#1
idd door de waterpijp roken!!!,of gewoon een DIKKE joint!!
slipperman zei:Vul een waterpijp met sterke drank... blowen maar word je stronken..
voorgedraaide jointen zijn prut!!!,voor die 4€ die je daar aan geeft,kan je beter 5€ wiet kopen en zelf rollen!!!!spacekonijn zei:koop een keer een voorgedraaide joint in de coffeeshop , rook hem op .. zorg dat je ongeveer 3 uur de tijd hebt voordat je naar huis moet..
dan lukt het allemaal wel
mjah,als je het zo bekijkt uiteraard wel...maar in coffeeshops waar veel toeristen komen betaal je al snel 3/4€ voor een voorgedraaide!!,dan lijkt het me beter voor 5€ wiet te kopen(als er voor maar 5€ al enigzins te koop is)spacekonijn zei:hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..
waarschijnlijk kan ze niet eens draaien btw
spacekonijn zei:hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..
waarschijnlijk kan ze niet eens draaien btw
slipperman zei:Vul een waterpijp met sterke drank... blowen maar word je stronken..
Bal0n zei:Het is een forum, geen chatbox. Geduld is een schone zaak.
0wke danBal0n zei:Alcohol, ik geloof op mn 12e of 13e.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."