Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips gevraagd...

Tips gevraagd...

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb in mijn leventje toch wel een aantal keer geblowd. Meestal bestond dat uit een paar hijsen nemen van een joint die een rondje maakte. Wel wat effect, maar niets spectaculairs eigenlijk.

Ik maak op het moment een heel hectische en drukke periode door, en af en toe heb ik wel behoefte om 's avonds eens een keertje met een joint te chillen. Gewoon even goed ontspannen. Maar ik heb dus nog nooit weed/hasj gekocht zelf. Ik weet er ook weinig van, heel weinig.

Kan zowiezo al niet rollen dus dat wordt een voorgedraaide joint halen denk ik. Ik rook geen tabak (nou heel af en toe als ik teveel gezopen heb wel eens). Wat kan ik het beste halen? Pure joint, gemengd, weed of hash? Ik ben echt een groentje op dit gebied, voel me best dom dat ik het hier moet vragen, maar jullie weten er vast meer van dan ik. :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
over het algemeen zijn voor gedraaide echt van slechte kwaliteit en zit er wel tabak in ( heb ze zelden puur gezien ).
het beste is een pure joint.

maar je bent nog onervaren blower dus dan is eerlijk gezegd al dat gezeur eromheen beetje overbodig als je maar wat thc binnenkrijgt word je toch wel lekker high denk ik :)

waterpijpje kan ook handig zijn?

en het leuke van blowen is creatief zijn!! zo begonnen wij toen we nog niet konden draaien met de joint eerst te draaien en daarna een tipje op maat maken en die erin stoppen omdat het met tip maar niet wou lukken :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou voor de pure gaan want kan uit ervaring zeggen dat voorgedraaide 9 van de 10 keer bagger is. Heb ook een paar keer opengemaakt met schokkende resultaten. Het beste kan je gewoon een zakske halen, vloei en wat tipkes. En dan gewoon beginnen te draaien, zo leer je het. :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Naja, waterpijp roken is opzich wel ideaal, je krijgt niet de shag binnen en wel de wiet...Alleen ontspan je meer als je er wat shagg bij doet...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
en dan pink floyd op zetten :wink:

Je eerste joint die je gedraaid hebt is waarschijnlijk niet goed en na de 10e zal ie er ook niet goed uitzien. Maar als je iemand kent die joints kan draaien, leer het van diegene!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Gezonde Snuiver zei:
Ik zou voor de pure gaan want kan uit ervaring zeggen dat voorgedraaide 9 van de 10 keer bagger is. Heb ook een paar keer opengemaakt met schokkende resultaten. Het beste kan je gewoon een zakske halen, vloei en wat tipkes. En dan gewoon beginnen te draaien, zo leer je het. :smoke:
Klik om te vergroten...

mmm, ik vermoed dat ze weleens rotzooi door de voorgedraaide joints gooien (rare smaak) Wat trof jij aan?

En wat ik wil aanraden: Rook eens een pure joint van een 10'tje wiet en een 5je hasj. Ik weet zeker dat je er dan wel meer van gaat voelen.

Van te voren iets met suiker eten en onder het blowen water drinken en voor daarna wat lekkers helpt soms ook.

En probeer het eens als voor je gaat slapen in het donker...

In het donker knetter worden (dus dat je helemaal niks ziet) geeft ook een speciaal effect vind ik...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik aantrof was heel veel tabak met een paar groene korreltjes.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha, dat is ook kut!
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het schijnt dat ze bij de coffeeshop hier wel voorgedraaide pure shit verkopen, meen ik ergens gelezen/gehoord te hebben.

Bedankt voor alle info trouwens, ik ga binnenkort toch een keertje langs de shop dan maar. Lekker experimenteren.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
klopt...

Alleen de shops in apeldoorn weten niet welke wiet leker is om puur te roken! Ze gebruiken veel te droge wiet, is erg scherp!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
De Gezonde Snuiver zei:
Ik zou voor de pure gaan want kan uit ervaring zeggen dat voorgedraaide 9 van de 10 keer bagger is. Heb ook een paar keer opengemaakt met schokkende resultaten. Het beste kan je gewoon een zakske halen, vloei en wat tipkes. En dan gewoon beginnen te draaien, zo leer je het. :smoke:
Klik om te vergroten...

mmm, ik vermoed dat ze weleens rotzooi door de voorgedraaide joints gooien (rare smaak) Wat trof jij aan?

En wat ik wil aanraden: Rook eens een pure joint van een 10'tje wiet en een 5je hasj. Ik weet zeker dat je er dan wel meer van gaat voelen.

Van te voren iets met suiker eten en onder het blowen water drinken en voor daarna wat lekkers helpt soms ook.

En probeer het eens als voor je gaat slapen in het donker...

In het donker knetter worden (dus dat je helemaal niks ziet) geeft ook een speciaal effect vind ik...
Klik om te vergroten...

Wtf? 1 joint, met daarin 15 euro aan softdrugs?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb eens een joint gerookt met daarin 100 gulden aan softdrugs. Gigantisch ding, niet te roken. Ja dat waren nog eens tijden. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had vroeger een maatje die altijd met duistere grote bedragen aankwam en voor honderden guldens wiet op een dag haalde. Dat ging ook gepaard met de meest grote creaties met de meest belachelijke aantallen wiet. Maarja was wel lachen, en gratis. :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, dat klopt...

Heb 1 keer (is nog niet zo kort geleden) zo'n heeeeeeele dikke joint gedraaid. Hij had 5 euro hasj en die moest helemaal op zei die :P

Naja, en aangezien het al lastig kane zijn een joint puur te roken(ivm uitgaan van de joint) met alleen wiet, stopte ik er steeds meer en meer wiet van mezelf bij zodat het goed te doen was :)

Alsnog viel er wel is een stukje hasj uit de joint maja :P

Was echt ontiechelijk knetter toen, vooral het eerste half uur. Daarna ben je eigenlijk gewoon 'normaal' knetter...

Maja, ga ik zeker niet nog een keer doen haha! Had er ook wel spijt van achteraf. M'n zakje van 20 euro was na 2 avonden al op :(
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miss-Behaviour zei:
Ik heb in mijn leventje toch wel een aantal keer geblowd. Meestal bestond dat uit een paar hijsen nemen van een joint die een rondje maakte. Wel wat effect, maar niets spectaculairs eigenlijk.

Ik maak op het moment een heel hectische en drukke periode door, en af en toe heb ik wel behoefte om 's avonds eens een keertje met een joint te chillen. Gewoon even goed ontspannen. Maar ik heb dus nog nooit weed/hasj gekocht zelf. Ik weet er ook weinig van, heel weinig.

Kan zowiezo al niet rollen dus dat wordt een voorgedraaide joint halen denk ik. Ik rook geen tabak (nou heel af en toe als ik teveel gezopen heb wel eens). Wat kan ik het beste halen? Pure joint, gemengd, weed of hash? Ik ben echt een groentje op dit gebied, voel me best dom dat ik het hier moet vragen, maar jullie weten er vast meer van dan ik. :P
Klik om te vergroten...


IK zat paar maanden geleden nog in zelfde situatie. Ik zou als je beetje wilt chillen geen voorgedraaide halen..., ik haalde altijd kkveel dan liet ik iemand die het wel kan komen die draaide er gelijk 6/7 voor me dan rookte we er eentje op en had ik 6 - niet voorgedraaide- wel goede joints. Ik heb het niet zo op voorgedraaide, die vertrouw ik gewoon niet man...!!!

lutz
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon beginnen met draaien als je hem verneukt pak je gewoon een nieuw vloeitje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."