#1
Ik zat eens te denken, waarom ik eigenlijk zoveel blow. Het is heel simpel. Als ik eenmaal weer een joint gerookt heb, ben ik zo tevreden met het effect, en kom er achter dat er zo goed mee te leven is, dat ik ook rustige de volgende dag nog een joint rook.
Sterker nog, als ik gisteren geblowd heb, is de kans groot dat ik het morgen weer doe! Vind het ook erg prettig knetter in te slapen. Als ik smiddags m'n eerst joint opsteek, blijf ik de meeste tijd die hier op volgt knetter. (als het uitwerkt steek ik een nieuwe aan.)
Maar, eenmaal 2 dagen niet geblowd, is het heel makkelijk de joint te laten staan, en er nauwelijks aan te denken! Vaak stop ik dan tot de tijd die ik met mijzelf heb afgesproken, of als iemand me heeft kunnen overhalen. (komt als ik wil minderen zelden voor)
Kortsamengevat zijn er dus maar weinig perioden dat ik bijv. maar 2 keer per week blow. Of het is bijv 4-7 keer, of ik blow de hele week niet! Hoe zit dat bij jullie?
btw, ben een beetje brak van de alcohol (waar dus niet goed mee te leven is) en dit topic ziet er dus wellicht een beetje raar uit, als j t nie snapt roept ge maar!![:)]()
Sterker nog, als ik gisteren geblowd heb, is de kans groot dat ik het morgen weer doe! Vind het ook erg prettig knetter in te slapen. Als ik smiddags m'n eerst joint opsteek, blijf ik de meeste tijd die hier op volgt knetter. (als het uitwerkt steek ik een nieuwe aan.)
Maar, eenmaal 2 dagen niet geblowd, is het heel makkelijk de joint te laten staan, en er nauwelijks aan te denken! Vaak stop ik dan tot de tijd die ik met mijzelf heb afgesproken, of als iemand me heeft kunnen overhalen. (komt als ik wil minderen zelden voor)
Kortsamengevat zijn er dus maar weinig perioden dat ik bijv. maar 2 keer per week blow. Of het is bijv 4-7 keer, of ik blow de hele week niet! Hoe zit dat bij jullie?
btw, ben een beetje brak van de alcohol (waar dus niet goed mee te leven is) en dit topic ziet er dus wellicht een beetje raar uit, als j t nie snapt roept ge maar!


