#1
0wke danBal0n zei:Alcohol, ik geloof op mn 12e of 13e.
0wke danBal0n zei:Alcohol, ik geloof op mn 12e of 13e.
Bal0n zei:Nope, alleen hasj/weed.
spacekonijn zei:die andere shit is verboden en daar moet je een illigale dealer voor vinden
paddestoelen tripmiddel kun je in een smartshop kopen.. en nog wat ander middeltjes
Baukereg zei:hehe, Bal0n wordt ondervraagd!
Als je nog nooit gesmoked heb kun je van één joint al knetterstoned worden. Anders zou ik idd lekker (water)pijpje bouwen en daarop hasj gaan roken. Daar word ik in no time helemaal knetter van.
Waterpijp zei:Dat kan je nooit echt dwingen of hij echt stoned wordt.... dat kan misschien ook negatief uitpakken, of in ieder geval in niet zo'n chille avond. Als je iemand in de eerste keer al een waterpijp geeft kan het rare effecten opleveren :P en misschien ook wel beangstigend. gewoon een joint voor 'm draaien met de normale hoeveelheid... uit een zakje van een gram gaan mestaal 3 a 4 jointjes zeker voor beginners, daar wordt ie wel lekker stoned van.
Waterpijp zei:hehehe, horen we het nog :P als het een daverend succes is geworden
![]()
Pkoeiaard zei:Om keihard spacen?? Moet je maar eens Salvia extract proberen.
Ik ga nooit meer aan beginnen, want flipte ik bijna ..![]()
==============
!!!!!Salvia respect!!!!!!
==============
spacekonijn zei:Pkoeiaard zei:Om keihard spacen?? Moet je maar eens Salvia extract proberen.
Ik ga nooit meer aan beginnen, want flipte ik bijna ..![]()
==============
!!!!!Salvia respect!!!!!!
==============
salvia is geweldig , waarom nooit meer aan beginnen? lees het salvia topic in drugs eens door.
salvia is echt wel een geweldig drugs hoor, maar je moet het niet aanraden aan iemand die heel erg stoned wilt worden want het lijkt totaal niet op de effecten van wiet![]()
spacekonijn zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=711&start=0
hier

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."