Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroge pep bewaren, schadelijk(er) voor je?

Droge pep bewaren, schadelijk(er) voor je?

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb al even gezocht en las dat je droge pep wel maanden tot jaren kan bewaren.
Ik heb het gewassen en het is nog steeds na 3 maanden wit.

Nu ga ik de komende tijd deze pep niet gebruiken.
Maar naast dat het wat kracht kan verliezen, kan het ook zijn dat het schadelijker voor je wordt na verloop van tijd?
m
mandragoraLid
Uit mijn ervaring is het onzin, zelf droog ik meteen alle pep die ik heb. Verpak het netjes per gram. Na een jaar was het nog steeds wit en even krachtig dan pakweg een jaar terug. Amfetamine lijkt me net een stabiel stofje om te bewaren. Ik bewaar het in vacuum getrokken en gesealde zakjes die ik vervolgens in een RVS thermos bewaar.
En dat het schadelijker word na verloop van tijd... daar geloof ik niet in. Zou zelfs niet weten hoe dit überhaupt zou kunnen.
J
JeyeLid
mandragora zei:
Uit mijn ervaring is het onzin, zelf droog ik meteen alle pep die ik heb. Verpak het netjes per gram. Na een jaar was het nog steeds wit en even krachtig dan pakweg een jaar terug. Amfetamine lijkt me net een stabiel stofje om te bewaren. Ik bewaar het in vacuum getrokken en gesealde zakjes die ik vervolgens in een RVS thermos bewaar.
En dat het schadelijker word na verloop van tijd... daar geloof ik niet in. Zou zelfs niet weten hoe dit überhaupt zou kunnen.
Klik om te vergroten...
heb je het goed bewaart als het nog wit was maar caf poeder is ook wit hoe zou het eigenlijk geel uit kunnen slaan ?
N
Neo-ShulginistLid
jackhan zei:
Maar naast dat het wat kracht kan verliezen, kan het ook zijn dat het schadelijker voor je wordt na verloop van tijd?
Klik om te vergroten...
Nee joh, dat blijft gewoon decennia goed. Niks kracht verliezen.
G
GeneesmiddelLid
Her is prima te bewaren, droog, luchtdicht, stabiele temperatuur en donker is de norm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."