#1
Re: 2C-B De Doseerkoning neemt een rectale overdosis
Mooi geschreven, goed leesbaar...
Maakt me nieuwsgierig...![:grin:]()
Mooi geschreven, goed leesbaar...
Maakt me nieuwsgierig...
Wromtrax zei:rectaal innemen is wel een beetje homo :P

gNuxx zei:Het is misschien iets waar je je even overheen moet zetten, maar als mijn moeder vroeger mijn temperatuur wou meten in mijn 'achterste' begon ik ook niet te janken dat ze dat ding maar in mijn mond moest steken![]()
Sowieso dat Delcasa88 binnenkort ook met 2C's is "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."