#1
Goedemorgen! Nieuw hier op dit forum, ik ben Bima, 45 jaar, en ook vrij nieuw (nu zo’n anderhalf jaar) in het gebruiken van o.a XTC. Wij hier een heerlijke nacht achter de rug met voor mij voor het eerst speed. Omdat ik dat wilde uitproberen en omdat ik iets wilde waar mijn vriend en ik een nachtje lekker op konden gaan (en misschien zonder XTC omdat we dat over 4 weken ook willen doen). We zijn om 12.00 zaterdagmiddag begonnen, we hadden 3 gram en hebben dit niet helemaal op. Ik denk ook dat vriend iets meer heeft gehad dan ik. Ik was gedurende de dag alsnog best suf en moe… ook om een uur of 5 in de middag nog, om de paar uur een klein lijntje genomen. Voelde op zich wel fijn, tintelingen, licht euforisch, beetje geil, op zich wel lekker, maar bleef best wel moe ig. om een uur of 20.00 heb ik het laatste lijntje genomen. Daar voelden we weinig van. Uiteindelijk ook een half x tc pilletje gepakt en een paar uur later nog een halve. Heerlijke nacht… maar normaal slapen we dan wel rond 5.00. Nu heb ik op
dat moment nognern prettig tripje gehad op Keta (dat was voor mij de tweede keer) met mijn vriend wakend naast me😉 Nu zitten we hier klaar wakker naast elkaar een minion film te kijken😂. Het is 7.15 zondagochtend ! Oké, wat raden jullie aan om weer in een ritme te komen met maandagochtend gewoon weer naar werk…? En hoe laat zou slapen überhaupt weer lukken? Verleiding om weer verder te gaan is ook groter dan anders….
dat moment nognern prettig tripje gehad op Keta (dat was voor mij de tweede keer) met mijn vriend wakend naast me😉 Nu zitten we hier klaar wakker naast elkaar een minion film te kijken😂. Het is 7.15 zondagochtend ! Oké, wat raden jullie aan om weer in een ritme te komen met maandagochtend gewoon weer naar werk…? En hoe laat zou slapen überhaupt weer lukken? Verleiding om weer verder te gaan is ook groter dan anders….