#1
Hallo,
ik heb gisteren avond met een paar vrienden wat geblowt in een coffeeshop. Op het begin voelde ik niet veel, maar na een 20 minuten kreeg ik rare verschijnselen.
Ik kon mezelf niet meer controleren, en kon niets meer volgen. Had een erg hoge hartslag en was echt bang dat er iets zou gebeuren. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat ik dood zou gaan. Ik maakte ook rare bewegingen, en die bewegingen gingen mijn hersenen voor. Dus ik merk pas 3 sec. later dat ik een stap heb gezet. Of andersom?
Hoe heet dit? Heeft iemand dit gehad?
Ik kon die dag niet meer slapen tot 7.00 uur. Daarna wel een beetje tot 10.00 uur geslapen en het was minder geworden, maar nog steeds had ik die rare gevoelens en een hoge hartslag.
Nu is het dus precies 24 uur geleden en ik heb nog steeds het gevoel dat het niet weg is. Hartslag is wat minder geworden, maar ik blijf steeds denken dat ik het nog steeds heb. Het is echt een vreselijke gevoel. Ik kan mijzelf niet beheersen, doe motorische bewegingen en enzovoorts. Ik overweeg echter ook om naar de huisarts te gaan.
Iemand zelfde ervaring ? Wat moet ik doen ? Gaat dit gevoel nog weg of blijft het?
ik heb gisteren avond met een paar vrienden wat geblowt in een coffeeshop. Op het begin voelde ik niet veel, maar na een 20 minuten kreeg ik rare verschijnselen.
Ik kon mezelf niet meer controleren, en kon niets meer volgen. Had een erg hoge hartslag en was echt bang dat er iets zou gebeuren. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat ik dood zou gaan. Ik maakte ook rare bewegingen, en die bewegingen gingen mijn hersenen voor. Dus ik merk pas 3 sec. later dat ik een stap heb gezet. Of andersom?
Hoe heet dit? Heeft iemand dit gehad?
Ik kon die dag niet meer slapen tot 7.00 uur. Daarna wel een beetje tot 10.00 uur geslapen en het was minder geworden, maar nog steeds had ik die rare gevoelens en een hoge hartslag.
Nu is het dus precies 24 uur geleden en ik heb nog steeds het gevoel dat het niet weg is. Hartslag is wat minder geworden, maar ik blijf steeds denken dat ik het nog steeds heb. Het is echt een vreselijke gevoel. Ik kan mijzelf niet beheersen, doe motorische bewegingen en enzovoorts. Ik overweeg echter ook om naar de huisarts te gaan.
Iemand zelfde ervaring ? Wat moet ik doen ? Gaat dit gevoel nog weg of blijft het?