Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEindelijk wordt het weer zomer!!

Eindelijk wordt het weer zomer!!

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rustig aan he :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk laat ik tussen alle serieuze verhalen eens een mooi verhaal vertellen, waar iedereen wel goeie zin van krijgt.
Het wordt eindelijk weer zomer!!!
Eindelijk weer eens tijd om gezellig naar buiten te gaan, hoor de vogeltjes weer zingen, zie de dames met hun lekkere korte rokjes en mauwloze shirtjes weer in het park dartelen. Eindelijk begint het kwik te stijgen. Vandaag hier in Limburg op sommige plaatsen maar liefst 20 graden celsius. Jaja het wordt weer zomer. Mensen worden allemaal vrolijker, iedereen kijkt blij.
Mensen het is weer zover...
En ondanks dat ik eigenlijk niet meer zo heel veel interesse toon in weed of hasj; IK HEB ZIN OM WEER LEKKER BUITEN TE GAAN BLOWEN!!!

Dus dat ga ik binnenkort ook maar eens doen :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja idd, zomer is altijd stukken beter dan de koude seizoenen. Daarbij heb ik ook nog het geluk dat ik 500 meter van het strand af woon, dus dat wordt weer lekker een zomertje op het strand liggen met een tortsje hier en daar ^^
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad geweldig! Heerlijk die zomer! Wordt er ook altijd super blij van :grin:

Hoop maar dat het volgende week vrijdag mooi weer is want dan ben ik 5 weken gestopt met gebruik van Cannabis (ben er na dagelijks gebruik ff mee gestopt om te kijken of ik misschien niet toch afhankelijk was)

5 weken gestopt zijn en zomer zijn een goede reden om weer heerlijk te kneteren met een heerlijk zonnetje en de prachtige natuur:)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zijn d'r eigenlijk weinig mensen enthousiast over de zomer...

Zeker allemaal te van kaart om te beseffen of het nou zomer of winter is? :wink:
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd heeeerlijk het stekkeren stopt en maakt plaats voor lekker nachtvissen met een paaar vrienden met een blowtje derbij ooooh en dan in die tent oooh niks mooier dan dat zeg maar en een geil meiske drbij :hearteyes: :stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."