#1
Na het gebruik van speed bommetje 90mg, ervaar ik soms hele erge tintelingen in m’n lichaam. Kan dit kwaad? Ik drink wel netjes en eet ook altijd wat.
Speed knijpt je bloedvaten dicht (=vasoconstrictie) waardoor er naar sommige delen van je lichaam minder goed bloed kan stromen, meestal zijn dit je handen, voeten of lippen. Het kan koud worden en zelfs een beetje paars. Je kan je voorstellen dat je lichaam hier niet blij mee is en dat bijvoorbeeld ook bloedvaten naar je hart worden samengeknepen, hier is waar het gevaarlijk wordt. Ikzelf beschouw extreem weinig bloed in je handen, koud en verkleuring wel als een teken dat je tever bent gegaan.
Nou goed nu die tintelingen. Je hebt vast weleens gehad dat je been 'slaapt' als je te lang met je telefoon op de wc hebt zitten poepen. De brilrand knijpt ook je bloedvaten dicht en je lichaam geeft een tinteling als reactie.
Neem het wel met een korreltje zout want speed kan ook op andere manieren tintelingen opwekken. Tinteling van de rush en adrenaline geeft ook een tintelend gevoel. Het werkt gewoon op je centrale zenuwstelsel en ja.. tintelingen komen van zenuwen
Voornamelijk de dosis laag houden en niet steeds blijven bijpakken. Een 'lage' recreatieve dosis is iets van 20-40 milligram oraal.Heb je toevallig tips om op een verstandige verantwoordelijke manier te gebruiken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."