Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat heb ik ook een keer gehad helaas. Ik heb me eigen erover kunnen verzetten door inderdaad me gedachtes te verzetten. dit heb ik toen aangepakt door veel buiten te zijn, met vrienden af te spreken en vooral goed te eten. Mijn ervaring is nu alweer twee maanden terug en ik merk nergens meer iets van, het gaat zo goed dat ik weer af en toe kan genieten van een kwartje maar vooral mijn dosis houd ik nu wel erg laag. Ik heb er wel van geleerd om niets meer te combineren en ook vooral om een dosis laag te houden (voor mijzelf 70mg en ik weeg 78kg) kan ik er wel weer van genieten zonder er bang van te worden. ik hoop dat je hier iets aan gehad hebt, BlijeStumper"
"ik heb laatst een goed ontbijtje gevonden wat er (bij mij) makkelijk inging zonder problemen. Afbakbroodje (maakt niet uit welke) plakje kaas (calcium) tomaatje (vitamines) mayonaise (vetten) zout en peper (naar eigen smaak) probeer het en kijk of dit er bij jou ook zo makkelijk in gaat sochtends. BlijeStumperā"