Ok, maar toch weiger ik het alternatief, zijnde rilatine/concerta...
Ik dacht gewoon eindelijk iets gevonden te hebben dat helpt.
Maar ik volg je, Inner Search, en bedankt voor je tijd.
(tijd om de yoga-mat van onder het stof te halen dan maar...
![:fearscream:]()
)
Sorry dat ik wat bot ben Mss.
Maar Je bent zeker niet de enige met dit probleem.
Toen ik jaren geleden dex ontdekte (van de straat) dacht ik ook , dit is het !
Arts en psych erbij in de kliniek , kreeg het eerst niet doordat ik een speedverslaving achter de rug had (uit de hand gelopen zelfmedicatie
![:wink:]()
)
En dan kreeg ik het 2 weken op proef.
Na die 2 weken en goede resultaten kreeg ik de melding dat ik men rijbewijs moest gaan inleveren bij politie omdat ik medicinaal dex gebruikte (ik woon in België en mag met methylfenidaat dus wel gewoon auto rijden..).
Dus besloot ik zelf maar dex in te kopen en dat als "medicijn" te gebruiken.
Wat terug als resultaat gaf , verslaafd te zijn en als maar zelf hoger te gaan doseren.
Conclusie , ik weiger methyl en dex als medicijn.
Plus dat ik nu geen antidepresiva of chotica durf te nemen , omdat ik ze toch allemaal al gehad heb.
Met de nodige bijwerking wel te verstaan.