#1
Fear end Loathing in Las Vegas?
is het een goed idee om elke ochtend een lijntje te snuiven
Zelfmedicatie word dus recreatief..Ik herhaal dat het hier niet om recreatief gebruik gaat, maar louter om medicinaal gebruik!
Elke chronisch zieke doet aan zelfmedicatie. En ja, zeer vaak leidt dat tot recreatief gebruik. Maar ik heb al zowat alle pillen cocktails gehad de laatste 15 jaar, maar niets haalt me beter uit bv een depressie, dan een sessie mdma. Dus volgens jou is dat ook recreatief??Zelfmedicatie word dus recreatief..
Neen , geen goed plan.is het een goed idee om elke ochtend een lijntje te snuiven
Ja en ja.of gaat er gewenning optreden en loopt alles vroeg of laat in het honderd?
Zelfde als ik hoor , van kindsaf van arts naar arts of psych naar psych.Elke chronisch zieke doet aan zelfmedicatie. En ja, zeer vaak leidt dat tot recreatief gebruik. Maar ik heb al zowat alle pillen cocktails gehad de laatste 15 jaar, maar niets haalt me beter uit bv een depressie, dan een sessie mdma. Dus volgens jou is dat ook recreatief??
Sorry dat ik wat bot ben Mss.Ok, maar toch weiger ik het alternatief, zijnde rilatine/concerta...
Ik dacht gewoon eindelijk iets gevonden te hebben dat helpt.
Maar ik volg je, Inner Search, en bedankt voor je tijd.
(tijd om de yoga-mat van onder het stof te halen dan maar...)
Dat laatste is soms wat moeilijk als je zoals mij ook een slaapprobleem hebt en nog eens verslaafd bent aan benzo's en in een taper (afbouw) zit.the usual: regelmaat, gezond leven en rusten...
Zeer interessant dit; is dit het gevolg van een politiecontrole? Was zelf aan het denken om dexamfetamine te proberen; had het voorschrift al gekregen van de arts maar vorig jaar was dex tijdelijk niet te verkrijgen in België; heb het dan maar zo gelaten.Na die 2 weken en goede resultaten kreeg ik de melding dat ik men rijbewijs moest gaan inleveren bij politie omdat ik medicinaal dex gebruikte (ik woon in België en mag met methylfenidaat dus wel gewoon auto rijden..).
Er was idd een tekort aan een grondstof die China niet meer wou leveren , een paar apotheken haden nog bulk , maar dan moest je gaan uitzoeken welke het nog konden maken.had het voorschrift al gekregen van de arts maar vorig jaar was dex tijdelijk niet te verkrijgen in België
Neen dit werd me na de proefperiode van 2 weken meegedeeld door de psych en zou een papier moeten tekenen dat hij niet aansprakelijk was moest ik toch rijden of men rijbewijs niet in zou leveren.Zeer interessant dit; is dit het gevolg van een politiecontrole?
Neen , methylfenidaat geeft ok positief als uitslag op een speekseltest voor amfetamine.Is misschien omdat dexamfetamine en straatspeed dezelfde uitkomst geven bij een drugstest en men zo geen onderscheid kan maken?
Met amfetamine tegen ADD zou ik een paar dagen wel en een paar dagen niet doen en echt heel weinig pakken anders bouw je tolerantie op en heb je steeds meer nodig.Beste,
Ik heb een bipolaire stoornis en word binnenkort getest op ADD (wat mijn psych's al bevestigd hebben). Een maand geleden ongeveer probeerde ik voor het eerst speed. Het was een openbaring! Ik voelde precies niets, maar kon plots weer eens een lang artikel uitlezen, gesprekken volgen en een serie uitkijken. Concentratie, focus, kalmte,... Het was eindelijk daar! Nu heeft mijn zoon ADHD, dus ik ken wel wat van rilatine, dex en concerta. Vooral de bijwerkingen... Die heb ik niet van speed. Ik snuif nu zo'n 3-4 dagen per week een lijntje en dat volstaat voor mij. Maar elke dag zou perfect zijn, want de dagen dat ik niet snuif heb ik geen afkick of 'comedown', maar mis ik het gevoel wel.
Mijn vraag is de volgende: is het een goed idee om elke ochtend een lijntje te snuiven, of gaat er gewenning optreden en loopt alles vroeg of laat in het honderd? Ik herhaal dat het hier niet om recreatief gebruik gaat, maar louter om medicinaal gebruik!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zowaar nog korter samengevat : Ik onthoud het en neem het mee naar mijn psych's!Met amfetamine tegen ADD zou ik een paar dagen wel en een paar dagen niet doen en echt heel weinig pakken anders bouw je tolerantie op en heb je steeds meer nodig.
Ritalin werkte niet voor mij, ik heb dan wel focus maar dan wel de hyperfocus, dan kan ik niet meer stoppen met waarmee ik bezig ben.
Ik heb in Wellbutrin een medicijn gevonden die wel focus geeft maar die ik zalf kan richten. (allemaal heel kort gezegd)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."