Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-Mei]Naar het nul punt en verder.

[TvdM-Mei]Naar het nul punt en verder.

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Naar het nul punt en verder.

Speechless... Echt een ontzettend goed report, een van de/ al dan niet het beste report dat ik al gelezen heb. Blij dat nog iemand zo denkt over de producten van moedertje aarde, ik denk hier namelijk hetzelfde over. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik weer kom met mijn opvatting over natuurlijke en chemische drugs, de natuurlijke hebben zo veel meer geschiedenis en inhoud.

Ok, het is een feit dat LSD bv. beter te verdragen is dan paddestoelen maar het heeft voor mij geen dieptegang. Verder dan zeer gedetailleerde hallucinaties, veel energie en snel denken kom ik niet...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Naar het nul punt en verder.

KoxBox zei:
Speechless... Echt een ontzettend goed report, een van de/ al dan niet het beste report dat ik al gelezen heb. Blij dat nog iemand zo denkt over de producten van moedertje aarde, ik denk hier namelijk hetzelfde over. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik weer kom met mijn opvatting over natuurlijke en chemische drugs, de natuurlijke hebben zo veel meer geschiedenis en inhoud.

Ok, het is een feit dat LSD bv. beter te verdragen is dan paddestoelen maar het heeft voor mij geen dieptegang. Verder dan zeer gedetailleerde hallucinaties, veel energie en snel denken kom ik niet...
Klik om te vergroten...

Nice. Ja de planten zijn zo krachtig, daar kan geen chemie tegen op! :hearteyes: Planten hebben spirit, een verleden. Chemie is dood.

Ik moet zeggen, ik kan wel een klein beetje diep gaan op chemie, maar met moeite, en veel oppervlakkiger. Oefening baart kunst. :wink:

Met paddo's is het gewoon ook niet te vermijden, je gaat vanzelf wel diep als je een leuke trip hebt.

En die mensen die vinden dat het een gekke opvatting is, niet kwalijk nemen. Ze weten gewoon niet beter. Maar gelukkig zijn er nog genoeg mensen die er het zelfde over denken. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."