Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet is gezond!

wiet is gezond!

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee, ik heb er geen, maar je kan ze redelijk makkelijk zelf maken, heb nu geen zin om hetuit te leggen, maar je kan dat wel op internet vinden.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat zijn de gezondste manieren om de minst schadelijke stoffen binnen te krijgen?

ik denk zeker op de eerste plaats vaporizer

en dan denk ik spacecake.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk eerder spacecake.

Het enige schadelijke aan wiet gebruik zijn de schadelijke stoffen die bij het roken binnen komen!

Bij orale inname heb je alleen te maken met de stof THC, deze stof is opzich niet schadelijk...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
vaporizen is ook niet slecht voor je longen hoor
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
echt niet?

Ook niet deze : http://www.azarius.net/product3_44_0_handy_vaporizer.html

Er komen toch altijd nog wel schadelijke stoffen binnen?

Heb je er ervaring mee?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
vaporizen komt toch ook de rook binnen?

eten lijkt me het gezondst
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vaporizen komt alleen damp binnen geloof ik. Dus het is ongeveer net zo slecht als hete dampen van je thee inademen :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik niet snappen? je krijgt toch ook gewoon thc binnen door die dampen dus waarom dan geen schadelijke stoffen?
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#9
de vaporizer zorgt ervoor dat alleen de actieve stoffen(gevormd tot dampen) uit de wiet komt,

dit is het gezondste normaal want alle slechte stoffen blijven gewoon!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
ik niet snappen? je krijgt toch ook gewoon thc binnen door die dampen dus waarom dan geen schadelijke stoffen?
Klik om te vergroten...

De schadelijke stoffen uit wiet zijn vooral teer en koolmonoxide. Deze komen vrij wanneer het verbrand wordt. Als je het echter verdampt krijg je niets binnen van die stoffen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke , en alle thc verdampt dan?? verspil je dan niet vrij veel?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, ik zou niet weten of je thc verspilt. Je kan die wiet die je hebt verdampt nog een keer gebruiken, dan wordt je er weer stoned van :grin: .
Dus je gebruikt de THC niet optimaal nee....
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
Hmm, ik zou niet weten of je thc verspilt. Je kan die wiet die je hebt verdampt nog een keer gebruiken, dan wordt je er weer stoned van :grin: .
Dus je gebruikt de THC niet optimaal nee....
Klik om te vergroten...

heb jij soms een verdamper? :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je een goede vaporizer heb, die je precies om de kook temperatuur kan instellen van THC (ik geloof rond de 180 graden) dan is volgens mij dat het minst schadelijk.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
:)

Ik koop die van azarius icm met een aansteker die je kan afstellen op 180 graden :P (heet zoiets nog een aansteker? :grin: )
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacekonijn zei:
vaporizen komt toch ook de rook binnen?

eten lijkt me het gezondst
Klik om te vergroten...
nee je verdampt de thc en zo komt hij binne maar het is gene echte rook dusja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."