Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed pupillen

Speed pupillen

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was het niet gewoon donker? Daar gaan je pupillen open van staan.
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik heb zojuist een nachtje doorgehaald op speed. Maar normaal heb ik dus gw altijd kleine pupillen op speed. Maar vannacht had ik vanaf het begin gewoon grote doppen de hele nacht door, zelfs nu nog. Hoe kan het dat ik dat normaal nooit heb gehad en nu ineens wel heb?

Gr assie2002
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat heb ik ook , gewone puppilen en heel soms grote maar niet veel. Goede vraag ik dit ook willen weten. Ik denk dat het moet te maken hebben met iets wat er bijgedaan word ofzo ? Ik weet het dus niet zeker.
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaa🤔 of de sterkte van de amphetamine?
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Interessante vraag wel, viel mij dit weekend ook op dat ik echt enorme doppen had ineens haha. Is volgens mij wel eens minder erg geweest haha
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
assie2002 zei:
Jaa🤔 of de sterkte van de amphetamine?
Klik om te vergroten...
Ja kan ook , maar zeker weet ik niet.
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee het was best wel licht
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier ook altijd grote pupillen, hoort erbij! De een heeft het wel en de ander niet
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
assie2002 zei:
Nee het was best wel licht
Klik om te vergroten...
je kan grote pupillen krijgen als je een grote hoeveelheid speed pakt , hoelang heb je die grote pupillen gehad?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook altijd grote pupillen van pep. Hoe meer pep, hoe groter de doppen worden. Gaat langzaam weer weg! Amfetaminen hebben nu eenmaal dat als effect. Maar ik denk dat het voor iedereen verschillend is hoe een drug werkt op je lichaam! En zal vast ook per keer weer verschillen.
C5D22E72-A33A-4812-B3C3-36CF3898847E.pngC2356939-2611-4F46-BBF0-E39502666F58.png
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Syl
Wat probeer je te zeggen?

🥲🤣🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
@Syl
Wat probeer je te zeggen?

🥲🤣🤣
Klik om te vergroten...
Nou dat jij wel echt een ster bent in grote doppen.... 😄
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Nou dat jij wel echt een ster bent in grote doppen.... 😄
Klik om te vergroten...
Hahah, ik wou bijna een foto plaatsen hier maar dan wil hij/zij nooit meer pep gebruiken als hij/zij weet dat dat mogelijk is
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Hahah, ik wou bijna een foto plaatsen hier maar dan wil hij/zij nooit meer pep gebruiken als hij/zij weet dat dat mogelijk is
Klik om te vergroten...
Hahahhahaha
1615323514510.gif
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#15
assie2002 zei:
Hey,

Ik heb zojuist een nachtje doorgehaald op speed. Maar normaal heb ik dus gw altijd kleine pupillen op speed. Maar vannacht had ik vanaf het begin gewoon grote doppen de hele nacht door, zelfs nu nog. Hoe kan het dat ik dat normaal nooit heb gehad en nu ineens wel heb?

Gr assie2002
Klik om te vergroten...
Grote pupillen = vaatvernauwing meestal. Oftwel te veel genomen.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#16
GHBismijnietdebaas zei:
Grote pupillen = vaatvernauwing meestal. Oftwel te veel genomen.
Klik om te vergroten...
mja dat lees ik vaak , en zeg niet dat iemand dit moet nadoen, maar kleine beetje speed nemen werkt niet bij me, ik raak maar in de zone die ik verkies na een halve gram goede minstens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."