Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSneller Stoned?

Sneller Stoned?

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd door de waterpijp roken!!!,of gewoon een DIKKE joint!!
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vul een waterpijp met sterke drank... blowen maar word je stronken..
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#3
hello

Zoals somige van jullie al weten ben ik nieuw hier op de forum en echt mega verstand van drugs heb ik niet...mij vriend en ik willen een keer... Stoned gek gaan doen....maar ik moet altijd heel vroeg thuis wezen...dus ik vroeg me af waarvan je het snelst stoned word...alvast bedankt

kusjjs van
The Angel Of Dead..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
En wat heeft dit met XTC te maken? Ik verplaats em even :).
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
En wat heeft dit met XTC te maken? Ik verplaats em even :).
Klik om te vergroten...

0wke :)
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Vul een waterpijp met sterke drank... blowen maar word je stronken..
Klik om te vergroten...


nee dronken hoeft niet..maare eeuh waterpijp nu vat ik hem ff niet meer :flushed:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
koop een keer een voorgedraaide joint in de coffeeshop , rook hem op .. zorg dat je ongeveer 3 uur de tijd hebt voordat je naar huis moet..

dan lukt het allemaal wel
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
koop een keer een voorgedraaide joint in de coffeeshop , rook hem op .. zorg dat je ongeveer 3 uur de tijd hebt voordat je naar huis moet..

dan lukt het allemaal wel
Klik om te vergroten...
voorgedraaide jointen zijn prut!!!,voor die 4€ die je daar aan geeft,kan je beter 5€ wiet kopen en zelf rollen!!!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..

waarschijnlijk kan ze niet eens draaien btw
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..

waarschijnlijk kan ze niet eens draaien btw
Klik om te vergroten...
mjah,als je het zo bekijkt uiteraard wel...maar in coffeeshops waar veel toeristen komen betaal je al snel 3/4€ voor een voorgedraaide!!,dan lijkt het me beter voor 5€ wiet te kopen(als er voor maar 5€ al enigzins te koop is) :) :openmouth:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
true...
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..

waarschijnlijk kan ze niet eens draaien btw
Klik om te vergroten...

het is niet me eerste keer maare heb geen andere drugs geprobeerd vandaar de vraag...maare whahaha j hebt wel gelijk..ik kan nie draaien..doe altijd met vrienden en die draaien de sjit..hihi..mjah kan het wel leren..I Think.. :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
slipperman zei:
Vul een waterpijp met sterke drank... blowen maar word je stronken..
Klik om te vergroten...

Zonde van je weed, THC lost namelijk op in alcohol. Nu zal zekern it alles worden opgelost, maar iig meer dan als je gewoon water gebruikt :wink:.
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#14
nog meer reacties please :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is een forum, geen chatbox. Geduld is een schone zaak :).
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bal0n zei:
Het is een forum, geen chatbox. Geduld is een schone zaak :).
Klik om te vergroten...


haha g0ed dan :)
btw mag ik weten hoe oud je bent?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
18
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
18
Klik om te vergroten...

keej :)

hoe oud ben j begonnen met drugs en wat was het?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol, ik geloof op mn 12e of 13e :).
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Alcohol, ik geloof op mn 12e of 13e :).
Klik om te vergroten...
0wke dan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."