat verschilt per dealer denk ik. Maar je kan er wel van uit gaan dat tenminste 30% verdampt en waarschijnlijk meer.

Je zou van allebei een gram kunnen kopen en kunnen laten testen. Dan weet je of het dezelfde batch en sterkte is. Kun je op die manier bepalen wat het meest voordelig is.
Klik om te vergroten...

Als er 30% van mijn speed verdampt ga ik terug hou zelf meestal van 1gr 0.9 over
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny0531 zei:
Als er 30% van mijn speed verdampt ga ik terug hou zelf meestal van 1gr 0.9 over
Klik om te vergroten...
Wees gezegend, meeste dealers hier verkopen allemaal natte shit. Waarvan veel verdampt.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Wees gezegend, meeste dealers hier verkopen allemaal natte shit. Waarvan veel verdampt.
Klik om te vergroten...
Klopt wel ben ook blij dat ik het rechtstreeks bij de producent weghaal
C
CrazyOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Wees gezegend, meeste dealers hier verkopen allemaal natte shit. Waarvan veel verdampt.
Klik om te vergroten...
Dit is wel waar er is gemakkelijk speed te vinden hier. Maar ik ken goddank die hunne zal ook wel beetje versneden zijn.
Maar toch moet ik niet veel nemen want ik probeer zo weinig mogelijk te gebruiken. En nog een geluk ik heb goede voor de normale prijs *Modknip: het noemen van prijzen is niet toegestaan op het forum*.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
@CrazyOnSpeed het noemen van prijzen is niet toegestaan op dit forum. Let je er in het vervolg even op?!
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#8
CrazyOnSpeed zei:
Dit is wel waar er is gemakkelijk speed te vinden hier. Maar ik ken goddank die hunne zal ook wel beetje versneden zijn.
Maar toch moet ik niet veel nemen want ik probeer zo weinig mogelijk te gebruiken. En nog een geluk ik heb goede voor de normale prijs *Modknip: het noemen van prijzen is niet toegestaan op het forum*.
Klik om te vergroten...
Als je gewoon had gezegd de gewone prijs in Nederland , dan wisten de meesten wel hoeveel.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Danny0531 & @CrazyOnSpeed
Ganggang💯 zei:
Wees gezegend, meeste dealers hier verkopen allemaal natte shit. Waarvan veel verdampt.
Klik om te vergroten...
Mag ik er even op wijzen dat hoe minder gewichtsverlies je hebt bij het drogen van je natte pep hoe meer je speed versneden is? (nou ja, er is dan een flinke berg cafeine door de natte speed geflikkert)

Als je dus van 1 gram 0,9 overhoud, dan heb je dus per definitie zwaar versneden speed (of de speed had al een tijdje liggen drogen dat kan ook) omdat het gewichtsverlies van pure natte speed naar pure droge speed tegen de 40% is. Want van de berg droge cafeine die door de natte speed gegooid is verdampt er immers niks.

het is dus net omgekeerd dan wat jij stelt @Ganggang💯
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
Mag ik er even op wijzen dat hoe minder gewichtsverlies je hebt bij het drogen van je natte pep hoe meer je speed versneden is? (nou ja, er is dan een flinke berg cafeine door de natte speed geflikkert)
Klik om te vergroten...
Hm dat wist ik niet. Maar ik doelde meer op het feit dat dealers het vaak zo nat verkopen dat er weinig overblijft. Qua puurheid adviseerde ik om te laten testen, dat kun je aan de buitenkant immers niet zien.

Maar goed om te weten dat de cafeïne niet verdampt.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#11
8️⃣6️⃣ zei:
@Danny0531 & @CrazyOnSpeed

Mag ik er even op wijzen dat hoe minder gewichtsverlies je hebt bij het drogen van je natte pep hoe meer je speed versneden is? (nou ja, er is dan een flinke berg cafeine door de natte speed geflikkert)

Als je dus van 1 gram 0,9 overhoud, dan heb je dus per definitie zwaar versneden speed (of de speed had al een tijdje liggen drogen dat kan ook) omdat het gewichtsverlies van pure natte speed naar pure droge speed tegen de 40% is. Want van de berg droge cafeine die door de natte speed gegooid is verdampt er immers niks.

het is dus net omgekeerd dan wat jij stelt @Ganggang💯
Klik om te vergroten...
Dit is niet helemaal waar wat je zegt als er tijdens de productie niet teveel ethanol word gebruikt kan j gewoon prure speed hebben die erg droog is. je kan wel aan de speed in het zakje voelen als je erin knijpt en het knisperd tussen je vingers us vaak teken van veel caf. Speed wat binnen 1min kurkdroog is net zo. En als je beetje op je duim doet en het tussen duim en wijsvinger weg probeert t wrijven pure speeds lost compleet opz zwaar versneden laat witte waas achter op de vingers.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Ganggang💯
Met de kanttekening daarbij dat je natte speed niet kan laten testen.

Theoretisch kan natte speed ook worden aangelengd met een vloeistof die verdampt maar in de praktijk komt dat zo goed als niet voor aangezien de ruime beschikbaarheid en de absurd lage kosten van het versnijmiddel cafeine (verkrijgbaar bij alle smartshops voor centenwerk per kilo)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
8️⃣6️⃣ zei:
@Ganggang💯
Met de kanttekening daarbij dat je natte speed niet kan laten testen.

Theoretisch kan natte speed ook worden aangelengd met een vloeistof die verdampt maar in de praktijk komt dat zo goed als niet voor aangezien de ruime beschikbaarheid en de absurd lage kosten van het versnijmiddel cafeine (verkrijgbaar bij alle smartshops voor centenwerk per kilo)
Klik om te vergroten...
Ja die enorme zakken zie ik wel eens liggen. Best grof eigenlijk..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Danny0531 zei:
Dit is niet helemaal waar wat je zegt als er tijdens de productie niet teveel ethanol word gebruikt kan j gewoon prure speed hebben die erg droog is. je kan wel aan de speed in het zakje voelen als je erin knijpt en het knisperd tussen je vingers us vaak teken van veel caf. Speed wat binnen 1min kurkdroog is net zo. En als je beetje op je duim doet en het tussen duim en wijsvinger weg probeert t wrijven pure speeds lost compleet opz zwaar versneden laat witte waas achter op de vingers.
Klik om te vergroten...
Het beste is om gewoon even langs het testcentrum te gaan (als de Coronacrisis er weer op zit dan lol)
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Normaal wel zoals ik al zei ik weet wie het maakt en hoe die het maakt hoef de mijne niet te testen weet 100% dat de geen zooi inzit maar alle andere druhs wat ik koop word sws eerst getest

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."