Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + XTC (heftige ervaring)

Speed + XTC (heftige ervaring)

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dagdromen zei:
Diazepam it is, thanks voor je snelle reactie!
Klik om te vergroten...
Goede keus!
D
DagdromenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

afgelopen zaterdag geweldig feestje gehad in Zandvoort.. We waren met een groep van 7 aan de XTC. Ik nam mijn normale hoeveelheid, rond de 100 mg, verdeeld over vier momenten gespreid over de avond. Uit ervaring werkt dit het beste voor mij, behalve afgelopen zaterdag.

Ik verloor mijn verstand tijdens het laatste kwartje, waardoor ik speed heb aangeschaft bij een gast, die ik niet eens kende. Ik weet nog dat het een toffe en betrouwbare kerel was, waardoor ik een beetje overmoedig werd en het besloot om het te kopen (heel dom, ik weet het).

De effecten daarna waren zo erg, dat ik er nog steeds elk moment van de dag over na denk. Mijn lichaam functioneerde niet meer zoals ik wou, en ik kreeg allerlei rare trekjes in mijn gezicht wat zich wel tot en met 1 uur in de middag aanhield. Uiteindelijk kwam ik tot rust en heb ik een uurtje geslapen. Die zondag heb ik voor de rest weinig last gehad, behalve dat ik niks door me keel kreeg, niks speciaals.

Helaas zijn deze twee dagen zo taai, dat ik besluit dit berichtje te plaatsen. Ik denk alleen nog maar aan het moment van mijn trekjes in m'n gezicht, ik werd doodsbang. Is er iemand die ervaring heeft met dit soort trekjes? Is er iemand die tips kan geven hoe ik dit zo fijn mogelijk kan verwerken, ik heb namelijk nog nooit een badtrip gehad. Mijn gezicht toen ik de spiegel inkeek, komt maar niet uit m'n netvlies. Sindsdien kijk ik heel anders terug op drugs, ben er een beetje bang voor geworden, misschien ook wel een keer goed.

Nu kom ik weer met zo'n cliché berichtje over mijn kaken, deze zijn voor mijn gevoel als een blok beton. Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad. Ik had wat opgezocht en zag dat tijgerbalsum nog kon werken na het innemen van de drugs, klopt dit?

Misschien stel ik me aan, maar ik hoor natuurlijk graag tips en vindt het fijn om een luisterend oor te hebben, bedankt!
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed bijslapen, gedachten verzetten (sporten in mijn geval). Lage dosering diazepam of een paar biertjes om te ontspannen. Lekker gezond eten.
D
DagdromenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lytje pole zei:
Goed bijslapen, gedachten verzetten (sporten in mijn geval). Lage dosering diazepam of een paar biertjes om te ontspannen. Lekker gezond eten.
Klik om te vergroten...
Diazepam it is, thanks voor je snelle reactie!
U
UitgelijndLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat heb ik ook een keer gehad helaas. Ik heb me eigen erover kunnen verzetten door inderdaad me gedachtes te verzetten.
dit heb ik toen aangepakt door veel buiten te zijn, met vrienden af te spreken en vooral goed te eten. Mijn ervaring is nu alweer twee maanden terug en ik merk nergens meer iets van, het gaat zo goed dat ik weer af en toe kan genieten van een kwartje maar vooral mijn dosis houd ik nu wel erg laag. Ik heb er wel van geleerd om niets meer te combineren en ook vooral om een dosis laag te houden (voor mijzelf 70mg en ik weeg 78kg) kan ik er wel weer van genieten zonder er bang van te worden.
ik hoop dat je hier iets aan gehad hebt,
BlijeStumper
J
Joris de SnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi, ik zoek nog een dealer voor mijn speed. Mijn dealer is opgepakt, dus heb een nieuwe nodig.
Met vriendelijke groet,
J.Snuiver
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joris de Snuiver zei:
Hoi, ik zoek nog een dealer voor mijn speed. Mijn dealer is opgepakt, dus heb een nieuwe nodig.
Met vriendelijke groet,
J.Snuiver
Klik om te vergroten...
Lees de forumregels! Vragen naar drugs of verkooppunten is hier verboden. Dit kost je een permanente ban.
Ik zwaai vast: :wave::wave: Doeiii!
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
100mg geen 200 weetje nog welke snoepjes dat waren
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doei Joris :wave:
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dagdromen zei:
Beste leden,

afgelopen zaterdag geweldig feestje gehad in Zandvoort.. We waren met een groep van 7 aan de XTC. Ik nam mijn normale hoeveelheid, rond de 100 mg, verdeeld over vier momenten gespreid over de avond. Uit ervaring werkt dit het beste voor mij, behalve afgelopen zaterdag.

Ik verloor mijn verstand tijdens het laatste kwartje, waardoor ik speed heb aangeschaft bij een gast, die ik niet eens kende. Ik weet nog dat het een toffe en betrouwbare kerel was, waardoor ik een beetje overmoedig werd en het besloot om het te kopen (heel dom, ik weet het).

De effecten daarna waren zo erg, dat ik er nog steeds elk moment van de dag over na denk. Mijn lichaam functioneerde niet meer zoals ik wou, en ik kreeg allerlei rare trekjes in mijn gezicht wat zich wel tot en met 1 uur in de middag aanhield. Uiteindelijk kwam ik tot rust en heb ik een uurtje geslapen. Die zondag heb ik voor de rest weinig last gehad, behalve dat ik niks door me keel kreeg, niks speciaals.

Helaas zijn deze twee dagen zo taai, dat ik besluit dit berichtje te plaatsen. Ik denk alleen nog maar aan het moment van mijn trekjes in m'n gezicht, ik werd doodsbang. Is er iemand die ervaring heeft met dit soort trekjes? Is er iemand die tips kan geven hoe ik dit zo fijn mogelijk kan verwerken, ik heb namelijk nog nooit een badtrip gehad. Mijn gezicht toen ik de spiegel inkeek, komt maar niet uit m'n netvlies. Sindsdien kijk ik heel anders terug op drugs, ben er een beetje bang voor geworden, misschien ook wel een keer goed.

Nu kom ik weer met zo'n cliché berichtje over mijn kaken, deze zijn voor mijn gevoel als een blok beton. Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad. Ik had wat opgezocht en zag dat tijgerbalsum nog kon werken na het innemen van de drugs, klopt dit?

Misschien stel ik me aan, maar ik hoor natuurlijk graag tips en vindt het fijn om een luisterend oor te hebben, bedankt!
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat het 100mg waren dit ken ik maar dan met 190/210mg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."