#1
wanneer? :PSpacingBen zei:uprising :P
Ik ga een keer in arnhem naar de shop![]()
wanneer? :PSpacingBen zei:uprising :P
Ik ga een keer in arnhem naar de shop![]()

SpacingBen zei:hehehe, van spacecake kan je goed knetter worden! Is ook een hele andere soort space dan bij het blowen. Mijn eerste goede spacecake ervaringen waren mijn beste Wiet ervaring tot nu toe
Met blowen zal alles nooit zo intens ervaren als met die spacecake toen![]()
Bal0n zei:SpacingBen zei:hehehe, van spacecake kan je goed knetter worden! Is ook een hele andere soort space dan bij het blowen. Mijn eerste goede spacecake ervaringen waren mijn beste Wiet ervaring tot nu toe
Met blowen zal alles nooit zo intens ervaren als met die spacecake toen![]()
I second that.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."