Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp welk moment kun je het beste spacecake eten?

Op welk moment kun je het beste spacecake eten?

21 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
uprising :P

Ik ga een keer in arnhem naar de shop :smoke:
Klik om te vergroten...
wanneer? :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat gaat in de lente worden denk ik :) :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Net op :)

Maja dit is wel kut cake, van een kut shop :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht altijd na het warme eten savonds en dan het liefst een beetje vet eten! en vlees.

Gisteren aten we stockbrood met brie en daarna heb ik een halve spacecake van 2,50 gegeten ik voelde niks!

Vanochtend een hele gebikt als ontbijt...

dat was half 10 en het is nu 12 uur ik voel zo goed als niks...

Dus heeft iemand nog tips om spacecake zo goed mogelijk te laten werken?

Ik heb best vaak gehad dat spacecake gewoon NIET werkte...
Vooral wanneer ik weinig of niks gegeten had...

OF ben ik gewoon heel vaak genaaid door de shop? :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe Ben gaat net zolang door totdat er een speciale SPACECAKE catogerie komt :P

maar ik heb geen idee ik heb het niet zo op spacecake
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL, k heb deze hele post nog niet gelezen!

Maja, een SpaceCake Gedeelte lijkt me eigelijk wel wat ja :)

Tenslotte had ik deze posts allemaal niet gelezen, want van spacecake wordt je echt nieuwschierig, en erg energiek, en dus ga je op zoek naar alles wat je ooit vergeten bent/niet verder mee bent gegaan :P

Er is opzich ook wel een groot verschil tussen SpaceCake en Joints.

Het 1 is schadelijk en het andere niet, dus de ene is drugs en de andere is een heel gezond hulpmiddeltje :)

Naja, is natuurlijk niet helemaal waar. Voor sommige mensen (of misschien wel gewoon alle mensen) zorgt het voor een andere manier van leven. En dat kan de verkeerde zijn?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
altijd als ik die spacemuffins van de bunker haal en ik eet een halve word ik wel knetters :)
probeer die anders een keertje weer :wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom maak je niet een keer zelf cake?

space cake uit de shop werkt meestal niet bij mij
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
mmmz, zal ik een keer gaan doen :)

Wil dat allen een eker doen met ieman die het kan, zodat ik het goed leer :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wil je wel een keer helpen hoor :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
k :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar er gaat altijd zoveel wiet in en je hebt meer als je het op rookt... Alhoewel mij het ook wel vet lijkt om een keer een ECHT goede spacecake te nuttigen, tot nu toe nog nooit iets van gemerkt, maar dan moet ik die spacecake denk ik wel nuchter eten :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehehe, van spacecake kan je goed knetter worden! Is ook een hele andere soort space dan bij het blowen. Mijn eerste goede spacecake ervaringen waren mijn beste Wiet ervaring tot nu toe :)

Met blowen zal alles nooit zo intens ervaren als met die spacecake toen :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
hehehe, van spacecake kan je goed knetter worden! Is ook een hele andere soort space dan bij het blowen. Mijn eerste goede spacecake ervaringen waren mijn beste Wiet ervaring tot nu toe :)

Met blowen zal alles nooit zo intens ervaren als met die spacecake toen :grin:
Klik om te vergroten...

I second that :).
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk dat je van die friese wiet dumkes ermee kan vergelijken. De meeste die ik ken die eten er 2 of 3 koekjes.... ikzelf neem wel es 2 pakjes ( 1 pakjes heeft 5 koekjes ) en ja, dat is echt wel anders, gaat echt spacen. Heb zelfs wel van die vage bustrips gehad om weer naar huis te komen :P Je gaat echt helemaal mee met dat geluid van de bus en de omgeving is mooi, maar kan ook verkeerd uitpakken dus wees voorzichtig :wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bal0n zei:
SpacingBen zei:
hehehe, van spacecake kan je goed knetter worden! Is ook een hele andere soort space dan bij het blowen. Mijn eerste goede spacecake ervaringen waren mijn beste Wiet ervaring tot nu toe :)

Met blowen zal alles nooit zo intens ervaren als met die spacecake toen :grin:
Klik om te vergroten...

I second that :).
Klik om te vergroten...

ooehw ik ook :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind spacecake ook wle eens leuk hoor.. kheb er weer eens zin in
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
welke shop ?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
up, maar wel kk goeie hasj! :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
upstairs?
die is in arnhem wel chill

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."