#1
Uhm, 1 drupje op een sigaret maakt je al knetter. Wat voor hasj olie heb jij?
mushiemadness zei:1.75![]()
bij ons 1 euro![]()
De beste zijn inderdaad die Royal Blunts: mijn favoriet daarvan is toch wel aardbei-framboos of peach !
Antwerp's highest zei:mushiemadness zei:1.75![]()
bij ons 1 euro![]()
Inderdaad, hier in belgie is het maar 1 euro ofzo in de nachtwinkel of krantenwinkel.
De beste zijn inderdaad die Royal Blunts: mijn favoriet daarvan is toch wel aardbei-framboos of peach !
Ook rum en champagnesmaak zijn best lekker. Je kan trouwens ook gewoon je wiet in bv rum doen, dan laten drogen en daarna in je joint draaien. Ook vet!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."