Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo DF-ers, Ik ben naar dit forum gekomen omdeze vraag (en zal wss blijven hangen ) Ik krijg soms last van druk op me hoofd, voornamelijk bij me slaap en dikke plekken in me gezicht. Ook vaak samen met koude benen/voeten en kramp in me handen.. Hebben mensen dit vaker? Kan ikhier wat tegen doen? (Voeding, supplementen) Ik haal soms een nachtje door en andere hebben hier dan geen last van. Bedankt!"
"Doe niet dagelijks maar wel 2x per week. Stond ook op met intense honger vandaag idd Mss ff compenseren met beter eten en supplementen Thxx"