#1
De natuur is 1 grote chemische fabriekALLES is chemisch..... ook je wiet, broek en eten.
De natuur is 1 grote chemische fabriekALLES is chemisch..... ook je wiet, broek en eten.
ALLES is chemisch..... ook je wiet, broek en eten.Je snuift chemische rommel.
Dat doet wel wat met je hersenpan. Na gebruik misschien even spelen met lauw water.
Komt in je hele lijf,.je darmflora raakt van slag. Scherp zien komt wel. Ff gezonde eten. Ve water. Ontspannen..
wut( @Dirkjan wil het gewoon ff benoemen , had ik al even niet gedaan: PIEMEL!)
Hij zou dan nu niks meer bij moeten nemen! Dan zou alles na verloop van tijd weer normaal moeten zijn.Ja, hij heeft 3 keer bij gesnoven.
Dat klinkt als een aanval van clusterhoofdpijn oid dat misschien niet per se gerelateerd is aan speed maar eerder aan de hele combinatie zon-drugs-dansen. Speed verhoogt ook je bloeddruk dus dat helpt ook niet heel erg
Daarnaast dat soort medische en zekere uitspraken zijn ook gebaseerd op lucht en niet op echt onderzoek of je inlezen.Je snuift chemische rommel.
Dat doet wel wat met je hersenpan. Na gebruik misschien even spelen met lauw water.
Komt in je hele lijf,.je darmflora raakt van slag. Scherp zien komt wel. Ff gezonde eten. Ve water. Ontspannen..
Nee, normaal gesproken zou het weer af moeten zakken als hij rust neemt. En op het moment dat de speed uitwerkt, zullen significant de bloeddruk worden verlaagd en de bloedvaten worden verwijd.Hij vraagt of een verhoogde bloeddruk kwaad kan en of dat blijvend is.
Heeft hij in die tussentijd bijgenomen?Nu eenmaal thuis ervaart hij nog steeds 'moeheid, ik zei uiteraard dat dat normaal is na 2 dagen. Maar ook een soort moeheid in z'n ogen, moeilijk scherp kunnen stellen. Gezien hij duidelijkheid wil, vroeg ik hem een berichtje te schrijven op DF maar heeft geen account, dus hij deze.
Heeft hij in die tussentijd bijgenomen?
Oke, die "van het padje" neem ik terug. Dat was respectloos. Sorry.Omdat van het padje af uitspraken zijn die je gebruikt als je iemands situatie volgt en die persoon kent en jij flapt het eruit als een waarheid omdat je dat opmaakt uit tekst en enkele pbs. Je kent me niet je weet niet wat ik voor stappen maak en dan is het voor een slimme gozer als jou jammer als je dan conclusies trekt uit lucht.
ALLES is chemisch..... ook je wiet, broek en eten.
Het is Synthetische gemaakt en dat is een groot verschil.
Heeft niks te maken met dat het chemisch is.
Oh, kan je dat dan ook normaal tegen me zeggen?
Want, Je snuift je spijkerbroek toch niet je hersenpan in.
Of je kant en klare unox soep.
Ik wil best wat leren, maar dit is geen uitleg.
Daarnaast dat soort medische en zekere uitspraken zijn ook gebaseerd op lucht en niet op echt onderzoek of je inlezen.
Denk niet dat je daarvoor onderzoek hebt gedaan maar je napraat wat je deels denkt of denkt te weten en dat is geen correct advies maar misinformatie.
Kinders... Lief zijn voor het escaleert!Nog even lekker door, Het was maar een idee hoor, probeerde mee te denken. Is het zo moeilijk om dat dan te zeggen tegen mij. Wat is dat toch. Ik praat niet naar wat ik denk of denk te weten. Ik ken in ieder geval twee mensen die door snuiven aardig wat hersenschade hebben. In dit geval had het een andere reden blijkbaar. Ik zou het fijn vinden als je met wat meer respect behandelde. Vind het nogal denigrerend. Niet nodig, ik luister echt wel hoor
ALLES is chemisch..... ook je wiet, broek en eten.
Het is Synthetische gemaakt en dat is een groot verschil.
Heeft niks te maken met dat het chemisch is
@Kit Kat , deze opmerking hierboven van @De Apotheker is een vrij normale kloppende reactie imo. Ik lees niks kattigs, aanvallends of belerends. Dus de reactie van jou daar op is een tikkie overdreven.Oh, kan je dat dan ook normaal tegen me zeggen?
Want, Je snuift je spijkerbroek toch niet je hersenpan in.
Of je kant en klare unox soep.
Ik wil best wat leren, maar dit is geen uitleg.
Dit is imo wel een mindere reactie van de Apotheker. Dat had anders gekund!Daarnaast dat soort medische en zekere uitspraken zijn ook gebaseerd op lucht en niet op echt onderzoek of je inlezen.
Denk niet dat je daarvoor onderzoek hebt gedaan maar je napraat wat je deels denkt of denkt te weten en dat is geen correct advies maar misinformatie.
@Kit Kat , het soms gaat wat hard of onduidelijk hier op df. Niet boos worden.Nog even lekker door, Het was maar een idee hoor, probeerde mee te denken. Is het zo moeilijk om dat dan te zeggen tegen mij. Wat is dat toch. Ik praat niet naar wat ik denk of denk te weten. Ik ken in ieder geval twee mensen die door snuiven aardig wat hersenschade hebben. In dit geval had het een andere reden blijkbaar. Ik zou het fijn vinden als je met wat meer respect behandelde. Vind het nogal denigrerend. Niet nodig, ik luister echt wel hoor
Kinders... Lief zijn voor het escaleert!
Dus na die 1e punt kreeg hij al wat hier boven staat van jou?zijn aller eerste punt speed na 3 maanden, na wat dansen in de zon kreeg hij een vreemd gevoel aan z'n rechterkant van z'n hoofd richting zijn oog. Een drukkend, strak gevoel.
Ik ben ook een ouwe knar hoor. Met 1 volwassen kind, 1 bjna .. En kijk dat is goede uitleg, En mijn drama toen, was ook al 25 jaar geleden, . Nooit te oud om te leren.Tja kinders, wij knarren maken namelijk NOOOOOOOOIT ruzieโฆ ? ๐๐๐
Je bent vast niet een nog oudere knar dan ik. ๐Ik ben ook een ouwe knar hoor. Met 1 volwassen kind, 1 bjna .. En kijk dat is goede uitleg, En mijn drama toen, was ook al 25 jaar geleden, . Nooit te oud om te leren.
Dit soort uitleg was toffer geweest.. thats all
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."