Ik krijg soms last van druk op me hoofd, voornamelijk bij me slaap en dikke plekken in me gezicht.
Die druk op de slapen herken ik, mn aders zijn daar dan ook heel duidelijk zichtbaar en zijn precies opgezwollen.
Meestal heb ik dit nadat ik een (te) zware inspanning heb gedaan. Zoals alle meubels op een andere plaats zetten. Die druk op de slapen komt dan ongeveer 1 à 2u later. Misschien herken je dit ? Doe je ervoor bepaalde dingen wat het zou kunnen uitlokken ? Ook al lijkt het misschien niet lastig onder speed.
Die plekken in je gezicht, kun je wat specifieker zijn ? Soms heb ik plots allemaal rode plekken, maar heb zelf geen idee hoe dit komt.
En kramp kan je krijgen door een tekort aan magnesium, als je veel speed gebruikt is het hoogstwaarschijnlijk dat je hier een tekort aan hebt. Je kunt magnesiumtabletten kopen bij de apotheker. Ze verkopen dit ook in gewone winkels, maar deze worden niet goed opgenomen door het lichaam.
Het kan zijn dat je hierna nog steeds eens kramp krijgt, doordat speed de spieren laat opspannen.
Dit kan behoorlijk afzien zijn zo'n speedkramp. Als iemand nog tips heeft hiervoor hoor ik het graag. Heb dit namelijk ook soms in mn kuit, kan dan een paar uur erna niet meer normaal wandelen.