#1
Report van de maand!
Hallo allemaal!
Weer een newbie hier, dus ik zal me even voorstellen; ik ben een 19-jarige meid uit Limburg en ik ben altijd al erg nieuwsgierig geweest naar drugs, sinds mijn puberteit eigenlijk. Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring, maar omdat ik me in de âalternatieveâ scene bevind, ben ik omringt door mensen die vanalles geprobeerd hebben. Er heerst echter geen peer-pressure; als ik wat doe, dan doe ik het omdat ik het ook echt zelf wil en bereid me goed voor.
Hier heb ik heel wat leuke tripreports gelezen en nu is het tijd voor mijn eerste tripreport! Namelijk mijn eerste ervaring met truffels!
Wat: 1 portie Atlantis Truffels (thee)
Met wie: Ongeveer 15 man, waarvan er ong 5 nuchter waren
Set: Zenuwachtig, maar vooral heel erge zin erin, heel benieuwd
Setting: âSpace-partyâ bij iemand thuis
Oke, het was dus een âspace-partyâ bij iemand thuis. Er waren 2 regels; je moest iets âspacendsâ meenemen en je mocht iets gebruiken als je dat wilde, maar hoefde natuurlijk niet. Iedereen had vanalles meegenomen; bellenblaas, zoân lichtgevende stokjes, lazerlampjes, discolamp, posters met rare kleuren en figuren, springtouwen, noem maar op.
Er was iemand die de muziek verzorgde (psytrance/goa) en er was een beamer met hele gave visuals ^^
Ik had me van tevoren heel goed ingelezen, zodat ik wist wat ik kon verwachten. Omdat ik bang was dat ik het vies zou vinden, wilde ik er thee van maken. Dat wilde de rest ook wel, dus uiteindelijk voor 5 man thee gezet. Rond 9 uur/half 10 was de thee klaar en dronken we het rustig op. Inmiddels had iedereen zijn spul gehad en was het wachten maar! (Anderen hadden 2-cb of aten de truffels gewoon en 1 iemand had lsd).
Een vriend van mij moest er ineens van overgeven, daar schrok ik wel een beetje van, ik was bang dat ik er ook van moest overgeven... Maar meteen daarna was het weer goed. Ik was ook wel een beetje misselijk, maar dat hoort erbij dacht ik. Gewoon over je heen laten komen. Ik voelde het tintelen tussen mijn ogen en daarna ging het richting mijn hart en mijn handen. Dat was wel een lekker gevoel. Vlak daarna werd alles een beetje wazig.
We verplaatsten ons, gingen lekker onderuit op de bank zitten (we zaten in een soort veranda achterin de tuin). Vanaf dat moment ging het heel snel. Mijn zicht werd nog waziger en alles golfde op de muziek. Ik zag alles in golven. Het werd maar heftiger en heftiger en ik wist niet meer waar ik naar moest kijken.. Alles deed raar, gezichten werden wazig, lampjes waren mooi, en die posters...
Een poster hing recht tegenover mij. Het was een poster met figuurtjes en felle neonkleuren met in het midden Ganesh (die god met olifanten-gezicht). Voor mijn gevoel heb ik een uur naar die poster zitten kijken... Alles ging bewegen en de kleuren veranderden steeds en het leek net alsof die olifantengod uit de poster kwam.. Aan de ene kant vond ik het helemaal geweldig, maar aan de andere kant werd ik ook wel angstig. Het was heel erg heftig en ik dacht âwanneer houdt dit op?â âIk wil niet dat dit de hele tijd zo blijft...â De rest ging ook aardig en soms vroeg er iemand âGaat het nog?â En ik zei âJa gaat wel, maar t is wel heftigâ.
Ik kon ook helemaal niet praten.. Ik kon mezelf niet uitdrukken hoe ik t vond. Van mezelf ben ik heel rustig en ik dacht dat ik door truffels misschien ook wat spraakzamer zou worden. Maar dat was helemaal niet het geval, ik was helemaal in mezelf gekeerd, helemaal in mijn eigen wereldje.
Iedereen zat in zijn eigen wereldje, de hele tuin was een hele andere wereld geworden. Iedereen vermaakte zich, met chocola of was bellen aan het blazen, of gefascineerd naar een kussen of springtouw aan het kijken.
Ik vroeg aan een vriend van mij om even te gaan lopen door de tuin. We gingen op 2 tuinstoelen zitten en de frisse lucht was wel even lekker, ik had het bloedheet. Hij zag allemaal leuke dingen; âwow kijk naar die struik!â âkijk naar die boom!â Ik keek op een gegeven moment naar de lucht, naar de wolken en het was zo mooi... Ik zag allemaal figuurtjes, die dansten met de wolken mee. Supergaaf vond ik het, al die patronen. Ineens rende de gastheer door de tuin voorbij, superblij met zân armen in de lucht. Wij allemaal een lachkick. Ik dacht bij mezelf man.. Als er nu iemand de tuin in zou komen die geen idee heeft van dit feest, wat zou die dat denken...?! Net of je in een gekkenhuis bent beland, zo debiel was iedereen bezig. Maar het was o zo grappig.
