#1
nee, ik heb er geen, maar je kan ze redelijk makkelijk zelf maken, heb nu geen zin om hetuit te leggen, maar je kan dat wel op internet vinden.
spacekonijn zei:ik niet snappen? je krijgt toch ook gewoon thc binnen door die dampen dus waarom dan geen schadelijke stoffen?
mathijs zei:Hmm, ik zou niet weten of je thc verspilt. Je kan die wiet die je hebt verdampt nog een keer gebruiken, dan wordt je er weer stoned van.
Dus je gebruikt de THC niet optimaal nee....
nee je verdampt de thc en zo komt hij binne maar het is gene echte rook dusjaspacekonijn zei:vaporizen komt toch ook de rook binnen?
eten lijkt me het gezondst
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."