Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Die mails krijg ik ook binnen, maar met deze toko doe ik liever geen zaken meer. Nee ik krijg tegenwoordig handgeschreven liefdesbrieven binnen van mijn vendor. :hearteyes: (en z'n geuite zorgen over voldoende pauzes tussen mijn onderzoek)




Ach, ik had er best een aardige batch van en heb het voorzichtig opgebouwd. De eerste keer driekwart zegel. Een latere keer 1,5. En daarna telkens 2 á 2,5. Maar ik zou persoonlijk ook niet meer gaan voor de echte lsd-25, maar haal liever 1p-LSD. En zoals je al aangeeft, kort op de bron. Geen gedoe meer met wisselende sterktes van zegels enzo. De eerste keer dat ik daar op tripte was dat wel even andere koek dan ik gewend was haha (waren 150 mic pellets). Ik denk dat mijn batch ook al oud was geworden. Ik had 'm al een jaar in bezit voordat ik de moed bijeen had geraapt voor mijn eerste LSD trip. Wel zo goed mogelijk bewaard, en opgedeeld in kleinere batches om niet telkens zuurstof erin te laten.



OT:
Nog eens even een update over mijn rare pep structuur. De gewassen pep was iets beter oplosbaar dan voor het wassen, maar nog lang niet zo goed oplosbaar als ik normaal gewend ben. Zoals ik al aangaf had ik toen niet veel aceton op voorraad en was het niet m'n beste wash. Waarschijnlijk ligt het daaraan.

Ik heb later opnieuw pep gehaald van dezelfde batch. En heb opnieuw een wash gedaan, maar deze keer met ruim voldoende aceton (Denk ik dan, geen idee wat voldoende is... :upsidedown:). De resultaten van deze keer:



Een tamelijk magere opbrengst zou ik zeggen. De producent mag een ander vak gaan leren :tonguewink:

Ik heb de aceton deze keer ook in laten dampen (gewoon op kamertemperatuur bij een open raam) om eens te zien wat er overblijft. Hier het resultaat:
Bekijk bijlage 27265

Bekijk bijlage 27266

Eenmaal uit het glas geschraapt zag het eruit zoals hierboven. Ik blijf toch denken aan iets cellulose-achtigs, maar kan ook gewoon aan het kristalliseren liggen. Het is best wel taai van structuur, niet makkelijk te vermalen. Terwijl het toch lang de tijd heeft gehad om te drogen.




De uiteindelijke opbrengst:

ItemWaarde (in grammen)Relatief tot het geheel
Gewicht droge pep voor het wassen:2,132g100%
Gewicht droge pep na het wassen:0,44g 21%
Correctie 'oz' naar 'g'0,0422 oz = 1,19635 g ≈ 1,196g56%
Verschil (voor/na wassen):0,936g44%
Gewicht droge 'rommel' na indampen:0,804g38%
Geschat gewicht van werkelijke droge 'rommel':± 0,85 - 0,9g *2
Geschatte verliezen bij wassen:± 0,036 - 0,086g
Werkelijk gemeten verlies (over het proces):0,132g6%

*1 - Foutje ik keek net foto's terug, weegschaal stond hier op 'oz' ipv g en woog 0,0422 oz. Misschien wat minder keta snuiven tijdens dit soort aangelegenheden :grimacing:
*2Er bleven behoorlijk wat resten achter in het glas. Zoals ik al zei, het is best taai van structuur en een beetje kleverig.

Moraal van het verhaal. Netjes en secuur werken is een kunst als je onder invloed bent, maar het is het waard om de boel te wassen. Altijd je weegschaal controleren, kalibreren, startgewicht gebruiken (in het midden van weegbereik gaan zitten, etc.). En maak foto's dan kan je dit soort foutjes terug herleiden. :blush:

En ik ben behoorlijk tevreden met het verlies over het proces van slechts 6%. Mijn gevoel zegt me dat het meer zou zijn als je ziet wat er aan het koffiefilter blijft plakken. Zo zie je maar dat verspilling bij het wassen best wel meevalt.


In het geval dat de gewassen pep 70% amfetamine bevat, was het gehalte amfetamine ± 39% in de oorspronkelijke pep zoals gedroogd na aankoop. (Maar let wel, dit kan je nooit zeker weten zonder het daadwerkelijk te laten testen.) Ik ben wel geneigd om de 'rommel' nog eens bij het testcentrum in te leveren, maar dan verstoor ik het beeld bij het DIMS en dat is ook niet de bedoeling. Dan zou ik de aangekochte pep in moeten leveren.
Klik om te vergroten...
Dat is echt de grootste meuk ooit, man. Lekker weggooien en een nieuwe supplier zoeken.

Ik kocht het altijd per ons (bij verschillende mensen) en ben nog nooit teleurgesteld geweest over de kwaliteit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
In verleden ook x zulke vlokkerige speed gehad.
Kreeg er een extreme loopneus van en verder deed het weinig.
Was troep, heb het bij dealer omgeruild voor andere.
V
Vriendje_StokvisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ten eerste, op mobiel ziet het er top uit.
Heb je het nat of droog gekocht? Het lijkt onderand wel een soort papier vezel of iets dergelijks in het filmpje?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."