Ik vroeg aan een vriendin van mij die nuchter was, of ze met me naar de wc wou gaan. Ik wist de hele tijd niet of ik nou naar de wc moest of niet. Het leek alsof mijn kont verdoofd was, of kwam dat doordat ik zolang gezeten heb? Ik was ook een beetje bang dat ik straks in mân broek zou plassen ofzo, mijn kont sliep gewoon xD Maar eenmaal op de badkamer was het een hele opluchting. Het voelde ook zo lekker om naar de wc te gaan. Ik keek in de spiegel en mijn pupillen waren enorm, zo mooi vond ik het.. We hebben de hele tijd nog op de rand van de badkamer gezeten, ik vond het op de een of andere manier heel fijn daar. Ik wou er niet meer weg. Op dat moment kon ik ook weer een beetje praten en zei dat ik dit echt niet had verwacht. Je ziet het wel eens op tv of je hoort erover, maar ik had echt niet verwacht dat het zo heftig zou zijn. Mijn vriendin had wat dextro voor me gehaald, ik wou even rustig aan doen. Ik heb de halve reep opgegeten volgens mij
En toen weer terug. Er had nog iemand overgegeven, voor haar was het ook de eerste keer. Daar ben ik de hele tijd nog blijven zitten, dextroâs eten.
Het begon een beetje uit te werken, maar dit vond ik juist het fijnste van de hele trip. De rest kwam een beetje om ons heen staan en had het overal en nergens over. Superveel lachkicks gehad toen. Daarna weer terug in de veranda gaan zitten, naar de mooie visuals kijken op de beamer. Weer lachkicks om niks. Ik had het gevoel alsof het 8 uur âs morgens was, maar toen ik naar de tijd keek was het pas 12 uur geweest. Superraar was dat. De rest ging allemaal naar huis en wij gingen ook slapen.
Het was echt een bizarre avond en ik had dit totaal niet verwacht. Mijn visuals waren zo heftig. Achteraf gezien vond ik het een hele gave ervaring maar nu snap ik ook dat je het echt moet doen als je je lekker voelt en ik snap helemaal dat je hier heel fout op kunt gaan.
Voor een eerste keer was het misschien toch wat te druk en had ik misschien iets minder moeten nemen, maar ik ben blij dat alles goed is gegaan ï
Het heeft zeker veel indruk op me gemaakt. Till the next tripreport!
Hallo allemaal!
Weer een newbie hier, dus ik zal me even voorstellen; ik ben een 19-jarige meid uit Limburg en ik ben altijd al erg nieuwsgierig geweest naar drugs, sinds mijn puberteit eigenlijk. Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring, maar omdat ik me in de âalternatieveâ scene bevind, ben ik omringt door mensen die vanalles geprobeerd hebben. Er heerst echter geen peer-pressure; als ik wat doe, dan doe ik het omdat ik het ook echt zelf wil en bereid me goed voor.
Hier heb ik heel wat leuke tripreports gelezen en nu is het tijd voor mijn eerste tripreport! Namelijk mijn eerste ervaring met truffels!
Wat: 1 portie Atlantis Truffels (thee)
Met wie: Ongeveer 15 man, waarvan er ong 5 nuchter waren
Set: Zenuwachtig, maar vooral heel erge zin erin, heel benieuwd
Setting: âSpace-partyâ bij iemand thuis
Oke, het was dus een âspace-partyâ bij iemand thuis. Er waren 2 regels; je moest iets âspacendsâ meenemen en je mocht iets gebruiken als je dat wilde, maar hoefde natuurlijk niet. Iedereen had vanalles meegenomen; bellenblaas, zoân lichtgevende stokjes, lazerlampjes, discolamp, posters met rare kleuren en figuren, springtouwen, noem maar op.
Er was iemand die de muziek verzorgde (psytrance/goa) en er was een beamer met hele gave visuals ^^
Ik had me van tevoren heel goed ingelezen, zodat ik wist wat ik kon verwachten. Omdat ik bang was dat ik het vies zou vinden, wilde ik er thee van maken. Dat wilde de rest ook wel, dus uiteindelijk voor 5 man thee gezet. Rond 9 uur/half 10 was de thee klaar en dronken we het rustig op. Inmiddels had iedereen zijn spul gehad en was het wachten maar! (Anderen hadden 2-cb of aten de truffels gewoon en 1 iemand had lsd).
Een vriend van mij moest er ineens van overgeven, daar schrok ik wel een beetje van, ik was bang dat ik er ook van moest overgeven... Maar meteen daarna was het weer goed. Ik was ook wel een beetje misselijk, maar dat hoort erbij dacht ik. Gewoon over je heen laten komen. Ik voelde het tintelen tussen mijn ogen en daarna ging het richting mijn hart en mijn handen. Dat was wel een lekker gevoel. Vlak daarna werd alles een beetje wazig.
