#1
Was het niet gewoon donker? Daar gaan je pupillen open van staan.
Ja kan ook , maar zeker weet ik niet.Jaa🤔 of de sterkte van de amphetamine?
je kan grote pupillen krijgen als je een grote hoeveelheid speed pakt , hoelang heb je die grote pupillen gehad?Nee het was best wel licht
Nou dat jij wel echt een ster bent in grote doppen.... 😄
Hahah, ik wou bijna een foto plaatsen hier maar dan wil hij/zij nooit meer pep gebruiken als hij/zij weet dat dat mogelijk isNou dat jij wel echt een ster bent in grote doppen.... 😄
Grote pupillen = vaatvernauwing meestal. Oftwel te veel genomen.Hey,
Ik heb zojuist een nachtje doorgehaald op speed. Maar normaal heb ik dus gw altijd kleine pupillen op speed. Maar vannacht had ik vanaf het begin gewoon grote doppen de hele nacht door, zelfs nu nog. Hoe kan het dat ik dat normaal nooit heb gehad en nu ineens wel heb?
Gr assie2002
mja dat lees ik vaak , en zeg niet dat iemand dit moet nadoen, maar kleine beetje speed nemen werkt niet bij me, ik raak maar in de zone die ik verkies na een halve gram goede minstensGrote pupillen = vaatvernauwing meestal. Oftwel te veel genomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."