Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIdee voor SpaceCake

Idee voor SpaceCake

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo..
Ik heb nog nooit een space-cake gemaakt. Nu hadden we er zelf wel zin in. Mijn broer en ik..
Dus...., we begonnen er over te lezen. Globaal gezien is het de bedoeling dat de THC oplost in vetstof, in ons geval boter om dan cake te maken.

Skuff is toch zuiverder, bevat meer THC dan weed of hashj? Of we snappen het verkeerd..
Zou het dan een goed idee zijn om een cake te maken waarbij skuff gebruikt wordt. Het voordeel is dat skuff makkelijker oplost en je meer THC hebt.
:smoke:

goed idee of niet?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
maakt allemaal niet zoveel uit denk ik, je kan evengoed wat meer goedkopere weed gebruiken...
maar toch veel succes!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
veeeel zelfkwek gebruiken is goed hoor
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
mjah,TE veel thc is ook niet goed heb ik me laten verstaan... :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan gemakkelijk de wiet of hasj klein maken en in het deeg mengen.

Ik heb voorheen altijd 6 gram gruis (knipafval etc.) in het deeg gedaan en gewoon gebakken. En ben altijd lekker goed gegaan!

Laatst Skuff verbrokkeld en versneden tot grove poeder en vermengd in het deeg! Werkt prima! Vorig weekend nog gedaan.. zal een trip reportje posten om je een idee te geven wat het met je doet. Hoop vandaag mee klaar te zijn!

Kortom.. gewoon in het deeg! :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
mjah,TE veel thc is ook niet goed heb ik me laten verstaan... :)
Klik om te vergroten...

Wat versta jij onder té veel thc?

Alles waar 'te' voor staat is niet goed :wink:
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
Frisko zei:
mjah,TE veel thc is ook niet goed heb ik me laten verstaan... :)
Klik om te vergroten...

Wat versta jij onder té veel thc?

Alles waar 'te' voor staat is niet goed :wink:
Klik om te vergroten...

behalve TEquila :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat lijkt mij maar een rare redenering hoor.. het kan je cake toch niet zo verneuken volgens mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."