#1
Ja dat bedoel ik inderdaad.Bedoel je dan dat de amfetamine olie sneller in kwaliteit achteruit gaat in vloeibare vorm dan wanneer deze als sulfaat wordt opgeslagen? En wat houdt dat precies in: dat olie van een half jaar oud uiteindelijk een lager percentage amfetaminesulfaat oplevert of een kleinere hoeveelheid eindproduct in vergelijking met olie van bijvoorbeeld een week oud?
Amfetamine-olie is heel reactief. Ik weet niet exact hoe snel dat gaat, maar er kunnen dan al snel (soms in enkele uren) andere stoffen ontstaan doordat de amfetamine reageert met stoffen uit de omgeving.
Als van amfetamine (of andere drugs) een chemisch zout wordt gemaakt, dan blijft het bijna oneindig goed. Amfetaminesulfaat kun je gemakkelijk 20 jaar bewaren en dan is het geen probleem (zolang het op kamertemperatuur, donker en droog bewaard wordt).