ALLES is chemisch..... ook je wiet, broek en eten.
Het is Synthetische gemaakt en dat is een groot verschil.
Heeft niks te maken met dat het chemisch is
Oh, kan je dat dan ook normaal tegen me zeggen?
Want, Je snuift je spijkerbroek toch niet je hersenpan in.
Of je kant en klare unox soep.
Ik wil best wat leren, maar dit is geen uitleg.
@Kit Kat , deze opmerking hierboven van
@De Apotheker is een vrij normale kloppende reactie imo. Ik lees niks kattigs, aanvallends of belerends. Dus de reactie van jou daar op is een tikkie overdreven.
Daarnaast dat soort medische en zekere uitspraken zijn ook gebaseerd op lucht en niet op echt onderzoek of je inlezen.
Denk niet dat je daarvoor onderzoek hebt gedaan maar je napraat wat je deels denkt of denkt te weten en dat is geen correct advies maar misinformatie.
Dit is imo wel een mindere reactie van de Apotheker. Dat had anders gekund!
Foei
@De Apotheker !!
Nog even lekker door, Het was maar een idee hoor, probeerde mee te denken. Is het zo moeilijk om dat dan te zeggen tegen mij. Wat is dat toch. Ik praat niet naar wat ik denk of denk te weten. Ik ken in ieder geval twee mensen die door snuiven aardig wat hersenschade hebben. In dit geval had het een andere reden blijkbaar. Ik zou het fijn vinden als je met wat meer respect behandelde. Vind het nogal denigrerend. Niet nodig, ik luister echt wel hoor
@Kit Kat , het soms gaat wat hard of onduidelijk hier op df. Niet boos worden.
Hersenschade puur door snuiven op zich kan niet echt, wel door het middel wat je snuift.
Als de vriend van TS een bommetje speed had genomen had ie het misschien ook of juist niet gehad.
Toch heb je deels wel gelijk dat die soort middelen je maag/darm werking en flora verslechterd.
Dat je 2 mensen kent die daar door hersenschade hebben betekend niet dat iedereen met dit soort klachten schade oploopt.
De kwantiteit, kwaliteit en frequentie van gebruik is van zeer grote invloed op eventuele hersenschade.
Dus lieve
@De Apotheker en lieve
@Kit Kat , be nice, be sweet, be loving, be respectful.
Nou, genoeg gezweefteef van een oude(re) doos (
@Mindless was toch onze zweefteef?), het is vrijdag, weekend. Have fun!