Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede dosering speed

Goede dosering speed

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst even een achtergrond: Man, 20 jaar, 80 kilo. ervaring met; XTC/MDMA, 3mmc, 2CB, Cocaine, Wiet/Hasj, 4-fma, 4-fmp, Truffels, LSD

Ik ga zo gemiddeld elke 3-4 weken naar een feest. 9/10 keer gebruik ik XTC. De afgelopen 8-9 maanden is het elke keer goed gevallen en ging ik er heerlijk op alleen de laatste keer was ik de eerste anderhalf-2 uur behoorlijk vaag en loom. Hierna begon het pas goed te werken en had ik energieke en verliefde gevoel. Dit was voor mij wel echt een waarschuwing om een tijd geen entactogene middelen te gebruiken. Nou vind ik technofeesten ook prima om te drinken alleen na een tijd word ik daar vrij lomp van en begin ik snel in te kakken. Op koningsdag heb ik nog 1 festival staan en dan +/- 3 maanden later in Juli pas weer eentje. Ik wil niet weer xtc gebruiken dus zal het speed worden. Deze is getest op 66% maar de vrouw van de testservice zei wel dat ik moet uitgaan van een spreiding van 51% tot 73%.

Ik zal ongeveer 7 uur op de dansvloer staan. Ik zat zelf te denken aan een bommetje innemen net voordat ik naar binnen ga en halverwege nog 1 keer bijsnuiven. Hoe ervaren jullie deze volgorde zowel als effect als het niet kunnen slapen?
Wat is een goede dosis voor zowel het bommetje als het snuiven rekening houdend met de sterkte van 66% en de eerste keer speed gebruiken? Ik vind het niet erg om net iets harder te gaan en lekker veel energie te hebben ipv dat ik er een beetje tussenin hang en zo'n net-niet-ervaring heb.
P
PanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er niet zo heel veel ervaring mee maar de paar keer dat ik het heb gebruikt, hebt ik het in capsules gedaan. Uitgaande van maximale zuiverheid, doe ik 25mg in een capsule en gebruik er twee. Dit is een vrij lage-matige dosis, geloof ik. Bij de eerste capsule kom ik er na een half uur langzaam in en het effect ervaar ik als mild. De tweede neem ik 4 uur na de eerste en geeft dan iets meer effect maar ik heb niet het gevoel dat ik "strak sta". Het duurt ook veel korter dan bij de eerste dosis totdat je het effect merkt. Als ik thuis kom dan kan ik toch moeilijk slapen maar ik lig wel heerlijk relaxed. Omdat ik er niet aan moet denken om thuis nog vol energie te zitten, beperk ik me tot deze dosis.
Maar iedereen is anders, dus je zult het toch zelf moeten proberen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik pakte vroeger gedurende de uren voor een feest wat mespuntjes. Dan kom je er al lekker in. Vlak voor de kassa een goeie bom op nuchtere maag. En dan op de after een goede lijn. Ik was vaak wakker van donderdag (studentenavond) tot za ofzo. De speed was toen wel sterker.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het mooie aan speed is dat de eerste dosis niet gelijk goed hoeft te zijn, zoals bij MDMA/XTC. Je kan dus "stapelen".

Ik zou persoonlijk beginnen met een bommetje van 50mg, en na twee uur evalueren of je op het gewenste niveau zit. Zo niet, bijpunten, of nog een bescheiden bommetje erbij gooien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."