Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed eerste keer bommetje

Speed eerste keer bommetje

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
caninus zei:
Bedoel je dan dat de amfetamine olie sneller in kwaliteit achteruit gaat in vloeibare vorm dan wanneer deze als sulfaat wordt opgeslagen? En wat houdt dat precies in: dat olie van een half jaar oud uiteindelijk een lager percentage amfetaminesulfaat oplevert of een kleinere hoeveelheid eindproduct in vergelijking met olie van bijvoorbeeld een week oud?
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik inderdaad.

Amfetamine-olie is heel reactief. Ik weet niet exact hoe snel dat gaat, maar er kunnen dan al snel (soms in enkele uren) andere stoffen ontstaan doordat de amfetamine reageert met stoffen uit de omgeving.

Als van amfetamine (of andere drugs) een chemisch zout wordt gemaakt, dan blijft het bijna oneindig goed. Amfetaminesulfaat kun je gemakkelijk 20 jaar bewaren en dan is het geen probleem (zolang het op kamertemperatuur, donker en droog bewaard wordt).
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Klik om te vergroten...
Maar hoe uit zich dat dan? Is de opbrengst dan lager? (Normaal haalt men uit 950ml olie tussen de 2 en de 2.4kg, bedoel je dan dat er bij oudere olie een lager gewicht uit komt?) Of bedoel je dat het amfetamine gehalte procentueel lager zoi zijn bij oudere olie? Ik bedoel dat oude olie bijvoorbeeld nog maar max.50 amfetamine bevat ipv 73? Kenissen van mij bepaalde eigenlijk altijd de kwaliteit aan de hand van het gewicht wat er aan zwavel op 1 kg ging (zonder de ph door te laten schieten tot onder de gewenste waarde) Is van die redenering dan eigenlijk wel iets waar? Ik heb wel een keer gezien dat indien die kennissen de jerrycans niet goed hadden geschud, dat er op de eerste liters meer zwavel ging dan op de laatste liters uit de jerrycan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
caninus zei:
Maar hoe uit zich dat dan? Is de opbrengst dan lager? (Normaal haalt men uit 950ml olie tussen de 2 en de 2.4kg, bedoel je dan dat er bij oudere olie een lager gewicht uit komt?) Of bedoel je dat het amfetamine gehalte procentueel lager zoi zijn bij oudere olie? Ik bedoel dat oude olie bijvoorbeeld nog maar max.50 amfetamine bevat ipv 73? Kenissen van mij bepaalde eigenlijk altijd de kwaliteit aan de hand van het gewicht wat er aan zwavel op 1 kg ging (zonder de ph door te laten schieten tot onder de gewenste waarde) Is van die redenering dan eigenlijk wel iets waar? Ik heb wel een keer gezien dat indien die kennissen de jerrycans niet goed hadden geschud, dat er op de eerste liters meer zwavel ging dan op de laatste liters uit de kan.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel met 'reageren' dat er een chemische reactie ontstaat. Dan verandert amfetamine in een andere stof (bijvoorbeeld fenylpropanolamine). Als je dan kijkt naar het percentage amfetamine per liter, dan daalt dat percentage. Met zwavelzuur kun je echter niet betrouwbaar het percentage amfetamine in een oplossing meten, omdat er bij die neerslagreactie ook andere factoren een rol spelen.

In de chemie heb je de wet van behoud van massa. Dat houdt in dat er geen gewicht verloren gaat bij chemische reacties. Dat gebeurt alleen bij atoomsplijting (dus een nucleaire reactie). Echter kan een mengsel natuurlijk wel lichter worden doordat er gas ontsnapt. Net zoals je aardappels droogkoken als je ze te lang op het gasfornuis laat staan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."