#1
Dure verslaafdheid ![:(]()
Met wiet neig ik ook nog wel eens overdag te gebruiken...

spacekonijn zei:ik beperk het vaak wel tot savonds vind het wel leuk om overdag een beetje helder met mn ouders te communiceren om nou elke dag knetter aan het eten te zitten zie ik ook niet zo zitten af en toe wel maar liever savonds lekker knetter

Waterpijp zei:Nou, meestal ben ik niet knetter, meestal rook ik dan gewoon wat jointjes en daar word ik niet meer echt knetter van.. soms wel, maar soms rookt me pa ook wel een waterpijpje mee en dat is wel gezellig, komen altijd wel leuke onderwerpen dan aangezien wij heel open zijn over alles. Me ma wordt dan passief stoned en dat is best melig, maar ja, zij houd wel van een slokje cola beerenburg. Wat heb ik dan een chille ouders, maar zij houden regelmaat, daar moet ik me maar eens bij aansluiten, want ik heb totaal geen regelmaat.



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."