Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet, Hasj verslavend?

Wiet, Hasj verslavend?

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dure verslaafdheid :(
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vraag me af of dit verslavende dingen zijn... niet zoals nicotine of heroine natuurlijk.. maar volgens mij ben ik al best wel verslaafd...
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
is best wel verslavend jah :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geestelijk en niet zo zuinig
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom zijn er veel meer mensen in NL die elke dag blowen dan mensen die elke dag coke of een andere harddrugs gebruiken?

Je zou zeggen dat coke veel verslavender is!

Zegt men daar toch makkelijker nee tegen door de grote risico's die erbij horen?

Wiet is echt wel verslavend!

Drinken ook wel, maar ik heb 4 weken achter elkaar dagelijks (veel) alcohol gedronken en het was veel makkelijker dit alleen 's avonds te doen.

Met wiet neig ik ook nog wel eens overdag te gebruiken...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet is stukken goedkoper en je kan beter "normaal" functiomeren op weed dan op peppie's of cokkie's
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met wiet neig ik ook nog wel eens overdag te gebruiken...
Klik om te vergroten...

Ik blow vaak overdag is toch niet zo raar :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee maar als je iedere dag blowt moet je eigenlijk wel kiezen... of 's avonds of overdag...

Ik zou dan zeggen 's avonds omdat je dan meestal neit zoveel verplichtingen hebt en het is dan niet zo erg dat je dingen vergeet...

Zeg ik die dagelijks gebruikt heeft en dan niet alleen 's avonds hoor :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik beperk het vaak wel tot savonds vind het wel leuk om overdag een beetje helder met mn ouders te communiceren om nou elke dag knetter aan het eten te zitten zie ik ook niet zo zitten af en toe wel maar liever savonds lekker knetter
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe, die van mij moesten is weten, gelukkig zie ik ze niet zo heel vaak meer.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee klopt, het is inderdaad vervelend als je tijdens het avondeten stoned bent, maarja...als de plicht roept :P
En ach, het is nu toch vakantie...ik minder wel als ik weer naar school ga :rolleyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
ik beperk het vaak wel tot savonds vind het wel leuk om overdag een beetje helder met mn ouders te communiceren om nou elke dag knetter aan het eten te zitten zie ik ook niet zo zitten af en toe wel maar liever savonds lekker knetter
Klik om te vergroten...

Zit soms wel stoned aan tafel, me ouders hebben totaal geen probleem ermee, de sfeer is zeer passief en chill meestal.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kan met iedereen ouwehoeren als ik stoned ben behalve met mn ouders :confused:
het maakt ze niet uit dat ik blow maar de communicatie verloopt toch altijd wat vreemd als ik stoned ben :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha dat heb ik ook! Heeft er denk ik mee te maken dat mijn vader het me vroeger verboden heeft (nu niet meer) Ik vind het dus altijd eng om met mijn vader erbij knetter te zijn. (met mijn moeder valt het wel mee, best te doen :P )

Enneh waterpijp is het niet zo dat er gewoon bijna niks gezegd wordt als jij knetter bent aan tafel?:P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou, meestal ben ik niet knetter, meestal rook ik dan gewoon wat jointjes en daar word ik niet meer echt knetter van.. soms wel, maar soms rookt me pa ook wel een waterpijpje mee en dat is wel gezellig, komen altijd wel leuke onderwerpen dan aangezien wij heel open zijn over alles. Me ma wordt dan passief stoned en dat is best melig, maar ja, zij houd wel van een slokje cola beerenburg. Wat heb ik dan een chille ouders, maar zij houden regelmaat, daar moet ik me maar eens bij aansluiten, want ik heb totaal geen regelmaat.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waterpijp zei:
Nou, meestal ben ik niet knetter, meestal rook ik dan gewoon wat jointjes en daar word ik niet meer echt knetter van.. soms wel, maar soms rookt me pa ook wel een waterpijpje mee en dat is wel gezellig, komen altijd wel leuke onderwerpen dan aangezien wij heel open zijn over alles. Me ma wordt dan passief stoned en dat is best melig, maar ja, zij houd wel van een slokje cola beerenburg. Wat heb ik dan een chille ouders, maar zij houden regelmaat, daar moet ik me maar eens bij aansluiten, want ik heb totaal geen regelmaat.
Klik om te vergroten...

Hehe, wazige relatie heb jij met je pa en ma. Wazig, maar zeker mooi! Respect daarvoor! :grin: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
helemaal niet wazig! Goede relatie :P

Ik ga ook nog wel een keer een jointje roken met me pa:P (maar ik wil dan wel dat ie het puur doet en die hele avond geen sjag meer rookt!:P)

mijn moeder heeft sowieso niks tegen drugs(vind ze minder erg dan dat ik motor ga rijden bijvoorbeeld:P)

en mijn pa af en toe (heeft heel wat afgeblowd al geeft ie het niet toe!)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#18
hah, weer iemand die ook zo met zijn ouders "gemeen" is , ik groet u :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
mmm :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."