We verplaatsten ons, gingen lekker onderuit op de bank zitten (we zaten in een soort veranda achterin de tuin). Vanaf dat moment ging het heel snel. Mijn zicht werd nog waziger en alles golfde op de muziek. Ik zag alles in golven. Het werd maar heftiger en heftiger en ik wist niet meer waar ik naar moest kijken.. Alles deed raar, gezichten werden wazig, lampjes waren mooi, en die posters...
Een poster hing recht tegenover mij. Het was een poster met figuurtjes en felle neonkleuren met in het midden Ganesh (die god met olifanten-gezicht). Voor mijn gevoel heb ik een uur naar die poster zitten kijken... Alles ging bewegen en de kleuren veranderden steeds en het leek net alsof die olifantengod uit de poster kwam.. Aan de ene kant vond ik het helemaal geweldig, maar aan de andere kant werd ik ook wel angstig. Het was heel erg heftig en ik dacht âwanneer houdt dit op?â âIk wil niet dat dit de hele tijd zo blijft...â De rest ging ook aardig en soms vroeg er iemand âGaat het nog?â En ik zei âJa gaat wel, maar t is wel heftigâ.
Ik kon ook helemaal niet praten.. Ik kon mezelf niet uitdrukken hoe ik t vond. Van mezelf ben ik heel rustig en ik dacht dat ik door truffels misschien ook wat spraakzamer zou worden. Maar dat was helemaal niet het geval, ik was helemaal in mezelf gekeerd, helemaal in mijn eigen wereldje.
Iedereen zat in zijn eigen wereldje, de hele tuin was een hele andere wereld geworden. Iedereen vermaakte zich, met chocola of was bellen aan het blazen, of gefascineerd naar een kussen of springtouw aan het kijken.
Ik vroeg aan een vriend van mij om even te gaan lopen door de tuin. We gingen op 2 tuinstoelen zitten en de frisse lucht was wel even lekker, ik had het bloedheet. Hij zag allemaal leuke dingen; âwow kijk naar die struik!â âkijk naar die boom!â Ik keek op een gegeven moment naar de lucht, naar de wolken en het was zo mooi... Ik zag allemaal figuurtjes, die dansten met de wolken mee. Supergaaf vond ik het, al die patronen. Ineens rende de gastheer door de tuin voorbij, superblij met zân armen in de lucht. Wij allemaal een lachkick. Ik dacht bij mezelf man.. Als er nu iemand de tuin in zou komen die geen idee heeft van dit feest, wat zou die dat denken...?! Net of je in een gekkenhuis bent beland, zo debiel was iedereen bezig. Maar het was o zo grappig.
Ik vroeg aan een vriendin van mij die nuchter was, of ze met me naar de wc wou gaan. Ik wist de hele tijd niet of ik nou naar de wc moest of niet. Het leek alsof mijn kont verdoofd was, of kwam dat doordat ik zolang gezeten heb? Ik was ook een beetje bang dat ik straks in mân broek zou plassen ofzo, mijn kont sliep gewoon xD Maar eenmaal op de badkamer was het een hele opluchting. Het voelde ook zo lekker om naar de wc te gaan. Ik keek in de spiegel en mijn pupillen waren enorm, zo mooi vond ik het.. We hebben de hele tijd nog op de rand van de badkamer gezeten, ik vond het op de een of andere manier heel fijn daar. Ik wou er niet meer weg. Op dat moment kon ik ook weer een beetje praten en zei dat ik dit echt niet had verwacht. Je ziet het wel eens op tv of je hoort erover, maar ik had echt niet verwacht dat het zo heftig zou zijn. Mijn vriendin had wat dextro voor me gehaald, ik wou even rustig aan doen. Ik heb de halve reep opgegeten volgens mij
Het begon een beetje uit te werken, maar dit vond ik juist het fijnste van de hele trip. De rest kwam een beetje om ons heen staan en had het overal en nergens over. Superveel lachkicks gehad toen. Daarna weer terug in de veranda gaan zitten, naar de mooie visuals kijken op de beamer. Weer lachkicks om niks. Ik had het gevoel alsof het 8 uur âs morgens was, maar toen ik naar de tijd keek was het pas 12 uur geweest. Superraar was dat. De rest ging allemaal naar huis en wij gingen ook slapen.
Het was echt een bizarre avond en ik had dit totaal niet verwacht. Mijn visuals waren zo heftig. Achteraf gezien vond ik het een hele gave ervaring maar nu snap ik ook dat je het echt moet doen als je je lekker voelt en ik snap helemaal dat je hier heel fout op kunt gaan.
Voor een eerste keer was het misschien toch wat te druk en had ik misschien iets minder moeten nemen, maar ik ben blij dat alles goed is gegaan ï
Het heeft zeker veel indruk op me gemaakt. Till the next tripreport!